Taksikuskien touhut välillä ihmetyttää kyllä meikäläistäkin. Jotkut ajelevat kuin omistaisivat koko tien ja toiset ottaa kamalia riskejä. Eihän tästä tietenkään kaikkia taksikuskeja voi syyttää, koska eihän se niin ole, mutta kumma juttu kun ollaan ammattikuskeja ja pelisilmä puuttuu ihan täysin.
Tuli muuten jostain mieleen sellainen asia mitä näin talvella tosi usein. Siis se miten pieneen väliin ihmiset lähtee risteyksestä, vaikka on saatanan liukasta, eikä kiihdytys näin ollen ole kovin ripeä. Monta kertaa kun itse odottelin risteyksessä (puhutaan nyt kaupunkialueesta) ja kun tuli jonkinnäköinen väli, niin piti pari kertaa miettiä, että ehdinkö vai enkö ehdi, mutta lähdin kuitenkin väliin. No, ei siinä mitään, mutta mun takana odottanut auto tuli myös siihen väliin, vaikka mustakin tuntui, että tuli lähdettyä vähän riskillä. Se takana tuleva auto viimeistään aiheutti sen, että tietä suoraan ajava joutui hidastamaan. Ja tätä tapahtui oikeasti tosi usein. Ja ei kuulkaa, ei, mulla ei ole huonot renkaat, vaan ihan oikeasti aina paremmat, kuin 90% tielläliikkujista. Talvirenkaista en tingi. Ikinä.