Juu ei kannata vilkkuun luottaa. Itse ajelin pari kk sitten kantatietä letkassa about 80km/h. Oikealta kolmion takaa täti odotti vuoroaan. Meikä kun ajoi risteyksen kohdalle, niin sieltähän se tuli eteen. Jyrkkä väistö vasemmalle ei auttanut kun vastapuolen sanoi "näin että tuut päälle ja aattelin että painan kaasua että ehin alta pois". No ei ehtinyt, suoraan etukulmaan ajoin 70km/h. Jos en olisi väistänyt niin varmana olisin mennyt kuskin ovien ja penkkien läpi niin että paukkuu. Vastapuoli sanoi luulleensa, että aion kääntyä. No vilkkua ei ollut päällä enkä edes hidastanut :D Sakot sai täti ja meikä 12500e korjaukset autoon, 3 viikkoa meni pajalla. Toisen auto laukesi totaalisesti. Ei edes kunnolla saatu työnnettyä sitä pois risteyksestä, kun vaihdelaatikko jumitti päälle. Vaan eipä sillä ollut varoituskolmiotakaan mukana. Varmaan kadonnut joskus 90-luvulla.
Ihme ettei kukaan loukkaantunut. Mulle tuli vain ruhje käteen airbagista ja vastapuoli oli muuten vain shokissa ja tillin tallin. Poliisi teki meikälle 0,5 minuutin kuulustelun ja vastapuoli maksoi viulut :D
Ihme ettei kukaan loukkaantunut. Mulle tuli vain ruhje käteen airbagista ja vastapuoli oli muuten vain shokissa ja tillin tallin. Poliisi teki meikälle 0,5 minuutin kuulustelun ja vastapuoli maksoi viulut :D