- Liittynyt
- 28.7.2009
- Viestejä
- 104
Motarilla slalomia harrastavat kuskit vituttavat taas ylikaiken. Jos haluatte edesauttaa helvetin huonoa liikenteen sujuvuutta, muuttakaa mulkut Italiaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liikenneympyrässä ei ihmiset osaa ajaa!!! Varsinkin suuntamerkin käyttö on vissiin hakusessa.
Niinpä! Ihmiset ei tajua laittaa ympyrään saapuessa vilkkua vasempaan ja poistuessa ympyrästä vilkkua oikeaan. :wtf:
Ja sen lisäksi tuo "kiva" ele on äärettömän vittumainen risteyksissä, joissa on lyhyet välimatkat eli kääntyvien kaistat yms. Letkoista tulee pidempiä kun vähemmän autoja ehtii kääntyvien vihreille sen takia kun sinä pidennät sitä letkaa tuolla "säästämiselläsi". Tähän JanRei saattoi viitatakin.. Ja myös se on todella vittumaista, että se joskus tuon himmailun näkee aloitettavan niin kaukana, että normaalinopeuden pitämällä olisi ehtiny jo niinhin "aiempiin" vihreisiin. Ei punaisia päin pidä ajaa, mutta aika usein niihin valoihin näkee jo monen sadan metrin päästä ja ennemmin nostaa hieman nopeutta, että ehtii niihin vihreisiin. Ruuhkaletkassa tuo ei tietenkään onnistu, jos ei jonossa edellä olevat sitä tee.
Säästäminen on hyvä asia, mutta kyllä liikenteen sujuvuus ja se pelisilmän käyttäminen pitäisi silti olla etusijalla
Tuntuis olevan joo. Eikä vissiin niskakaan kaikilla käänny riittävästi, ainakaan sillä sankarilla joka meinasi tänään Pitskussa ajaa alle. Kyseessä siis tämä liikenneympyrä, jossa mä ajoin tota oikeanpuoleista kaistaa ympyrän ohi ja tämä maanteiden kuningas tuli ympyrästä. Tossa sillan alla kyseinen sankari päätti vaihtaa kaistaa ilman vilkkua ja välittämättä siitä että mun auton keula oli sen takaoven kohdalla. Sain sen verran väistettyä ja jarrutettua että osumaa ei tapahtunut.Liikenneympyrässä ei ihmiset osaa ajaa!!! Varsinkin suuntamerkin käyttö on vissiin hakusessa.
Niinpä! Ihmiset ei tajua laittaa ympyrään saapuessa vilkkua vasempaan ja poistuessa ympyrästä vilkkua oikeaan. :wtf:
Nyt meni pieleen ja pahasti. Ympyrään tultaessa EI käytetä vilkkua, ainoastaan poistuttaessa oikealle. Kuka ei tajua ja mitä?
Jep, ei voi kuin ihmetellä kuinka vaikeaa tämä tuntuu olevan. Olen kuullut myös version, että autokoulussa opetetaan, että pitää laittaa vilkku oikealle ennen kiertoliittymää jos aikoo poistua heti ensimmäiseltä kaistalta (tai wtf liittymä se nyt onkaan). Siis eihän toi kerro mitään, itse ainakaan en mene alle jos joku pyrähtää kiertoliittymään vilkku jo valmiiksi päällä.
Kyllä mä ainakin laitan jo ennen ympyrää jos heti käännyn pois. Jos et usko niin en suutu, ei kai sitä oo pakko uskoa, mähän oon kumminkin ainoa joka tietää että käännyn siitä mistä käännyn
Täh?!
Sun lisäksi noin tekee 70% ihmisistä joilla ei ole aikomustakaan poistua ensimmäisestä. Ton takia liikennesääntöjä voisi noudattaa kuten tarkoitettu, ei kuten itse tulkitsee.
Sun lisäksi noin tekee 70% ihmisistä joilla ei ole aikomustakaan poistua ensimmäisestä. Ton takia liikennesääntöjä voisi noudattaa kuten tarkoitettu, ei kuten itse tulkitsee.
Autoilija väistää paitsi jalankulkijoita myös pyöräilijöitä aina liittymästä poistuessaan. Liittymään saapuessaan autoilijan on väistettävä pyöräilijöitä liikennemerkkien osoittamalla
tavalla.
Tööttäilijät on silti mulkkuja. Itsellä ei kyllä ole tapana blokata noita kääntyvien kaistoja. Yleensä tuossa käy niin, että takanatuleva vaihtaa kiukulla viereiselle kaistalle ja parkkeeraa sitten odottelemaan sinne punaisiin valoihin. Vastaavasti minä pääsen valojen vaihtuessa tuplavauhdilla ohi. Mikä sitten on loppujen lopuksi sitä sujuvuutta, se ettei pysähdytä vai se että mennään stopista toiseen..
Vilkun käytössä on kyllä kokolailla helvetisti petrattavaa. Etenkin noissa liikenneympyröissä jengi on pihalla. Joskus jos oon traktorin kanssa liikenteessä ja sattuu päin helvettiä vilkuttava tollo tulemaan niin survasen ihan vittuillakseni vaikka etukuormaajan sen nokkaan.
Toinen kans on just kuorma-auton ratissa tuo todella myöhään vilkuttaminen ja se että liikenneympyrästä ekasta liittymästä poistuttaessa ei käytetä vilkkua jo ympyrään tullessa.