Ärsyttävät asiat liikenteessä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pakko sen verran kommentoida että meikällä autokoulussa kyllä opetettiin, että jos käännytään oikealle heti ensimmäisestä liittymästä liikenneympyrästä (vai kiertoliittymästä en tiedä) niin vilkku ennen ympyrää oikealle.
 
Pakko sen verran kommentoida että meikällä autokoulussa kyllä opetettiin, että jos käännytään oikealle heti ensimmäisestä liittymästä liikenneympyrästä (vai kiertoliittymästä en tiedä) niin vilkku ennen ympyrää oikealle.

Juurikin noin.
 
Pakko sen verran kommentoida että meikällä autokoulussa kyllä opetettiin, että jos käännytään oikealle heti ensimmäisestä liittymästä liikenneympyrästä (vai kiertoliittymästä en tiedä) niin vilkku ennen ympyrää oikealle.

Ihan hyvä juttu sinänsä ja se minunkin mielestä on järkevää, mutta kun "virallinen" tiedotus asiasta toitottaa aina vain, että "vilkkua tulee näyttää vain poistuttaessa", niin kansalaisilla on sitten kahta eri tulkintaa.

Tuli muuten vähän tutkittua tätä asiaa ihan tieliikennelain kannalta ja mielenkiintoista on, että laki ei edes tunne mitään kiertoliittymää, ainoastaan liikenneympyrän. Liikenneympyrässähän noudetaan normaaleja risteyksiä koskevia sääntöjä, eli oikealta tulijaa väistetään (tosin niihinkin on lähes aina lisätty kärkikolmiot). Kiertoliittymäksi on sitten ilmeisesti alettu kutsua noita liikenneympyröitä, joissa on pieni keskisaareke ja aina kärkikolmiot niin että ympyrään tulevat väistävät siellä jo olevia.

Tästä voidaan sitten tulkita, että poistuttaessa vilkutetaan oikealle aivan kuten jos kääntyy risteyksessä oikealle. Ja jos poistuu heti ensimmäisestä oikealle ei kai voi olla kovin väärin laittaa vilkkua jo hyvissä ajoin, eli tässä tapauksessa jo ennen ympyrään ajamista.

Käytännön ongelma on juuri tuo tulkinnanvaraisuus jonka johdosta on sitten eri vilkuttelukäytäntöjä.
 
Noh tässä voi soveltaa ihan sitä vallitsevaa käytäntöä jota 90% ihmisistä tekee ja oppinut sen jossain.
 
Noh tässä voi soveltaa ihan sitä vallitsevaa käytäntöä jota 90% ihmisistä tekee ja oppinut sen jossain.

Jos meinaat vallitsevalla käytännöllä tuota Samuskin autokoulussa oppimaa, niin ei toimi ainakaan Espoossa noin. Ajan joka päivä työmatkalla neljä kertaa kiertoliittymästä ja havainnot menevät suunnillen näin: 40% vilauttaa vilkkua kerran kun ovat jo kääntymässä pois ympyrästä, 30% laittaa vilkun päälle vähän ennen poistumista, 20% ei käytä vilkkua ollenkaan (kartanovolvot), 7% toimivat tuohon autokoulumalliin, 3% vilkuttelee vasemmalle, molempiin suuntiin vuorotellen ja kaikkea siltä väliltä.

Ai niin, sitten on tietty ihan oma ryhmänsä, joka ajaa suoraan oikaisten busseja ajatellen matalaksi tehdyn keskisaarekkeen yli ja ajavat ilmeisesti mielestään ihan normaalisti suoraan jolloin ei tarvitse vilkuttaa :)

Mutta eiköhän tämä ympryäpympyrä ole jo käsitelty.

Itse vitutukseen, ai saatana että vituttaa noi 80kmh tielle kolmion takaa suoraan eteen "kiihdyttävät", joilla kestää sitten se 5min hinata auto 80kmh vauhtiin. Ja vantaalaiset bussipysäkkejä kiihdytyskaistana käyttävät. Kun ei siitä bussipysäkiltä yhtään sen paremmin ehdi liikenteen tahtiin mukaan jos ensin seistään pysäkillä ja sitten yhtäkkiä vetäistään liikenteen sekaan ja yleensä ilman vilkkua.
 
Pääkaupunkiseudun vittumaisimmat liikennekulttuurit:
-Espoossa. Vittu siellä ole ensimmäistäkään täyspäistä ihmistä liikenteessä.
-Tuusulan motari. Varmaan keravalaisten syytä. Eilen tuli naurettua jollekin hopeanharmaan farkkumallisen Opel Astman kuljettajalle, joka flippasi ihan täysin. Ensiksi perseeseen kiinni ja pitkien vilkuttelua, loplta helvetillistä ylinopeutta oikealta ohi ja lopulta seistiin kuitenkin n. 5 kilometrin päässä samoissa valoissa vierekkäin. Vitun kalju, läski ja ruma pelle. :D
 
Nyt ei voi sanoa kuin että vittu! Tänään kotiin ajellessa, Tikkurilan ja Koivukylän välillä muutama mopoilija ajoi rinnakkain noin kolmea kymppiä (rajoitus 50-60kph) ja yllättäen vetivät perässään melko pitkää jonoa. Siis ihan oikeasti, mitä vittua noiden idioottien päässä liikkuu? Mä pääsin niistä aika näppärästi ohi liikennevaloissa toista kaistaa pitkin, tajusin vasta siinä että nyt on joku suurempi tarkoitus tässä ajelussa. Tällä kertaa pojat selvisivät dieselsavun nieleskelyllä, ens kerralla ajan todennäköisesti molopäiden yli jos samanlainen touhu toistuu. Tai sitten käyn liikennevaloissa tai muussa sopivassa paikassa lataamassa tauluun. Siis ei vaan voi olla noin vitun idiootteja ihmisiä, kai se olis palvelus ihmiskunnalle jos noiden yli täräyttäisi. Vittu.
 
Nyt ei voi sanoa kuin että vittu! Tänään kotiin ajellessa, Tikkurilan ja Koivukylän välillä muutama mopoilija ajoi rinnakkain noin kolmea kymppiä (rajoitus 50-60kph) ja yllättäen vetivät perässään melko pitkää jonoa. Siis ihan oikeasti, mitä vittua noiden idioottien päässä liikkuu? Mä pääsin niistä aika näppärästi ohi liikennevaloissa toista kaistaa pitkin, tajusin vasta siinä että nyt on joku suurempi tarkoitus tässä ajelussa. Tällä kertaa pojat selvisivät dieselsavun nieleskelyllä, ens kerralla ajan todennäköisesti molopäiden yli jos samanlainen touhu toistuu. Tai sitten käyn liikennevaloissa tai muussa sopivassa paikassa lataamassa tauluun. Siis ei vaan voi olla noin vitun idiootteja ihmisiä, kai se olis palvelus ihmiskunnalle jos noiden yli täräyttäisi. Vittu.

Kun noin tykkäät mopoilijoista niin suosittelen, että käyt katsastamassa Allrightin miitissä joku kerta millasta porukka voi oikeesti olla.
 
Matkalla töihin viikonloppuna joku ajeli satasen alueella sellasta perus satasen mittarinopeutta eli pientä alinopeutta ja ohituskaista tullessa lähdin painamaan ohi niin setä innostu sitten kaasuttelemaan. 140 oli lasissa ja just ja just pääsin ohi, onneks oma pirssi kulki vähän kovempaa kuin papan camry vai mikälie. Vittu mikä pelle.
 
Amsterdamissa pyoraillessa arsyttaa:

- Turistit, jotka ajavat pyoralla vaaralla puolella tieta. Pyoralla ajetaan OIKEALLA PUOLELLA ja jos toisella puolella ei ole pyoratieta, ajetaan samalla pyoratiella mutta edelleen OIKEALLA puolella.

- Heiluttamatta jattaminen. Jos kaannyt vasemmalle risteyksesta, nayta kadella etta aiot kaantya. Muuten saatan ajaa pyoraasi kiinni ja sitten kenellakaan ei ole kivaa.

- Kaverukset, jotka valtaavat koko pyoratien ja ajavat ihan helvetin hitaasti.

Jalankulkijoissa arsyttaa lahinna se, etta jengi ei tajua menna suojatiella ihan vaan reippaasti yli. Jos ei suojatiella ei ole valoja, sinne kuuluu vaan kavella ja tramit, bussit ja autot kylla pysahtyvat. Pyorat eivat valttamatta, mutta moottoriajoneuvot kylla. Harva se paiva saan seista ihmisjoukon takana suojatiella ja tunkea kyynarpaataktiikalla lapi ja suojatien yli :jahas: Idiootit.
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Nyt ei voi sanoa kuin että vittu! Tänään kotiin ajellessa, Tikkurilan ja Koivukylän välillä muutama mopoilija ajoi rinnakkain noin kolmea kymppiä (rajoitus 50-60kph) ja yllättäen vetivät perässään melko pitkää jonoa. Siis ihan oikeasti, mitä vittua noiden idioottien päässä liikkuu? Mä pääsin niistä aika näppärästi ohi liikennevaloissa toista kaistaa pitkin, tajusin vasta siinä että nyt on joku suurempi tarkoitus tässä ajelussa. Tällä kertaa pojat selvisivät dieselsavun nieleskelyllä, ens kerralla ajan todennäköisesti molopäiden yli jos samanlainen touhu toistuu. Tai sitten käyn liikennevaloissa tai muussa sopivassa paikassa lataamassa tauluun. Siis ei vaan voi olla noin vitun idiootteja ihmisiä, kai se olis palvelus ihmiskunnalle jos noiden yli täräyttäisi. Vittu.

Taisin olla itsekin todistamassa kyseistä tapahtumaa, ajelin tosin heitä vastaan. Mutta silti vitutti :D
 
Olen ollut nyt kaksi viikkoa kesäduunissa (postilla), jossa ajan pakulla. Muutaman kerran sattunut seuraavaa: ajelen pieniliikenteisellä kadulla auton perässä. Yhtäkkiä auto jarruttaa helvetisti. Viime hetkellä näytetään vilkkua ja käännytään oikeassa reunassa oleviin vinopysäköintiruutuihin 2 km/h tuntivauhdilla vastaantulevien kaistan kautta koukaten!!! Siinä sitten odotellaan, että joku läski saa autonsa ruutuun. (siirtyy siis vastaantulevien puolelle välittömästi eli en kerkeä ohi, eikä oikealta viitti ohittaa, tai urpo vetää takuuvarmasti kylkeen pyrkiessään ruutuun) Tiedän, että auto on mukavampi kääntää "pitemmältä" eli vastaantulevien kaistalta koukaten, mutta onko pakko pistää oikeaa duunia tekevä odottamaan?? (joku kuitenkin heittää, että ei oo paha aika, mutta kyllä ainakin tässä alussa on ollut koko ajan kiire, niin vituttaa tuollaiset juntit).

Ensinnäkin: vilkku hyvissä ajoin, ennen kuin jarruvalot syttyvät!!

Toiseksi: eikö voi kääntyä joko omalta kaistalta, ja venkslata tämän jälkeen (juu tiedän yhyy kuinka vaivalloista), jotta pääsen ohi vastaantulevien kaistalta TAI katsoa sitä peräpeiliä ja huomata olemassaoloni, päästää minut ohitse, ja koukata vasta sen jälkeen vastaantulevian kaistalta. Ja jos on ihan pakko ajatella vain omaa persettä, niin siihen ruutuun voi ajaa edes nopeasti!! (kyllä niissä sen verran on tilaa, ettei tarvii madella).

En minäkään saatana jätä postia jakaessani autoa poikittain ajotielle tukkien molemmat kaistat, vaikka olisi vain 10 s juttu.
 
Ärsyttää autoilijat jotka jäävät odottamaan kääntymisvuoroa keskelle suojatietä, onko niin vitun vaikeaa jättää siihen rako mistä pääsisi tien ylittämään ilman kikkailuja. Olen ottanut tavakseni hymyillä leveästi ja näyttää kyseisille urpoille peukkua, tuntuu toimivan paremmin kun keskari :D

Tapahtuu lähes päivittäin.
 
Ärsyttää autoilijat jotka jäävät odottamaan kääntymisvuoroa keskelle suojatietä, onko niin vitun vaikeaa jättää siihen rako mistä pääsisi tien ylittämään ilman kikkailuja.
Joskus on. Tänään olin kääntymässä tästä vasemmalle, liikennettä on jopa Korsossa kohtalaisen paljon neljän aikoihin, joten ihan heittämällä tosta risteyksestä ei pääse. Eli jouduinpa ajamaan autoni niin pitkälle kuin pystyin, jotta näkisin vasemmalta tulijat. No, eiköhän siinä ole saman tien joku himopyöräilijäpatu vinkumassa. Ystävällisesti kysyin patulta josko tämä painuisi vittuun siitä, nopeasti päästiin asiasta yhteisymmärrykseen. Onko se ihan oikeasti aivan mahdotonta hidastaa ja koukata siitä auton takaa, siinä kuitenkin oli tilaa? Patukin oikealta tullessaan pääsi tuohon keskikorokkeelle ihan ongelmitta. Ja olisi kuitenkin joutunut hidastamaan, kun ylitti myös tuon risteävän tien. Tietysti on myös tilanteita kun jengi seisoo suojatien päällä sillä koslallaan aivan turhaan, ne on tietysti asia erikseen.

Mutta kun pyöräilijöihin päästiin, niin myös "minäolenoikeassa"-pyöräilijät vituttaa mua aivan suunnattomasti. Tänään myös semmoisen kanssa olin tekemisissä. Olin siis tästä risteyksestä kääntymässä oikealla, just niin kuin noi kaksi kuvassa olevaa autoa. Olin jonossa tokana, edellä oleva auto luonnollisesti pysähtyi päästämään jalankulkijat suojatien yli, sitten kun kaikki oli menneet lähti liikkeelle. Mun auton keula kun oli tossa missä pinkkipaitainen pyöräilijä on, tulee kameran suunnasta äijä polkupyörällään ja tyrkkää suoraan siihen keulan eteen. Sitä seurasi pieni jarruttelutuokio kummankin puolelta, sen jälkeen alkoi pyöräilijä viittilöimään ja huitomaan siinä, ilmeisesti ei ollut tyytyväinen. Luulisi jopa pyöräilijänkin ymmärtävän että sieltä autosta ei kovin hyvin näe takaoikealle, saati odota että sieltä joku painaa fillarilla kuolemaa halveksuen eteen vain koska on etuajo-oikeutettu. Sitä en tiedä josko etuajo-oikeus antaa myös kuolemattomuuden, sen turvinhan pystyy ajamaan just niin kuin huvittaa. Jos taas kuolemattomuutta ei saa etuajo-oikeuden kylkiäisinä, onko liikaa vaadittu pyöräilijöiltä pieni joustaminen silloin tällöin, varsinkin tilanteissa joissa tullaan ajoradalle aivan puun takaa?

Mutta no, ei tämä päivä ollut pelkästään pyöräilijöiden kanssa koheltamista, hyvää viihdettä tarjosi myös korollakuski Kehä kolmosella. Eli, käännyin tuosta risteyksestä itään päin, tosta vasemmalta kaistalta missä kuvassakin näkyy korolla. Rippikouluikäisellä kuorma-autolla kun olin liikenteessä, lähdinpä kiihdyttämään kaasu pohjassa jotta saavuttaisin sopivan marssivauhdin mahdollisimman nopeasti. Korolla ei ihan pysynyt perässä, mä vaihdoin vähän matkan päässä oikealla kaistalle ja aloin himmailemaan muun liikenteen vauhtiin. Mittarissa oli vielä vähän reilu satanen kun Korolla painaa vauhdilla ohi, mulla kun oli ikkuna auki niin kuulin että siinä otettiin ihan kaikki irti mitä japaniatekeleellä vaan oli tarjota. Edessä oleva jonohan siinä alkoi uhkaavasti lähestymään, ei tainnut ihan kauhean kaukana olla että olisi Korolla ollut jonon viimeisenä olevan Transitin kontissa. Mutta pääsipähän ohi, vaikkakin parisataa metriä sen jälkeen kun mä olin nostanut jalan kaasulta :hyvä:
 
Eli, käännyin tuosta risteyksestä itään päin, tosta vasemmalta kaistalta missä kuvassakin näkyy korolla. Rippikouluikäisellä kuorma-autolla kun olin liikenteessä, lähdinpä kiihdyttämään kaasu pohjassa jotta saavuttaisin sopivan marssivauhdin mahdollisimman nopeasti. Korolla ei ihan pysynyt perässä, mä vaihdoin vähän matkan päässä oikealla kaistalle ja aloin himmailemaan muun liikenteen vauhtiin. Mittarissa oli vielä vähän reilu satanen kun Korolla painaa vauhdilla ohi, mulla kun oli ikkuna auki niin kuulin että siinä otettiin ihan kaikki irti mitä japaniatekeleellä vaan oli tarjota. Edessä oleva jonohan siinä alkoi uhkaavasti lähestymään, ei tainnut ihan kauhean kaukana olla että olisi Korolla ollut jonon viimeisenä olevan Transitin kontissa. Mutta pääsipähän ohi, vaikkakin parisataa metriä sen jälkeen kun mä olin nostanut jalan kaasulta :hyvä:
Toi on kyllä hauskaa joskus, varsinkin vihdintiellä päiväsaikaan. Itse kiihdytän lähes aina ripeästi valoista pois (en siis todellakaan täysiä vaan ripeästi) ja myöskin lähes aina huomaan että muut autot kiihdyttävät huomattavasti hitaammin ja jäävät kauas taakse. Kun itse olen saavuttanut tavoitenopeuden, vihdintiellä mulla yleensä n.80km/h jos ei ruuhkaa, muut ovat edelleenkin jonkinmatkaa perässä. Nämä muut autot tulevatkin ohi sitten siinä vaiheessa n.90km/h nopeudella kun itse on jo nostanut jalan kaasulta ja on jo lähellä seuraavia punaisia.

Eli siis siinä vaiheessa kun itse jo himmailee niin muut on päässyt vihdoin koko matkan pikkuhiljaa kiihdytettyään siihen suht reiluun tavoitenopeuteensa, mitä järkeä? Ei oo ainakaan taloudellista, eikä voi olla hauskaakaan. Onko se vaan oikeesti se kun on pakko päästä ohi?
 
Joskus on. Tänään olin kääntymässä tästä vasemmalle, liikennettä on jopa Korsossa kohtalaisen paljon neljän aikoihin, joten ihan heittämällä tosta risteyksestä ei pääse. Eli jouduinpa ajamaan autoni niin pitkälle kuin pystyin, jotta näkisin vasemmalta tulijat. No, eiköhän siinä ole saman tien joku himopyöräilijäpatu vinkumassa. Ystävällisesti kysyin patulta josko tämä painuisi vittuun siitä, nopeasti päästiin asiasta yhteisymmärrykseen. Onko se ihan oikeasti aivan mahdotonta hidastaa ja koukata siitä auton takaa, siinä kuitenkin oli tilaa? Patukin oikealta tullessaan pääsi tuohon keskikorokkeelle ihan ongelmitta. Ja olisi kuitenkin joutunut hidastamaan, kun ylitti myös tuon risteävän tien. Tietysti on myös tilanteita kun jengi seisoo suojatien päällä sillä koslallaan aivan turhaan, ne on tietysti asia erikseen.

Itselläni ei ole kyse koskaan siitä että olisi yksi auto vaan suojatien päällä, siitä nyt pääsee ilman suuria ongelmia koukkaamaan ohi. Täällä susirajalla lähes kaikki risteykset ja suojatiet on tehty siten että suojatien jälkeiselle osuudelle mahtuu joskus kaksikin autoa.

Tarkoitinkin tilanteita missä niitä peltilehmiä on jonossa 4 puskurit kiinni toisissaan ja suojatie jossain siellä autoletkan alla. Tänään oli pakko vaan jäädä odottamaan että se auto lähtee vittuun siitä kun läpi tai yli ei pyörällä pääse.

Ja tosiaan mulkkuja on molemmilla puolilla, itse vaikka ajankin aika kovaa pyörällä niin oletan aina että toiseksi aina jään auton kanssa enkä ota turhia riskejä.
 
Pakko avautua Helsinkikeskeisesti tuosta liikennesuunnittelusta. Jos ei se urbaani legeda pidäkään paikkaansa, että ajokortittomat suunnittelee liikenneväyliä, niin jotain legendaarista siinä kuitenkin on. Että päin persettä ne aina suunnitellaan.
Oletteko panneet merkille, miten hieno Teollisuuskadusta on saatu aikaiseksi? Minunkin mielestä on nätti ja hyvin leikattu nurmikko ajoratojen välissä.. Ja sitä nurmikkoa on nimittäin nykyään aikaa katsellakin, ei sitä katua pysähtymättä päästä päähän ajeta. Jo kymmenellä autolla saa aikaan liikenteen seisauttavan ruuhkan, ihan keskellä kirkasta päivää. Ja odotas, jos se raitiovaunu matelee sieltä sivusta. Sitten seisotaan niissä valoissa vielä kolme kertaa pidempään. Ja ei siellä ratikassa ole edes matkustajia! Kuka sinne Teollisuuskadulle on muutenkaan menossa, Soneralla enää ketään töissä ole.
Että semmosen laajakaistan ovat sitten meille pykineet. No ei ota päähän. Ihmisellähän on aikaa. Nykyäänhän eläkkeelle pääsee vasta 80 vuotiaana. On ne niin mukavia ne työmatkat..
 
Toi on kyllä hauskaa joskus, varsinkin vihdintiellä päiväsaikaan. Itse kiihdytän lähes aina ripeästi valoista pois (en siis todellakaan täysiä vaan ripeästi) ja myöskin lähes aina huomaan että muut autot kiihdyttävät huomattavasti hitaammin ja jäävät kauas taakse. Kun itse olen saavuttanut tavoitenopeuden, vihdintiellä mulla yleensä n.80km/h jos ei ruuhkaa, muut ovat edelleenkin jonkinmatkaa perässä. Nämä muut autot tulevatkin ohi sitten siinä vaiheessa n.90km/h nopeudella kun itse on jo nostanut jalan kaasulta ja on jo lähellä seuraavia punaisia.
Samanalaista touhua näkee monestikin liikennevaloissa kun ottaa hyvän valon, täytyy sen viereisellä kaistalla nukkuneen sitten ajaa ohi vaikka mikä olisi. Ja ihan normaaleista tilanteista kyse, ei mistään kisailuista. Mutta kai se on henkisesti joillekin elintärkeää päästä sinne seuraaviin valoihin taas nukkumaan ja toistamaan sama rituaali uudestaan. Usein nämä nukkujat ovat ennen valojen vaihtumista kytkin herkällä valuttelemassa, valojen viimein vaihtuessa kuitenkin jäävät vielä hetkeksi paikoilleen arvuuttelemaan.

Tarkoitinkin tilanteita missä niitä peltilehmiä on jonossa 4 puskurit kiinni toisissaan ja suojatie jossain siellä autoletkan alla. Tänään oli pakko vaan jäädä odottamaan että se auto lähtee vittuun siitä kun läpi tai yli ei pyörällä pääse.
Totta, noi on melko käsittämättömiä tilanteita. Tänään töihin mennessä kiinnitin enemmänkin huomiota asiaan, tekemisen meininkiä oli kyllä ilmassa. Sturenkadulla Mersun ruohikkomaasturi pysähtyi ennen suojatietä, jonon perä oli heti suojatien jälkeen. Sen puoli sekuntia suojatien edessä seisottuaan teki mersukuski peliliikkeen ja ajoi kinnerinsä siihen suojatien päälle ja odotteli jonon liikkeellelähtöä siinä. Aika useinkin näkee vastaavia tilanteita, melko vaikea se on ymmärtää mitä tolla saavutetaan.
 
Näinpä tänään vaaratilanteen, jonka aiheutti kärsimätön idiootti, jolla ei ole minkäänlaista kykyä lukea liikennetilanteita. Odottelin liikennevaloissa yhden auton takana ja minun takanani oli yksi auto. Viereisellä kaistalla oli useampi auto. Valot vaihtuivat ja edessäni ollut pappa lähti liikkeelle, mutta jäi törttöilemään eteen, kun oli ilmeisesti väärällä kaistalla ja halusi vaihtaa kaistaa, jotta pääsee kääntymään seuraavasta risteyksestä. Hän siis laittoi vilkun vasemmalle ja hidasti ihan matelunopeuteen, kun kukaan viereisellä kaistalla ei antanut tilaa. Ei muutakaan voinut. Kun kaikki itsekkäät apinat olivat päässeet ohi, pääsi pappa vihdoin vaihtamaan kaistaa. Minä odottelin kiltisti papan perässä. Samalla hetkellä takanani ollut torsti veivaa myös vasemmalle kaistalle ja lätkäisee kaasun pohjaan, kun ei jaksanut muutamaa sekuntia odotella. Meinasi täräyttää suoraan samalle kaistalle jo vaihtavan papan kylkeen. Papan mentyä tämän kaistan yli taas seuraavalle kaistalle, lätkäisi tämä hermoraunio taas kaasun pohjaan, kun oli ilmeisesti hirveä kiire liikennevaloihin odottamaan. Tyyppi voitti nolla sekuntia hirveällä kilahtelulla ja turhalla kiihdyttelyllä.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom