wnha
Banned
Olin niin kaukana siellä jonossa ettei se kuitenkaan olisi kuulunut.Tööttäilitkö?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin niin kaukana siellä jonossa ettei se kuitenkaan olisi kuulunut.Tööttäilitkö?
No kai sitä jokainen on joskus autonsa sammuttanut mutta pitääkö sitä tuoda oppilas helsingin keskustaan aamuruuhkaan jos se ei saa autoaan liikkeelle sen sammuttua. Tuossa nimittäin meni yhdet (siis mitkä minä havaitsin, tiedä kuinka kauan se siinä on yrittänyt) valot ohi niin, ettei kukaan päässyt eteenpäin kun autokouluauto oli jonon keulilla. Ensiksi pitäisi minun mielestäni opettaa oppilas starttaamaan ja lähtemään liikkeelle ennen kuin se tuodaan liikenteenseen.Tuollasessa tilanteessa se tööttäily luultavasti vain pahentaa asiaa, lisää oppilaan paineita jne. Ärsyttäväähän se on ajella noiden perässä, mutta kyllä sitä itsekin tuli valoissa jonkun kerran autoa käynnisteltyä uudelleen, kun autokoulussa oli :D
No kai sitä jokainen on joskus autonsa sammuttanut mutta pitääkö sitä tuoda oppilas helsingin keskustaan aamuruuhkaan jos se ei saa autoaan liikkeelle sen sammuttua. Tuossa nimittäin meni yhdet (siis mitkä minä havaitsin, tiedä kuinka kauan se siinä on yrittänyt) valot ohi niin, ettei kukaan päässyt eteenpäin kun autokouluauto oli jonon keulilla. Ensiksi pitäisi minun mielestäni opettaa oppilas starttaamaan ja lähtemään liikkeelle ennen kuin se tuodaan liikenteenseen.
Autokoulun autot, tai oikeastaan niiden kuskita, eiku siis opettajat. Pitääkö niitä oppilaita tuoda liikenteeseen ennen kuin ne oppivat edes lähtemään liikkeelle sillä autolla. Tänään taas autokouluauto keräsi helvetinmoisen jonon peräänsä kun ei päässyt liikennevaloista liikkeelle.
Lefis sanoi:Tööttäilitkö?
Normaalia, joo. Ymmärrettävää, joo. Vituttaa, joo.No voi voi taas... Vaikka sitä auton käyttöö ois kuinka reenattu jossain parkkipaikalla, niin ihan ymmärrettävää se on, että siellä liikenteen seassa joku 18-v. tyttö sammuttelee sitä autoo välillä. Taidat nyt pikkusen yleistää ja liiotella...
^^Käviköhän sulla vittu yhtään mielessä että kysyin sitä juurikin siksi koska olen itse hyvin pitkälti samaa mieltä sinun kanssasi. Yleensä ainakin kunnon torvikonsertti lähinnä hidastaa sitä lähtöä.
Lefis sanoi:Ok. Aika huvittavaa joskus kun joku siinä takana soittaa joku 30sek putkeen. Tuskin ainakaan nopeampaa lähtee. Tietty se pieni tööttäys kuuluu asiaanki, vaikka itse en yleensä jaksa.
Mitenkä noista rampeilta tai liittymistä voi muuten liittyä aina niin sujuvasti muun liikenteen sekaan? Kun kiihdytyskaista alkaa loppua ja autoa virtaa koko ajan letkassa siinä tiellä mihin pitäs liittyä, niin mihin väliin pitää tunkea? Koska kaikki siinä letkassa ajaa kuitenkin se ajatus takaraivoon hakattuna, että "en anna yhtään tilaa, minulla ei oo kolmioo". Ja tästä seuraa sitten se, että liittyjän pitää hidastaa vauhtia jotta pääsee johonkin väliin. Ja sitten taas tästä valitetaan, kun päätiellä on 100 rajotus ja liittymästä tullaan siihen 80 nopeudella.