tämä itkupotkuraivari tuli taas yllättävältä taholta.
Noh, liikenne nyt sattuu olemaan täynnä vittumaisia asioita. Mikä se sitten on kenellekkin.
Oli se sitten poliisit, rekat jotka viskoo kiviä ikkunoihin, hidastelijat, paskat parkkeeraukset, kovaääniset autot jne.
Elämä on, ei auta kuin sopeutua.provohan tuo taas vaihteeks sieltä tuli mutta valittaminen kovista äänistä ja vertaaminen niitä tyyliin hävittäjän ääniin on sitä perus mummojen (ja muiden samanmielisten) ja kukkahattujen arkipäiväistä narinaa. Valitetaan koska voidaan. Se että itse ei osaa nauttia autoilusta / moottoripyöräilystä ei pitäisi tarkoittaa automaattisesti sitä että muutkaan ei saisi. "kukaan muu kuin sä ei pidä sun autoas siistinä äänien takia". Hienosti pannaan taas sanoja muiden suuhun! Itse olen ainakin saanut jopa tuntemattomilta positiivistä kommenttia autoni äänistä. omg, minä tykkään ja vielä joku muukin tykkää!
Tää oli taas tätä, pistähän taas uutta provoa tulemaan ja listaa asiat joista voit olla taas meidän kanssa vaikka väkisin erimieltä. Jotkut saa huvinsa valittamisesta ja jotkut autoilusta..