Ärsyttävät asiat liikenteessä

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Harvemmin ne kikkailijat japseilla ajavat, amisteinien vakiokulkuneuvo on kuitenkin se BMW.

Muutenkin kuulostaa katkeran miehen tilitykseltä. Ei se teho sinällään mitään auton suorituskyvystä kerro, vaan esim. teho/massa -suhde. Lotus Exige kiihtyy nollasta sataan noin viidessä sekunnissa 1.8 (japsi)koneella.
Kyllähän nämä kaasuttelijat tiedetään. Niillä on niitä vanhoja bemareita ja riisikippoja joilla sitten päästellään nappi laudassa pörinäpöntöt päristen. Itselläni on sellainen periaate, että auto on sitten vasta tarpeeksi tehokas ja "siisti" kun sillä voi ajella hiljakseen, eikä tarvitse joka liikennevaloista lähteä renkaat ulvoen.
 
Nää vitun nassikat, jotka on ostanut sen iänikuisen 95 vuoden BMW:n... Kaikilla on niitä.
 
T-sport ei ole tehon merkki, jopa pikkuisissa perhevolvoissa ja Fordin kauppakasseissa on se 200 hevosvoimaa

Sori pakko puuttua. Miten toyotan t-sport -merkintä eroaa volvon t4- tai jonkun fordin st-merkinnästä? Ja jos eroaa, niin linkitäs tänne semmoinen pikkuinen perhevolvo ja fordin kauppakassi, joiden nimissä ei noita merkintöjä ole ja niissä kuitenkin on 200 pollea.
 
Harvemmin ne kikkailijat japseilla ajavat, amisteinien vakiokulkuneuvo on kuitenkin se BMW.

Muutenkin kuulostaa katkeran miehen tilitykseltä. Ei se teho sinällään mitään auton suorituskyvystä kerro, vaan esim. teho/massa -suhde. Lotus Exige kiihtyy nollasta sataan noin viidessä sekunnissa 1.8 (japsi)koneella.

Niin... pitänee korjata lausuntoa niin että kyseessä ovat nämä muka-urheiluautolla (merkkiin katsomatta) kaahaavat teiniässät jotka ovat hakeneet motonetistä sen turbo-merkin sinne peräluukkuun.
Mikähän vitun sairaus se oikein on "jesss mulla on coupe.... tänään vedetään 150 ja keltasella viivalla ohi koska kaks ovee tarkottaa vtusti tehoo!"
 
Niin... pitänee korjata lausuntoa niin että kyseessä ovat nämä muka-urheiluautolla (merkkiin katsomatta) kaahaavat teiniässät jotka ovat hakeneet motonetistä sen turbo-merkin sinne peräluukkuun.
Mikähän vitun sairaus se oikein on "jesss mulla on coupe.... tänään vedetään 150 ja keltasella viivalla ohi koska kaks ovee tarkottaa vtusti tehoo!"

On kyllä pakko olla samaa mieltä. Eikä tarvitse edes olla muka-urheiluauto, eikä edes teiniässä. Kyllä kaikki noin käyttäytyvät vituttaa ihan tasapuolisesti. Paitsi ne joilla on lippis päässä ja penkki niin matalalla kuin vain mahdollista. Ne vituttavat kyllä hitusen enemmän.
 
Tänään sai taas hyvän muistutuksen siitä, kuinka noi helvetin teinimopoilijat sais laittaa kunnon autokouluun ennen, kuin niillä skoottereillaan ja muilla ties millä mopoautoillaan lähtevät tuonne oikean liikenteen sekaan tappamaan itseään ja muita.

Tänään joku edessä ajava auto (kaksi mopolijaa perässä) hiljensi suojatien kohdalla ja pysähtyi päästämään pyöräilijän suojatien yli joka odotti siinä tien reunassa. Noh tämän auton takana tulleet kaksi mopoilijaa teki "peliliikkeet" ja vetivät siitä auton vasemmalta puolelta ohi juuri ennen kuin tuo pyöräilijä oli siinä kohdalla. Ilmeisesti kelasivat että se ihan huvikseen siihen suojatien eteen pysähtyi ja ohi vaan. :hyvä:
 
Tänään sai taas hyvän muistutuksen siitä, kuinka noi helvetin teinimopoilijat sais laittaa kunnon autokouluun ennen, kuin niillä skoottereillaan ja muilla ties millä mopoautoillaan lähtevät tuonne oikean liikenteen sekaan tappamaan itseään ja muita.

Tänään joku edessä ajava auto (kaksi mopolijaa perässä) hiljensi suojatien kohdalla ja pysähtyi päästämään pyöräilijän suojatien yli joka odotti siinä tien reunassa. Noh tämän auton takana tulleet kaksi mopoilijaa teki "peliliikkeet" ja vetivät siitä auton vasemmalta puolelta ohi juuri ennen kuin tuo pyöräilijä oli siinä kohdalla. Ilmeisesti kelasivat että se ihan huvikseen siihen suojatien eteen pysähtyi ja ohi vaan. :hyvä:
Tuossa jo alkaa tyhmyys tiivistymään. Itsekin joskus oon vastaavaa nähnyt liikenteessä.

Onko noiden mopoilijoiden pakko ajaa aina kypärä otsalla ja yrittää esittää siten oikein kovaa jätkää? Minä ainakin nauran räkäsesti niille, jotka tulee kypärä otsalla vastaan ja yrittää sillä jotain rispektiä hankkia. Suoraanhan sen kypärän vois jättää kotiin jos sitä ei kunnolla halua päässä pitää. Toisaalta Darwinismi taitaa toimia parhaiten jos nuo jatkavat vain ajeluaan kypärä ylhäällä. Kaikki täyspäiset sitä ei kuitenkaan harrasta.
 
Vituttaa kaikki alinopeutta ajavat. Onko se kaasupoljin niin vaikea löytää? Joka päivä saa ohittaa jonkun joka ajaa liian hiljaa. Kortti pois kaikilta jotka eivät aja vähintään suurinta sallittua nopeutta. Vittu! :curs::curs:
 
Vituttaa kaikki alinopeutta ajavat. Onko se kaasupoljin niin vaikea löytää? Joka päivä saa ohittaa jonkun joka ajaa liian hiljaa. Kortti pois kaikilta jotka eivät aja vähintään suurinta sallittua nopeutta. Vittu! :curs::curs:

Nytköhän mä syyllistyyn trollin ruokkimiseen?

Itehän puupää sen kirjoitit: Suurin sallittu nopeus :david:

Jos vituttaa ajaa hissukseen, niin sitten ohitetaan.
 
Kummastuttaa vilkkujen käyttö/käyttämättömyys. Osa autoilijoista ei tajua että sitä vilkkua käytetään muiden autoilijoiden takia, että he tietävät mihin olet kääntymässä. Turha sitä vilkkua on laittaa päälle sen jälkeen kun ole jo ryhmittynyt oikealle kaistalle, kai nyt muut jo silloin tajuavat että käännyt esim. vasemmalle (nuoliristeys). Toinen todella ärsyttävä juttu on kun ajetaan esim. maantiellä ja aiot kääntyä seuraavasta risteyksestä ja näet että edessä olevassa samaisessa risteyksessä odottaa auto ja laitat sitten sen vilkun kun olet jo kääntynyt, mitäpä se enää hyödyttää odottelevaa autoa :curs:
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kummastuttaa vilkkujen käyttö/käyttämättömyys. Osa autoilijoista ei tajua että sitä vilkkua käytetään muiden autoilijoiden takia, että he tietävät mihin olet kääntymässä. Turha sitä vilkkua on laittaa päälle sen jälkeen kun ole jo ryhmittynyt oikealle kaistalle, kai nyt muut jo silloin tajuavat että käännyt esim. vasemmalle (nuoliristeys). Toinen todella ärsyttävä juttu on kun ajetaan esim. maantiellä ja aiot kääntyä seuraavasta risteyksestä ja näet että edessä olevassa samaisessa risteyksessä odottaa auto ja laitat sitten sen vilkun kun olet jo kääntynyt, mitäpä se enää hyödyttää odottelevaa autoa :curs:
Kyllä sitä vilkkua on näissäkin tapauksissa ihan fiksua käyttää, se hyödyttää mm. esim. vastaantulijoita.
 
Kyllä sitä vilkkua on näissäkin tapauksissa ihan fiksua käyttää, se hyödyttää mm. esim. vastaantulijoita.

Millähän lailla? Tarkotinkin että on tarkoitus laittaa se vilkku siinä vaiheessa kun ryhmittyy siihen kaistalle jotta esim takana tuleva auto näkee että jahas, tuo kääntyy tuonne. Siinä vaiheessa kun olet jo oikealla kaistalla vilkutat vain vilkuttamisen ilosta, enää se ei anna informaatiota kenellekkään. Enhän minä sano että siinä mitään pahaa on mutta hyödytöntä se on ;)
 
Millähän lailla? Tarkotinkin että on tarkoitus laittaa se vilkku siinä vaiheessa kun ryhmittyy siihen kaistalle jotta esim takana tuleva auto näkee että jahas, tuo kääntyy tuonne. Siinä vaiheessa kun olet jo oikealla kaistalla vilkutat vain vilkuttamisen ilosta, enää se ei anna informaatiota kenellekkään. Enhän minä sano että siinä mitään pahaa on mutta hyödytöntä se on ;)
No jos vastaantulija on niin ikään kääntymässä sinne samaan suuntaan eikä tiedä, että kääntyminen on nuolella osoitettu niin voihan se tällöin luulla, että kääntyvä autolija onkin menossa suoraan eikä voi tällöin kääntyä vaan joutuu odottamaan, jos se toinen meneekin suoraan. Ja joka tapauksessa kyllähän se parantaa havaittavuutta jos sillä on se vilkku päällä. Vilkun käyttö on mielestäni aina suotavaa kun sitä pitää käyttää, vaikka pähkäilemällä saisikin selville mitä toinen aikoo tehdä. Joskus se lyhytkin pähkäily voi olla liian pitkä. Esim. mielestäni liittyessä moottoritielle rampista on hyvä käyttää vilkkua vaikka tiedän varsin hyvin, ettei rampilta muualle pääse, voihan joku olla myös pysähtyneenä siihen rampille jne...
 
:dance: omistan sitte tehokkaan ja "siistin" auton, 1.6 8v -02 astra :D
Huomaa termi "tarpeeksi". Ilmeisesti sun autos on tarpeeksi siisti ja tehokas, ettei sun tarvitse sitä tuoda kaasuttelemalla esille.

Mut jos vakavammin puhutaan niin tuo mun kommentti oli kylläkin tarkoitettu lähinnä näille jotka niihin autoihinsa niitä siipiä liimaa ja luulee, että auto on sitä tehokkaampi mitä kovempi ääni siinä on.
 
Huomaa termi "tarpeeksi". Ilmeisesti sun autos on tarpeeksi siisti ja tehokas, ettei sun tarvitse sitä tuoda kaasuttelemalla esille.
Joo, kyl tiesin mitä tarkotit mut kuha heitin vaan tuon :)

Mut jos vakavammin puhutaan niin tuo mun kommentti oli kylläkin tarkoitettu lähinnä näille jotka niihin autoihinsa niitä siipiä liimaa ja luulee, että auto on sitä tehokkaampi mitä kovempi ääni siinä on.
Ääni on voimaa ja kova ääni ylivoimaa..niin ne sanoo ketkä omistaa kunnon pörinäpöntöt ja 50heppaa autossa.
 
Se nyt on eri asia jos autoa muutetaan niin, että se on liikenteelle vaaraksi. Määräysten mukainen auto harvemmin on liikenteelle vaaraksi. Uskon, että enemmän vaaraa aiheuttavat ne jotka päästelevät hidastustöyssyihin normaali vauhtia kuin ne jotka lähestulkoon pysähtyvät niihin. Hidastetöyssyn tarkoitus on hidastaa, joten se hidastaminen lienee liikennesääntöjen mukaista.

Toki tuolla liikenteessä on näitä amisräpellyksiä joita madalletaan jousia katkaisemalla mutta niin on myös liikenteessa roid ragessa riehuvia bodareitakin...

Aika paskat jouset on vaihdettu, jos ne ei hidastetöyssyjä kestä. Moinet autot ovat liian matalia ihan lainkin suhteen. Pojat vaihtaa jouset katsastukseen. Kaikki tommisbiolletit on laittomia. Ei ne tuning autot ärsytäkkään, vaan ne ajajat.

Ajakoon siten niillä paskoilla japsikinnereillä, kun tuntuvat kestävän sentään. Tai niihinkin voi sitten vaihtaa alustasarjaa, rumaa spoileria, isoja vanteita, että normaalissa liikenteessä pitää ajaa koko ajan paskat housuissa.
 
Aika paskat jouset on vaihdettu, jos ne ei hidastetöyssyjä kestä. Moinet autot ovat liian matalia ihan lainkin suhteen. Pojat vaihtaa jouset katsastukseen. Kaikki tommisbiolletit on laittomia. Ei ne tuning autot ärsytäkkään, vaan ne ajajat.
Mieki aina hidastelen hidastetöyssyihin reilusti, noihin "mato"töyssyihin iha hemmetist, ykkösenkaa niistä yli. Kyllä, omistan alustasarjan ja auto on normaalia matalampi ja ei, ei ole mikään paska, tunnetulta valmistajalta mutta silti "kolahtaa/pamahtaa" vitusti ja jouset/iskarit ei tykkää, jos normaalia vauhtia noihin mättää.

Ja itse asiaan, vitun hidastelijat jotka ajaa 20km/h alle rajoituksien :curs: opetelkaa ajamaa jollette uskalla lujempaa ajaa.
 
Ei jumalauta mitä paskaa tuo nollatoleranssihomma. Mummot jotka ajaa nyt jo ennestäänkin satasen alueella sitä kahdeksaakymppiä alkaa ajaa seittämääkymppiä.
Mitä siitä seuraa? Rekkakuskeilla palaa hermot, ne alkaa roikkua autojen perseessä kiinni ja parhaassa tapauksessa ohitella näitä autoja.

Kyllä ei voi muuta kuin taas pistää hatunnoston näille meidän päättäjille :thumbs:
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom