Ärsyttääkö läskit?

Status
Viestiketju on suljettu.
Ikä
51
Tuomittakoon minut ikuiseen helvetintuleen, mutta täytyy todeta että lihavat ihmiset ärsyttävät minua.
Duunissani on yksi tyyppi, joka aukoo päätään jatkuvasti harrastuksistani. Tottakai tiedän että pohjalla on kateus, mutta tämä kebabgeenin omaava "ystäväni" ei ole ainut vituksen aihe.
Kaupassa makkaratiskin tyhjentävä fatso läskeine perheineen nostaa vitutuskynnykseni melkein sille tasolle että tekisi mieli sanoa jotain.
Onkohan tämä alitajuista kateutta, vai yhteiskunnallista huolestuneisuutta?

Nim. Nazi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Dolph Lunkreeni
Tuomittakoon minut ikuiseen helvetintuleen, mutta täytyy todeta että lihavat ihmiset ärsyttävät minua.
Tjaah.. no eipä kyllä sen enempää ärsytä lihavat kun ruipelotkaan ihmiset. Sitten vasta alkaa ärsyttämään kun joku käytöksellään saa sellasen aikaseks.
Onhan tuo vähän kapeeta kyllä jos pelkästään ulkonäkö jo ärsyttää?? eikö sulla sitten ole yhtään lihavia ystäviä tms?

ärsyttääkö läskit

Kyllä ärsyttää ja v*****i jos niitä näkyy peilistä

Lihavat ihmiset eivät sinänsä ärsytä, mutta se kyllä ärsyttää kun joku lihava/ylipainoinen selittää että "en mä laihdu vaikka mitä tekisin, syönkin vaan aamupalan lisäks kerran päivässä jne..."

Mua ainaki ärsyttää läskien ym. palleroiden/luikkujen kommentit..

"Luuletsä etsä olet parempi ihminen kun käyt salilla"
"Toiki tekee tota vain että sais pullistella ja naisten takia.."no huh huh:mad:
Ja niitten ilme jos kävelet vähänki tiukempi paita tai hihaton päällä niin johan oot macho ja puhutaan paskaa seläntakana..jne,ne on varmaan niitä pienen paikan etuja..:D

Joo, ei minuakaan lihavat ihmiset ärsytä, jokaisempahan oma asia se on jos on lihava. Mutta sitten jos joku läski tulee ihmettelemään ja arvostelemaan meikän treenaamista, tai jotenkin muuten puuttuu meikän treenaamiseen niin silloin alan nähdä punaista ja vastapuolikin kyllä sen huomaa.

Originally posted by sekosammy
[
Ja niitten ilme jos kävelet vähänki tiukempi paita tai hihaton päällä niin johan oot macho ja puhutaan paskaa seläntakana..jne,ne on varmaan niitä pienen paikan etuja..:D [/B]

Joo o toi on kyllä ihme juttu.Jos sä moot vähänkin treenatun
näköinen ja kuljet ilman paitaa/tiukassa paidassa sat heti idioottipullistelijan maineen mutta kaikki fatsot/pulkannarut voi kulkea missä vermeissä tahansa ilman että kukaan katsoo kieroon (paitsi tietty Lungreeni)

Jep, todella paljon.... miettikääs sitä hyllyvän läskin määrää :urjo:
Toinen ääripää on sitten nämä kuikelot. Tyypit elää suurin piirtein kahvilla & tupakalla ja hyvä jos jaksavat nostaa perseensä penkistä.

"Elekää pojat ottako laihaa akkaa. Siitä tuloo rumo mummo"
-Vanha laihialainen sananlasku

Re: Re: Ärsyttääkö läskit?

Originally posted by metalman
Tjaah.. no eipä kyllä sen enempää ärsytä lihavat kun ruipelotkaan ihmiset. Sitten vasta alkaa ärsyttämään kun joku käytöksellään saa sellasen aikaseks.

Näin! Typerä käytös ja/tai puheet ärsyttävät, ei vielä pelkkä olemus. Lihava ihminen voi kumminkin olla huumorintajuinen, älykäs, luotettava ja ahkera, eli ansaitsee mun kunnioituksen.

Myönnän, että jonkun verran läskirasisti (ja tupakka) oon minäkin, mutta se on vain ensivaikutelma. Jos ko ihminen myöhemmin osoittautuu hyväksi tyypiksi, niin ei siinä mitään, kavereita ollaan.

Enemmän mua tympii isommat trendit, eli se, että miljoonat ihmiset pilaavat terveyttään ja lihovat syömällä huonosti ja liikkumalla liian vähän. Yksilöt voivat muuttua nopeastikin paljon (eli oppia virheistään), yhteiskunnat eivät.

Ei ärsytä, jokainen tehköön/olkoon mitä tahtoo. Ihmetyttää kyllä esim. nelosen painopartio (tm) kun ollaan sitten naama norsun elimellä kun tuloksia ei synny eikä itse tehdä asian eteen mitään...

Mullakin on pahanlainen fatsofobia, mutta ihmisenä en ketään tuomitse pelkän fläsän perusteella, ainakaan yleensä.

Se, mikä mut saa raivoihini on lihavien väitteet, "etteivät he mitään ruumiinrakenteelleen voi ja kun lihovat suupalastakin ja kun en mä mitään ikinä edes syö " jne jne.

0,00001 % väestöstä kattava sairaat-osasto on asia erikseen.

Ei mua kauheesti häiritse onko joku läski tai kukkakeppi. Mutta ihmettelen mitä sellaisilla vanhemmilla liikkuu päässä kun päästää sellaisen ala-aste iässä olevan vekaran lihomaan aivan sairaisiin mittoihin.. ei ymmärrä :confused:

Originally posted by mikajava
Joo o toi on kyllä ihme juttu.Jos sä moot vähänkin treenatun
näköinen ja kuljet ilman paitaa/tiukassa paidassa sat heti idioottipullistelijan maineen mutta kaikki fatsot/pulkannarut voi kulkea missä vermeissä tahansa ilman että kukaan katsoo kieroon (paitsi tietty Lungreeni)

Tuosta tuli mieleen että eikö olekin aika sexyn näköistä kun "vähän" ylimääräistä "lihaa" omaava naisihminen on ahtautunut yhtä kokoa liian pieneen toppiin.:eek: Näyttää olevan muotia nykyisin...seksikkäät kahvat. Grrrauh! :urjo:

Minua eivät lihavat ihmiset sinänsä ärsytä - joskus kylläkin kummastuttaa kun näkee oikein pahan tapauksen. Se ärsyttää, jos lihava ihminen painii itsesäälissä ja valittaa "kohtaloaan". Toisaalta VIELÄ ENEMMÄN ärsyttävät laihat tulitikunpaksuiset tytöt, jotka valittavat lihavuuttaan eivätkä syö mitään jne.

Vaikka onkin ilmeisesti vanhanaikainen ja kliseentynyt ajatus, niin omasta mielestäni kuitenkin se, millainen ihminen on luonteeltaan jne., on olennaisesti tärkeämpää kuin ulkonäkö. Sehän vasta vituttaisi, jos esim. joutuisi jonkin vakavan sairauden takia lääkitykselle, jonka sivuvaikutus olisi elopainon huomattava lisääntyminen, ja ihmiset alkaisivat sen takia inhoamaan....

Niin, ja sitten tietenkin ärsyttävät ihmiset, jotka ovat tuosta vain valmiita tuomitsemaan tuntemattomat ihmiset ulkonäön perusteella.

Minullakin on huonoja kokoemuksia lihavista ja heidän aliarvioivista kommenteistaan. Opiskeluaikanani luokallani oli ylipainonen nainen, joka katsoi asiakseen kommentoida jokaista suupalaa jonka kisadieetillä ollessani söin. Lopulta (n.2kk kuluttua) tilanne alkoi ärsyttää muita niin paljon, että he vittuilivat ko. henkilön hiljaiseksi. Itse vastailin tosi asiallisesti tämän läskin kommentteihin ja arvosteluihin, enkä vajonnut samalle tasolle ;) Ei auttanut vaikka miten selitin etten laihduta, vaan pyrin saamaan lihakset paremmin esille, ym. perusjuttua joka yleensä tehoaa...

Ja taas saa lukea oikein olan takaa tekstiä miksi en ole yhteiskuntakelpoinen :rolleyes:

Noh pitänee korjata tämä vika,etten vaan pahoita kenenkään herkkää mieltä kävellessäni ihmisten ilmoilla. Tällä hetkellä dieetti 7½ viikkoa takana ja -12½ kg

Heh olipas vaihteeksi naurettava threadi :lol1:

p.s. Jokaista ihmistä pitää arvostaa ihmisenä, lihavaa saa auttaa alkuun uuden terveen elämän alottamisessa. En todellakaan itsekään arvosta sellaista joka ei edes tee asian eteen mitään vaikka tietää ongelman. Lihaviakin on moneksi,mutta ei myöskään laihuus tarkoita sitä,että olisi hyvä ihminen.

Ehkä tämä lihavuuden ja ulkoisten seikkojen merkitystä ihmisarvoon sivuava humoristinen ja kuvitteellinen tarina kuuluisi johonkin omaan vitsit-threadiin, mutta kuitenkin:

http://www.helsinki.fi/~mgsalo/tomi.html

ps. tämä ei ole minun tuotokseni, eikä ole toivottavaa, että Tomi-nimiset tai kauppakorkeakoulutetut ihmiset ottavat sen henkilökohtaisesti. :p

Originally posted by Stalker
Tuosta tuli mieleen että eikö olekin aika sexyn näköistä kun "vähän" ylimääräistä "lihaa" omaava naisihminen on ahtautunut yhtä kokoa liian pieneen toppiin.:eek: Näyttää olevan muotia nykyisin...seksikkäät kahvat. Grrrauh! :urjo:

Jep ja sitten 90% niistä, jotka pitää stretsejä tai mikskä niitä kutsutaan, ei todellakaan kannattais edes harkita niiden pitämistä. Jossain tuli vastaan, että stretsien käyttöoikeus on ansaittava. Ei niitä noin päälle heitetä, saakelin makkaratehtailijat!

Mutta tosiaan, ei ihmisiä niiden ulkomuodon perusteella pitäisi tuomita. (Pilaa saa tehdä ja mieluiten selän takana hiljaa supisten;) )

Täytyy myöntää että läskifobia on mullakin. Lihavuus itseisarvona ärsyttää suunnattomasti, mutta lihavat ihmiset on siinä missä muutkin.

Mutta se että lihavat penää oikeuksiaan olla missikisoissa, olla seksikkäitä ja kauniita on hirveetä paskaa. Monesti kuulee juuri lihavan suusta että sisäinen kauneus on tärkeintä. No loppupeleissähän se todellakin on. Samaa mieltä. Mutta, ensivaikutelmalla on melkoinen vaikutus.
Lihavuus on kansanterveydellekkin vakava uhka. Nivelvaivat, sydän ja verisuonitaudit, liikuntakyvyttömyys jollain asteella yms.
Lihavuuteen ei pitäisi rohkaista, päinvastoin sitä pitäisi pystyä asiallisella tavalla kitkemään entistä enemmän pois. Jos se tarkoittaa täysin ravintoaineettomia, mutta hyvänmakusta mässytettävää, niin keksitään sitten niitä, jos ei muu auta.
Surullista jos syömisen tuoma nautinto on elämisen päätarkoitus.

Originally posted by Stalker

On se ! :p Varsinkin jos se ylimääräinen "liha" on oikeissa paikoissa !

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom