Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tähän jatkoksi sopinee Iltalehdestä: "Minulla on 28-työtunti meneillään". Ilmeisesti toimittajilta ei kovin kummoista suomen kielen osaamista vaadita"5-vuotta sitten"
Jatkoa tuplakonsonantteihin liittyen:
Tätä kuulee ja erityisesti näkee kirjoituksessa usein:
kaupungissa -> kaupungisa
sohvalla -> sohvala
autossa -> autosa
ja listaa voidaan jatkaa vaikka maailman tappiin asti :curs:
Ne asuu Vorsasa. Forssassa ei ole f-kirjainta muualla kuin pesufatissa.Kokemuksen mukaan kaikki forssalaiset puhuu noin :D koska ne asuu forssasa.
Mä tykkään ainakin olla omasa kämpäsä ja sängysä nukkumasa. Tervetuloa Satakuntaan motherfucker :D
Tämä on nykyään ehdottomasti pahin. Kaikenlisäksi surullisen laajalti käytetty.Jäätävä, mitä vittua sekin tarkoittaa?
"Jäätävä keli" (+25C)
"Jäätävä keli" (-25C)
"Jäätävää" -Onnistunut kikkailu maalivahdin ohi
"Jäätävää" -Pelaaja loukkaantuu vakavasti
Mä tykkään ainakin olla omasa kämpäsä ja sängysä nukkumasa. Tervetuloa Satakuntaan motherfucker :D
Satakunta on laaja alue. Itse inhoan kun puhutaan noin. Itse olen asunut ikäni Satakunnassa enkä kyllä suomen kieltä noin väännä. Eikö Vammalan suunnalla puhuta noin? Eipä silti, ei se omakaan murre ole mitenkään sulosointua korville :D
Varmaa ennenki vähän niinku samasta kirjotettu mut siis niinku oikeesti on alkanut taas viime aikoina vähän niinku nyppiä kaikki sellaset niinku täytesanat ja tota totat. Pitäkää päänne kiinni sen aikaa että mietitte mitä sanotte. :curs:
:D:D hhahahahaKREISIBAILAUS!!!! :wall:
On alkanu ärsyttää sama asia. Mutta eri syystä. Mulle nimittäin kuolema on kuolema ja sen jälkeen ei ole mitään, eikä mitään toivotuksia tarvita. Sama se mulle on kuoleman jälkeen onko kevyet mullat vai valetaanko betoniin."Kepeät mullat". Jonkun kuolema ei ehkä ole asia, mistä tällaisia kevennyksiä pitäisi heittää.