Älä sano näin

Viimeksi tänään töissä otti päähän kuunnella keskustelua kun miehet puhuu että "pitäis olla", "olis hyvä olla", pitäis saada", "pitäis tehdä"... Ylipäätään tuo -isi -pääte. Siihen päälle vielä se että samat miehet ei kuitenkaan saa mitään aikaan vaikka "pitäis"...
Sama... pitäis mennä... kysyisin... kannattaa vastata jotain "No mikset sit kysy?!"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Se on hyvinkin tämä Huittinen-Kokemäki-Forssa akseli missä ollaan kännisä joesa kalastamasa. Vammalassa ei mun mielestä vastaavaa tavata. Toi Vorssalaisten ähvä-sääntö pätee myös kokemäkeläisiin eli kokkeleihin niin kuin heitä leikkisästi täällä päin kutsutaan.
Tohon edellissivun keskusteluun viitaten, minusta on pelkästään positiivista, että ihmiset puhuu eri tavoin. Murteet ja murreilmaisut on hyvänkuuloisia. Välillä saattaa tosin ilmetä pieniä ymmärrysvaikeuksia tai ruveta hieman naurattamaan :)

Tosin pääkaupunkiseudun puhetyylissä on jotain, mikä mua jurppii. Se kuulostaa jatkuvalta rehvastelulta. Ehkä johtuu siitä, että kyseistä puhetyyliä on viime aikoina kuullut enimmäkseen jonkun humalaisen apinalauman suusta baarissa.

edit. ja noi ylipirteät ilmaisut tyyliin "kreisibailaus" saa aikaan fiiliksen, että revinpä tukan päästäni...

Murteet ovat todellakin hauskoja, kunhan murre ei ole raumaa tai laitilalaista.

"Himo" on yksi mikä tuppaa ottaan päähän jos tulee vastaan. Esim: "Kato, ihan himo kengät".

"Über" - voi luoja... Jos joku ihmisryhmä löytyy minkä saisi maapallolta hävittää niin minun mielestäni ihmiset joiden mielestä kaikki on überia. Vitun idiootit olkaa normaaleja.

"Vittu"
-Hyvä kirosana, ja vähän käytettynä toimiva
mutta esim yx mun luokkalainen saattaa käyttää yhdessä lauseessa viittä vittua.
Eka luulin et se vaan pilailee ja alkaa puhumaan kohta taas normaalisti; mutta kun ei,
vielä vuodenkin välkeen se viljelee vittua miten sattuu.
"ihqubeibe" on yx toinen mihin kyllästyy nopeesti.

Kirjoitettuna ks:n korvaaminen x:llä vituttaa.

Jatsit. "Tänään jatsit", "huomenna jatsit", "missä jatsit?". Facebookissa kirjoitettuna jo häiritsee, mutta puheessa varsinkin. Ja mistä tuleekaan tämä "tänään bileet kaikki sileex" fraasi. Jostain laulusta? Jokatapauksessa todella ärsyttävä.

Jatsit. "Tänään jatsit", "huomenna jatsit", "missä jatsit?". Facebookissa kirjoitettuna jo häiritsee, mutta puheessa varsinkin. Ja mistä tuleekaan tämä "tänään bileet kaikki sileex" fraasi. Jostain laulusta? Jokatapauksessa todella ärsyttävä.

Cheek - Liekeissä taitaa olla biisin nimi. Vitun ärsyttävä rallatus.

"Mikä Boogie?". Siis mitä vittua toi tarkoittaa? Tulee vissiin jostain räppibiisistä, mutta eihän tuossa fraasissa ole mitään järkeä. Vitun ärsyttävä.

"Mikä Boogie?". Siis mitä vittua toi tarkoittaa? Tulee vissiin jostain räppibiisistä, mutta eihän tuossa fraasissa ole mitään järkeä. Vitun ärsyttävä.
Onhan toi ollu käytössä jo paljon ennen kun Fintelligens sen keksi. Itse ainakin oon kuullu tota jo hyvinkin pitkään. Ei ärsytä.

Okei. Mitä se tarkoittaa? Onko siihen tarkoitus vastata jotain?
No eiköhän se oo sama kun: Kuis menee, mikä meininki, miten panee... Pitää vastata hyvä tai paska boogie. Tosi kovat jätkät vastaa "ihan jees"

E: Niin, nykyäänhän monet käyttää tota ihan läpällä biisiä mukaillen. Itsekin tulee sitä käytettyä jos tiedän vastapuolen tietävän sen vitsiksi.

Sböijjaa. Vittu se on ärsyttävä kun joku tulee sanoo kuinka hyvin joku esine x sböijjaa

Mitä tuo edes tarkoittaa? Kenties, että miten se kyseinen esine toimii vaiko että minkälainen se on?

Lomax, se on vaan yleissana kaikesta. Esim. voidaan käyttää vaikka jos on hyvä fiilis ja meno niin vittu ku sböijjaa hyvin. Ton takia sitä sanaa niin vihaankin! :)

KREISIBAILAUS!!!! :wall:

joo ai vittu miten pirstaloitu hermot kun yhellä puolitutulla naispuolisella facebook -kaverilla oli kuva-albumi nimetty "kreisibailausta". Meinasin lähteä samantien kuristamaan. Ei helevetti mitä vitun kreisibailausta?!?!? Sitten kuvissa oltiin jossain pintaliitopaikoissa juomassa punkkua naamat nyrpeinä. MItä vittua? Seuraavan kerran kun näen ko. naisihmistä niin tungen sille mulkun kurkkuun ja kusen sen täyteen samalla juoden salmiakkikossua ja laulaen Hard Cock Halleluujaa. Lopuksi katkon sormet ja leikkaan kielen irti ettei se pysty sanomaan tai kirjottamaan tota kaikista sanoista vittuvittuvittu niin hevonvitun ärsyttävintä sanaa!!!!!!!!!!! Aaaaaargh!!!

Huh. Jo helepotti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom