Quadzilla sanoi:Kaikkien aikojen ärsyttävin: All sprite
Ehdottomasti. Ja hyvänä kakkosena: ympäri suomenniemen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Quadzilla sanoi:Kaikkien aikojen ärsyttävin: All sprite
PMLats sanoi:Ensinnäkin se, mitä monet pitävät nykyään "stadin slangina" ei ole mikään eheä kielellinen kokonaisuus, vaan ryväs eri aikakausilta, kielistä ja maantieteellisiltä alueilta peräisin olevia sanoja ja sanontoja.
rintafile sanoi:Alettii muuten olee eilen aika mestoilla, kun öögailtii yöllä taivaalle Hietsussa. Stondailtiin ihan akvaariomiehinä siin pehmeellä sandilla. Oli sellane snadi blosis ja vedettii röböö siin samal, ku se tajuton lokki tsiigaili meit sen storban päässä. Sit rupes yhtäkkii leimahtelee taivanrannassa. Kelattii, et onks siel joku spora crashanny jonku hiilisäkin kanssa. Funtsittiin vähän ja tajuttiin, et ne oli salamia. Vittu, et oltiin sen jälkeen ytimessä!
Sukulaku sanoi:Mikä siinä ketä-sanassa oikein ärsyttää?
En taida itse käyttää.. tai ainakaan en ole huomannut puhuvani mitään erityistä Turun murretta. Tosin Porissa marit tytöt huomasivat heti turkulaisuuten
ZannaZ sanoi:. Gillyanne ollaan samixii
Timba79 sanoi:Ei mua ärsytä yhtään, tosin ehkä johtuu siitä, että olen Poristan kotoisin. Vähintään yhtä ärsyttävä on tämä Jyväskylässä viljelty käet jos nyt lähdetään väkisin jotain ettimään. Mikä tästä on yksikkö? Käki vai? :D
Vastauksena sekä alkuperäiseen aiheeseen että Pyllerön palauttamiseen: kiitsa!Kusimato sanoi:En aikonut pitää tuota kauan, no yleisön pyynnöstä -> Pyllerö