Älä sano näin

Just olin aikeissa kirjottaa ton "keskeen".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RedNeck sanoi:
Radio- ja Tv-toimittajien suosima väli-suomi
Voi helev... Miksi ei voi sanoa keski-suomi?
:offtopic: Toimittajien kait yleensä tarkoittama Väli-Suomi koostuu Pohjanmaasta ja Keski-Suomesta. Ei siis pelkästä Keski-Suomesta.

Usein puhutaan myös Väli-Suomen sanomalehdistä, joilla tarkoitetaan Keskisuomalaista, Pohjalaista, Karjalaista, Ilkkaa, Savon Sanomia ja ööö... ei tainnu muita kuulua.

Lisää urheilua:

-kyllä lähtee
-se on siinä
-ihanaa

keskeen

kohtis sanoi:
Just olin aikeissa kirjottaa ton "keskeen".

vie ehdottomasti ykkössijan -- siis missä se keske oikein sijaitsee? Seuraavaksi ärsyttävin on sitten ketä (kuka-sanan tilalla) ja kolmannelle sijalle pääsee kulloinkin tosi toistossa oleva telkkarista poimittu hokema -- apuuva, aikuisten oikeesti, hyvähyvähyvä (se saarioisten mainos) jne.

Ja kirjoitettuna hermot vie kaksi asiaa: toistuvat ja runsaat yhdys sana virheet sekä x-kirjaimen turha käyttö teinityyliin "anteex" sekä holtiton huutomerkkien viljely.

Taidan olla nipo...

Älä koskaan sano: Naisen logiikkaa. (Mikä arvoasetelma! Siis miesten logiikka on jotenkin parempaa? Mutta inhimillinen logiikka - sitä ei tietenkään ole, vain naisten kyseenalaista logiikkaa...)

Älä myöskään sano (parisuhdeosasto): Sä aina - - -. Mikset sä koskaan - - -? Äläkä missään nimessä vastaa arvosteluun/syytökseen: Iteki aina - - -. :D

esni sanoi:
Älä koskaan sano: Naisen logiikkaa. (Mikä arvoasetelma! Siis miesten logiikka on jotenkin parempaa? Mutta inhimillinen logiikka - sitä ei tietenkään ole, vain naisten kyseenalaista logiikkaa...)

Älä myöskään sano (parisuhdeosasto): Sä aina - - -. Mikset sä koskaan - - -? Äläkä missään nimessä vastaa arvosteluun/syytökseen: Iteki aina - - -. :D

squeeksqueeksqueek!!! Caution, feminist alert....

nih... :jahas:

Kai Nalo sanoi:
squeeksqueeksqueek!!! Caution, feminist alert....

Me :arvi: you :david: ?

Kai Nalo sanoi:
hmm... :jahas:

Tulkitsetkohan sitä oikein? (Arvasin, että tätä joutuu selittelemään) Mies - oletusarvo. (palomies, hu-man... jne.) Naiset pitää erottuakseen merkitä. He ovat se puolikas. Suku-puoli. Ei oletusarvoinen.

Jk. Mietelause on mieheni keksimä. Mutta ehkä se onkin feministi...

esni sanoi:
Tulkitsetkohan sitä oikein? (Arvasin, että tätä joutuu selittelemään) Mies - oletusarvo. (palomies, hu-man... jne.) Naiset pitää erottuakseen merkitä. He ovat se puolikas. Suku-puoli. Ei oletusarvoinen.

Jk. Mietelause on mieheni keksimä. Mutta ehkä se onkin feministi...

Tyypillistä. Feministit kikkailevat sanoilla, saadakseen filosofialleen konkreettista sanomaa. Aivan turhaa.

Mielestäni suomessa on tuollaisia asioita turhaa pohtia. Suomi on tasa-arvoinen maa.

liikaa offtopiccia-->over and out

Kai Nalo sanoi:
Tyypillistä. Feministit kikkailevat sanoilla, saadakseen filosofialleen konkreettista sanomaa. Aivan turhaa.

Mielestäni suomessa on tuollaisia asioita turhaa pohtia. Suomi on tasa-arvoinen maa.

liikaa offtopiccia-->over and out

I'll get back to you on that, hon. :love: Sanoilla maailma rakennetaan.

Quadzilla sanoi:
Kaikkien aikojen ärsyttävin: All sprite

Mitä vikaa??? Meikä hokee kokoajan :hyper: Ok ok ehkä Hieman tahallisen ärsytyksen merkeissä! :thumbs:

Manala sanoi:
Mitä vikaa??? Meikä hokee kokoajan :hyper: Ok ok ehkä Hieman tahallisen ärsytyksen merkeissä! :thumbs:

Itse sanon aina duunissa asiakkaillekin, että oolrait. Kuulostan varmaan joltain maalaisjuntilta, mutta se tulee vaan ihan luonnostaan, kun yrittää puhua hiukan rennommin...

No niin, nyt tulee sitten tärkeää faktaa... :)

Edes uimahallin suihkussa ahdisteleva homoseksuaali ei saa allekirjoittaneen otsasuonia pullistumaan yhtä tehokkaasti kuin ns "rehelliset" ihmiset. :jahas:

Kyseinen ihmistyyppi on niiiiin rehellinen, että sanoo kaikesta suoraan mitä ajattelee. Rehellisyys on sinänsä ihan hyvä asia, mutta rehellisyyden varjolla pystyy laukomaan tosi pahoja loukkauksia toisia kohtaan... "Mä nyt olen vain sitä mieltä et sä olet säälittävä runkkari, koska olen niin rehellinen ihminen että sanon suoraan mitä ajattelen." Täytyy vain ihmetellä miten tällaset totuuden torvet säilyttää hampaansa..

Yleensä näihin mulkvisteihin törmää työpaikoissa, mutta poikkeuksiakin on.. :david: Eli ÄLÄ SANO NÄIN!!!

ps. m1ku tää ei sitten tarkoittanut sua.. .

Älä kirjoita tahi sano "enään" vaan "enää". Ärsyttää :curs: Vanha luokanopettajanikin sanoi: "Sitä tikulla nenään joka kirjoittaa enään" Muah! :D

Edit: Lisäksi kun mennään niin mennään "puun taakse" ei "puun taakke" :curs:

Monet näistä ärsytyksistä näyttää olevan sanoja erinäisistä murteista. Minua nuo murteet eikä viännökset sinällään häiritse, mutta semmonen murre, jonka nuotti kuulostaa valitusvirreltä, on aika rasittavaa kuunnella. Kai siihenkin korva tottuis, jos enemmän kuulis. Sorkke vaan Turkuun päin.

pieni kiusankappale, jonka korvat joskus rekisteröivät on nämäT. Herkistymisen aiheutti lukion aikainen matematiikanopettaja. Eniten häiritsee siinä se, että mistä jotkut ovat kehittäneet tuon monikkopäätteen tuonne loppuun. (tämä - nämä). Eikö luontevampi olisi, jos nyt jotain pitää itse kehitellä, tämät. :jahas:

Lähtee luottavaisena tekemään omaa suoritusta(jokainen suomalainen ateenassa ja jää sitten viimeiseksi)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom