Älä sano näin

Mamma.

Jos joku käyttää joskus minusta tuota sanaa, pääni räjähtää. Sellainen yleinen naisten ja etenkin tyttöystävien kutsuminen 'mammoiksi' on järkyttävää. En voi sietää sitä. (Muutenkin minulla on pitkä inhottavien ja kaameiden sanojen lista, ja monien sanojen inhoaminen perustuu minulla asioihin, joita tuskin pystyn riittävästi sanoilla kuvailemaan. Kuten vaikkapa korvissani epämiellyttävältä kuulostaviin äänneyhtymiin.) Kuukautiset eivät ole hilloviikot tai monsuunit, eikä penis ole tatti. Mikään ei ole tuhnua. Hyi!

Jos joku kutsuu isoäitiään mammaksi, saatan vielä sietää sen juuri ja juuri, mutta itse en suostu tuota sanaa käyttämään. Tai en pysty käyttämään ilman kauhunpuistatuksia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mamma.

Jos joku käyttää joskus minusta tuota sanaa, pääni räjähtää. Sellainen yleinen naisten ja etenkin tyttöystävien kutsuminen 'mammoiksi' on järkyttävää. En voi sietää sitä. (Muutenkin minulla on pitkä inhottavien ja kaameiden sanojen lista, ja monien sanojen inhoaminen perustuu minulla asioihin, joita tuskin pystyn riittävästi sanoilla kuvailemaan. Kuten vaikkapa korvissani epämiellyttävältä kuulostaviin äänneyhtymiin.) Kuukautiset eivät ole hilloviikot tai monsuunit, eikä penis ole tatti. Mikään ei ole tuhnua. Hyi!

Jos joku kutsuu isoäitiään mammaksi, saatan vielä sietää sen juuri ja juuri, mutta itse en suostu tuota sanaa käyttämään. Tai en pysty käyttämään ilman kauhunpuistatuksia.

:offtopic:

:lol2::lol2:

jopas nauratti. enpä olis arvannu et jotain raivostuttaa tollanen. taitaa joutua ottamaan todesta kun kutsun omaa avovaimoa mammaksi ja se joskus mainitsi että siitä tulee mummo mieleen mut eipä tavoilleen oikein mahda mitään. tietty joku muu "hellittely" nimi ois parempi, mut "muija" kuulostaa liian parittajan suusta tulevalta ja emäntää ei voi käyttää kun ei ole maatilaa...rakas on kahdenkesken paras mut kavereitten kesken liian :david: painiskelen tämän kanssa luultavasti kauan. kiitos vinkistä :worship:

"Meen" tai hulvaton variaatio "meän". Aivan saatanan ärsyttävää.

Saan kohta itkupotkuraivarin jos vielä kerrankin nään käytettävän sanaa itkupotkuraivari. Onko typerämpää sanontaa ilmaisemaan kuinka jokin asia ärsytti ja tästä sitten on ollut syytä suuttua/hermostua/vittuuntua/ihan mitä muuta vaan -tua. Onneksi en ainakaan toistaiseksi ole kuullut kenenkään puheessa käyttävän tuota sanojen epäsikiötä..

Jos joku mainitsee isosta ulkoisesta olemuksesta tyyliin; sulla on katu uskottavuutta! Vittu miten typerä sana.. Sitä ei saa käyttää missään tilanteessa.

Jos joku mainitsee isosta ulkoisesta olemuksesta tyyliin; sulla on katu uskottavuutta! Vittu miten typerä sana.. Sitä ei saa käyttää missään tilanteessa.

Joo mäkin inhoon tota, se on Nigga Gangbanger Don't Mess With Me tyyppien sanonta.

joo lauantaina huomasin että ei kannata sanoa sanaa "läski" ainakaa vääräs porukas, menin vahingossa möläyttään tuon sanan ja saman 10osasekunnin aikana olin jo selälläni kuristuksessa ja iskua sateli.
läskit muka lepposia ja paskat :david:

Joo sitä ei kannata sanoo läskeille tai niille joilla on huono itsetunto.
No lauantaisin ei tarvi sanoo kellekkään.

-mennä radalle

Älä puhu näin: Stadin slangi on vittumaista räppiä suhinaässineen ja nousevine loppukiekaisuineen :curs: En tykkää...

Joo kyllä se useimmiten hirveeltä kuulostaa...

Tuo on muuten jännä, että ihmisen, joka tulee jostain Helsingin suunnalta, tunnistaa puhetyylistä lähes heti. :D Vaikka se ei vääntäiskään sitä slangiaan, niin juuri esim. tosta, että painotetaan sanojen ja lauseiden loppuja. En tiedä nyt vituttaako se, mutta kyllä se hilpeyttä ainakin herättää. Onhan se ehkä vähän keijomaista.

joo lauantaina huomasin että ei kannata sanoa sanaa "läski" ainakaa vääräs porukas, menin vahingossa möläyttään tuon sanan ja saman 10osasekunnin aikana olin jo selälläni kuristuksessa ja iskua sateli.
läskit muka lepposia ja paskat :david:
Joku äijä hakkas? :D vai herrasmiehen elkein bulkkimuija pisti naamaa? :D

-"voi kivi"

"reps".. Sen ymmärrän viä jotenkuten kun se kirjotetaan johkin, mut tarviiko sitä luonnossa sanoo? Tarviiko? Ei!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom