Älä sano näin

"Täältä minä tulen ongelmineen." Tai "siinä mä istuin kaikkine ruokineen" tms. :itku:

En vaan tajua miten joku voi sanoa noin.

E: vaksi OOOOH kiitos! :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
'Tyyliin'

Tunnustan käyttäneeni/käyttäväni usein, mutta nykyään ärsyttää. Ekana tulee aina mieleen tuo 'tyyliin', mutta pakko yrittää keksiä tapa kiertää se! :curs:

:offtopic: Jotenkin niin perkeleen hieno tuo Cassyputin avatar. :)

Yksinkertaisesti näin ei saa sanoa: "et sillee..."

Mä en tiedä mikä tossa on niin ärsyttävää, mutta niskavillat nousee aina pystyyn jos kuulee/näkee tuon lausahduksen.

Sitten lehdissä kirjoitettuna mua ärsyttää, jos käytetään muotoa "autoilijoitten" sen sijaan, että kirjoitettaisiin "autoilijoiden". En edes tiedä, onko jompi kumpi oikeampi muoto, mutta jotenkin tuo teellä kirjoitettu versio kuulostaa puhekieleltä.

wtf? ihan sama eniveis ajatelkaa salkkareiden Ismoa niin tiedätte mikä on mielestäni ärsyttävää

Vielä ärsyttävämmäksi tuon ikinä-jutun tekee mitä-sanan käyttö. Eli esim.
Indica - vaikka ei olekaan tästä maailmasta - on herttaisinta, suloisinta, hellyyttävintä ja käsittämättömintä mitä ikinä.

Ey m8 what are u doin. Seen n1 here. Vituttaa tuollainen apinaenglanti. Puolet ajasta pitää arvailla että mitäköhän vittua nyt yritetään sanoa. :curs:

Edit: Wat wud u do. Saatanan saatana.

Mitä vikaa? 'Bikinit' on niin vaivalloista sanoa joka kerta :rolleyes:

Moikka kaikki ihkut ystit! Kävin just shoppailee ja ostin ihkut biksut! Mun poikkiskin tykkäs niist. Sil on baitevei uus känny.

No juu mut shää! (En tie sanotaanko muualla tolleen?)

Lisäksi on ihan helvetin raivostuttavaa kun maalaiset koittaa puhua stadin slangia.

"Että tota" :curs:

Kaipa tämän voi laittaa tähän samaa trediin. Eli miksi helvetin ihmeessä laitetaan " feikkiedit " kirjoittamaansa tekstiin? Miksi?

En vaan käsitä. Se on typerää, mukamas hauskaa ja vekkulia.

Kaipa tämän voi laittaa tähän samaa trediin. Eli miksi helvetin ihmeessä laitetaan " feikkiedit " kirjoittamaansa tekstiin? Miksi?

En vaan käsitä. Se on typerää, mukamas hauskaa ja vekkulia.

Mä ainakin teen sen kun olen lukenut viestini ja haluan vielä lisätä jonkun huomautuksen. Mulle se on vähän niinkuin PS. En ainakaan yritä olla hauska ja vekkuli.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom