Älä sano näin

Meinaat että organisaatioteoreettisesta näkökulmasta tarkasteltuna puolestaan prosessiajattelun yleistymisessä on kyse tehokkuuden ja hallittavuuden nimissä etsittävästä yhtenäisten toimintatapojen ja laajemminkin integraation ideaalista, jota voidaan pitää luontevana seurauksena ja välttämättömänä vastavoimana toimintojen monimutkaistumiselle ja differoitumiselle? :D

Juu, et oo ainoa jolla menny prosesseihin hermot :face:

On muuten saatanan ärsyttävää kuulla tällaista kieltä kirjoitettuna tai vielä pahempaa suullisesti kerrottuna kun itse toimii prosessihommissa siellä ruohonjuuritasolla. Itse kun kysäset jotain yksinkertaista kysymystä ja saat vastaukseksi jotain tuollaista diibadaabaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
^^Meil on kans kerran kahteen viikkoon näitä prosessi/kehittämis/ideointi/organisointi tms palavereita ja kerran olen erehtynyt tuommoiseen kahdeksi tunniksi itseäni kiusaamaan. Nykyisin järjestän itselleni jonkun oikean palaverin tai työmaakäynnin kyseiseen ajankohtaan tai sitten vain "unohdan" mennä. Lupaan toki aina lukaista muistion ja kommentoida omia ajatuksia :D. Muuta kyl tuolla meidänkin toimistolla saa välillä haukkoa henkeä kun aletaan elvisteleen sivistyssanoilla ja virkakielellä, toimistolle tulee jopa tilattuna Kielikello-lehti, kahtena kappaleena:hyper:.

Jotkut ärsyttävät kirjoitusvirheet saavat kyllä aivot räjähtämään. Esim. puollustus tai joukkoe. Lisäksi mua ottaa päähän YOLO, swag, ja muut vastaavanlaiset ilmaukset.

Tässä heti muutamia mitkä pilaa päivän heti
Palaveri, raportointi, Q1-4, KPI, prosessi( firmassa on jumalauta oikeasti mm. process development - process...), boordi...

Täällä on myös prosessi ja vastaava ammattijargoni alkanut tökkimään. Vaikka sinällään uskon, että fiksusti toistettavalle tavalle tehdä töitä on paikkansa, niin kyllä nuo niin usein tehdään niin päin persettä. Välillä olen miettinyt, että miten fiksuista ihmisistä tulee työympäristössä usein niin helvetin tyhmiä. Organisaatio-idiotismiksi olen tämän nimennyt.

Älä myöskään kysy, että mitä voisimme kehittää, jos et kuitenkaan aio kuunnella vastausta, reagoida tai tehdä mitään muutoksia.

Mä aina sanon että jos kehitetään, aloitetaan laittamalla perusasiat kuntoon. Hienot prosessit on mutta mitä väliä niillä on kun sisään tuleva data on ihan väärää. :D

"Kahvit näppikselle"- luettuaan jonkun hauskan jutun netistä. Kenellä on ihan oikeesti purskahtanut kahvia suusta näppäimistön päälle ja jopa niin että on pitänyt muka ostaa uus näppäimistö tai jopa koko läppäri?

"Kahvit näppikselle"- luettuaan jonkun hauskan jutun netistä. Kenellä on ihan oikeesti purskahtanut kahvia suusta näppäimistön päälle ja jopa niin että on pitänyt muka ostaa uus näppäimistö tai jopa koko läppäri?

Tiedostavalla ihmisellä näppäimistölle ei edes lennä mitään ankeita kahveja - vaan pakuriteet!

Maailmankaikkeuden pahin "hittisana" on... Pystynkö edes kirjoittamaan sitä... En pysty. "Nauttia"- sanasta se v*tun ärsyttävä muunnos, joka tarkoittaa porkkanan vihreää osaa, eli naattia :wall: On meinaan mun Facebook-kaverilistani kutistunu ton sanan käytön seurauksena.

maailmankaikkeuden pahin "hittisana" on... Pystynkö edes kirjoittamaan sitä... En pysty. "nauttia"- sanasta se v*tun ärsyttävä muunnos, joka tarkoittaa porkkanan vihreää osaa, eli naattia :wall: On meinaan mun facebook-kaverilistani kutistunu ton sanan käytön seurauksena.

Nyt saa vittu naattia!!

Kuka perkele lyhentää näin vuonna 2014 kananmunan kamunaksi? Ei kukaan voi olla niin laiska etteikö jaksaisi lisätä/sanoa kolmea kirjainta perään, vaan täytyy lyhentää sana noin typerän kuuloiseksi.

Vittu että rasahtelee rusinat. Toiseksi, kuka imbesilli käyttää sanasta "viimeinen" sanaa "vipa". Mistä vipa on edes peräisin? Vimppa --> Vipa? Vimppakin itsessään on jo niin typerä sana kun voi olla. Ei helvetti, pakko mennä ottaan happee.

Kuka perkele lyhentää näin vuonna 2014 kananmunan kamunaksi? Ei kukaan voi olla niin laiska etteikö jaksaisi lisätä/sanoa kolmea kirjainta perään, vaan täytyy lyhentää sana noin typerän kuuloiseksi.

Vittu että rasahtelee rusinat. Toiseksi, kuka imbesilli käyttää sanasta "viimeinen" sanaa "vipa". Mistä vipa on edes peräisin? Vimppa --> Vipa? Vimppakin itsessään on jo niin typerä sana kun voi olla. Ei helvetti, pakko mennä ottaan happee.

Oon seurannut tota sun foorumikäyttäytymistä jo pitkään, ja välillä kyllä pukkaa erittäin aggressiivis-vivahteista tekstiä. Kannattais ehkä vähä rauhottua noiden kanssa.

Oon seurannut tota sun foorumikäyttäytymistä jo pitkään, ja välillä kyllä pukkaa erittäin aggressiivis-vivahteista tekstiä. Kannattais ehkä vähä rauhottua noiden kanssa.

Mitä helvetin homostelua tämä nyt on? Kerrankin joku sanoo jotain ja tarkoittaa sitä ilman muodikasta hipsterimäistä etäännyttävää ironiaa ja sarkasmia ja jollakulla on heti naru katki pulkasta.

joo ton siitä saa ku käyttää kaiken maailman mömmöjä niin paljon.

Jos joku älykkö olisi tajunnut vaikka vilkaista Aksun profiilia, niin olisi voinut vaikka huomata ereJ:in ja Aksun olevan kavereita ja päätellä siitä viestin olevan ystävällismielistä kaverien välistä piikittelyä :rolleyes: Aksu kyllä on tuommoinen trolli, että en ihmettele että sen käytös aiheuttaa tuollaisia reaktioita muissa foorumilaisissa.. ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom