Älä sano näin

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Jos luulet keksineesi jonkin uuden hauskan heiton jonkun ammatista, nimestä, kansallisuudesta tai esim. kaupan kassalla, älä sano sitä.

Voi olla että olen vuosia sitten valittanut samasta asiasta, mutta mikä vitun vihdosta viimein? Se on saatana vihdoin ja viimein. Mikä sana muka on vihdosta?

Joku käyttää hokemaa "Ei mennyt ihan niin kuin Strömsöössä" ja nauraa itse vielä päälle korostaen omaa hauskuuttaan, koska onhan tuo helvetin tuore sanonta ja vielä itse keksitty. Ehhehhehe! :david:

Nyt kun suomalaisten rakastama viihdeohjema Putous on alkanut jälleen, niin muistutetaan, että älkää missään nimessä huudelko niitä helvetin typeriä hokemia. Koskaan. Missään.

Tuli mieleen tapaus kun ravintelissa tarjoilija tuli kysymään "MITÄ LAITETAAN, MITÄ LAITETAAN!!?"

Kyynerpää. Sellaista ei ole olemassa. Se on kyynärpää.

minä oon kuullut tästä myös version kyynärspää, tai savolaisittain sanottuna kyynärspiä. ei näin...

minä oon kuullut tästä myös version kyynärspää, tai savolaisittain sanottuna kyynärspiä. ei näin...

EI kukaan voi sanoa noin. Ite oon savosta, eikä kukaan ole ollut vielä riittävän typerä, että olisi tuolla tavalla sanonut.

E: Ittee vituttaa viellä, enään, kuullostaa.

savosta minäkin, ja noin oon joskus kuullut sanottavan.

Joku käyttää hokemaa "Ei mennyt ihan niin kuin Strömsöössä" ja nauraa itse vielä päälle korostaen omaa hauskuuttaan, koska onhan tuo helvetin tuore sanonta ja vielä itse keksitty. Ehhehhehe! :david:

Yritin lanseerata uutta versiota tuossa vuosi sitten, joka ei kuitenkaan tuntunut ottavan tuulta alleen.

"Ei mennyt kuin Utöjalla"

Ehhehee! ill get mi coat

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ
Yritin lanseerata uutta versiota tuossa vuosi sitten, joka ei kuitenkaan tuntunut ottavan tuulta alleen.

Ehhehee! ill get mi coat

Pikkuveljen kaveri oli kommentoinut koulussa välitunnilla sateista keliä "tääl sataa ku luoteja Jokelassa." Tämä siis seuraavana päivänä kyseisestä tapahtumasta. :D

"Olen pahoillani". Siis jos jollekkin tapahtunut jotain joka ei liity henkilöön joka pahoittelee asiaa. Miks vitussa kenenkään muun pitäisi olla pahoillaan muutakuin sen joka on vaikka aiheuttanut sen jonkun homman? Lähinnä leffoissa ja telkkarissa tuota tuota näkee ja vituttaa aina yhtä lailla. "Mun koira kuoli". "Voi sua, olen pahoillani". Selvä.

"Olen pahoillani". Siis jos jollekkin tapahtunut jotain joka ei liity henkilöön joka pahoittelee asiaa. Miks vitussa kenenkään muun pitäisi olla pahoillaan muutakuin sen joka on vaikka aiheuttanut sen jonkun homman? Lähinnä leffoissa ja telkkarissa tuota tuota näkee ja vituttaa aina yhtä lailla. "Mun koira kuoli". "Voi sua, olen pahoillani". Selvä.

Ootko koskaan kuullut empatiasta? Itse näen tota ihan joka päivä oikeassa elämässä, eikä se ole mikään pelkkä leffajuttu. Joskus ilmaisu on vain pelkkä voi perse tai paska homma mutta jos esimerkiksi kaverin isä on kuollut niin esitän kyllä osan ottoni.

Voisko olla mahdollista, että sanat kääntyvät usealla eri tavalla, että jos joku vaikka sanoo "I'm sorry" niin se ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoita "anteeksi" vaan että "otan osaa".

Ihmisten välisessä kanssakäymisessä on sovittuja kaavoja, esim. jos puolituttu sanoo "Päivää, mitä kuuluu" hänelle ei tarvitse alkaa tehdä selontekoa omista terveysongelmista vaan vaikka "mitäs tässä", "kiitos hyvää" tai vaikka "kiitos, mitäs itsellesi" jos haluaa kiertää kysymyksen jostain syystä. Samoin syntymäpäiväsankarille sanotaan "onneksi olkoon" eikä "haista vittu" ja hautajaisissa leskelle "otan osaa" eikä "lämpimät onnittelut" (yleensä).

Älä sano mitään missä modet on väärässä, koska silloin sun postit poistetaan.
Lukekaa ja sisäistäkää tämä äkkiä, sillä tämä viesti poistetaan tuota pikaa

Ootko koskaan kuullut empatiasta? Itse näen tota ihan joka päivä oikeassa elämässä, eikä se ole mikään pelkkä leffajuttu. Joskus ilmaisu on vain pelkkä voi perse tai paska homma mutta jos esimerkiksi kaverin isä on kuollut niin esitän kyllä osan ottoni.

No kyllä mäkin nyt sen otan osaa ja vastaavat ymmärrän mutta olen pahoillani kuulostaa mun korvaan omituiselta tavalta sanoa, sanoitte te mitä tahansa siihen.

- - - Updated - - -

Voisko olla mahdollista, että sanat kääntyvät usealla eri tavalla, että jos joku vaikka sanoo "I'm sorry" niin se ei VÄLTTÄMÄTTÄ tarkoita "anteeksi" vaan että "otan osaa".

Ihmisten välisessä kanssakäymisessä on sovittuja kaavoja, esim. jos puolituttu sanoo "Päivää, mitä kuuluu" hänelle ei tarvitse alkaa tehdä selontekoa omista terveysongelmista vaan vaikka "mitäs tässä", "kiitos hyvää" tai vaikka "kiitos, mitäs itsellesi" jos haluaa kiertää kysymyksen jostain syystä. Samoin syntymäpäiväsankarille sanotaan "onneksi olkoon" eikä "haista vittu" ja hautajaisissa leskelle "otan osaa" eikä "lämpimät onnittelut" (yleensä).

Ja miten nämä liittyvät tähän yhtään mitenkään? Nuo kaikki kuulostavat munkin mielestä erittäin loogiselta sanoa, toisinkun tämä olen pahoillani taas ei jos ei pahoittele jollekkin aiheutunutta harmia. En ole tietääkseni koskaan kuullut sanottavan "osanottomme" sijaan "pahoittelumme" :rolleyes:

Ehhehee! ill get mi coat

Eikös se pitäisi periaatteessa olla juuri päinvastaisessa muodossa, jos kaikki menee pieleen: "Homma meni just niin putkeen kuin Utöjalla" tms.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom