Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikös se pitäisi periaatteessa olla juuri päinvastaisessa muodossa, jos kaikki menee pieleen: "Homma meni just niin putkeen kuin Utöjalla" tms.
ja lisään vielä yhden käsitteen, joka ärsyttää: Kaikissa vitun leffoissa ja sarjoissa muija valittaa miehelle, että "ei saa pitää itsestäänselvyytenä!"
ja sitä kautta se on levinnyt kaikille, et se olis jotenkin loukkaavaa... ööö, miks?!
Itse ainakin pidän siitä, että toiseen voi aina luottaa siinä määrin, että se on se itsestäänselvyys. Eikö niin?
Kaikki internetissä leviävät typerät sanat; ebin, swäg, yolo, trollaan, etc. ärsyttää... Tänään käveli vastaan pari finninaamaa, ja mitään muuta ei saanu puheesta selvää kuin "spurdo spärde oli vitun ebin sparde".
Ärsyttävin on ehkä silti "ownata" ja sen kaikki taivutusumuodot. Ei jumalauta.
Aika... harvinaista... mutta... jotkut viljelevät .... .... ihmeellisesti .... ylimääräisiä pisteitä.... sinne .... sun .... tänne.... en.... tajua.
Tai sitten kirjoitetaan kaikki putkeen ilman mitään pisteitä pilkkuja joka on hyvin rasittavaa lukea yleensä myös kaikki yhdys sanat on erikseen ja sanat jotka ei ole yhdys sanoja on kirjoitettuyhteen jokaantaa kirjoittajasta hyvin juntin kuvan jo kerran taisin mainita tässä ketjussa sanasta "omata" sitä ei pitäisi käyttää missään yhteydessä ikinä en tiedä onko edes oikea sana aika mukavaa kirjoitella muuten näin ilman mitään välilä kieli opista tai muusta
Kyllä toi tuntuu olevan joissakin murteissa täysi mahdottomuus. "Mulla on Voortti... Ransitti riisselikoneella ja siitä on ratio rikki. Piltemasta sais uuren halvalla."Papa Lyypek. Keorkia. Se, ettei suomalainen muka osaa sanoa b-, d- ja g-kirjainta. Ei edes jokainen uutistenlukija, jolla kieli sentään pitää olla ammatin puolesta hallussa. Joskus sanan merkityskin muuttuu aivan toiseksi, kun kirjaimet muuttuvat lausuessa.
Tässä heti muutamia mitkä pilaa päivän hetiPalaveri eli "paltsu". Otin loparit siihen paikkaan.
Kyllä toi tuntuu olevan joissakin murteissa täysi mahdottomuus. "Mulla on Voortti... Ransitti riisselikoneella ja siitä on ratio rikki. Piltemasta sais uuren halvalla."
Tässä heti muutamia mitkä pilaa päivän heti
Palaveri, raportointi, Q1-4, KPI, prosessi( firmassa on jumalauta oikeasti mm. process development - process...)
Kun sinulta töissä kysytään puhelimeen vastattuasi, että oletko pahassa paikassa, niin ei kannata alkaa viisastella sillä ettet tiedä onko työpaikkasi hyvä vai paha paikka.
Kokemus on vain osoittanut, että jos lähdet asiaasi selostamaan kysymättä tuota kysymystä, niin henkilö on takuuvarmasti juuri ruokalassa, autossa tai palaverissa. Minä olen kyllä kysynyt tuon ihan kohteliaisuutena ennen asiani esittämistä, mutta jos se on jonkun mielestä ärsyttävää, niin kai sen voi sitten jättää kysymättä.Minusta tuo on varsin ärsyttävä kysymys. Jos olen pahassa paikassa, en vastaa. Jos olen vastannut, en ole pahassa paikassa.
Kokemus on vain osoittanut, että jos lähdet asiaasi selostamaan kysymättä tuota kysymystä, niin henkilö on takuuvarmasti juuri ruokalassa, autossa tai palaverissa. Minä olen kyllä kysynyt tuon ihan kohteliaisuutena ennen asiani esittämistä, mutta jos se on jonkun mielestä ärsyttävää, niin kai sen voi sitten jättää kysymättä.