Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ketä-sanan väärinkäyttö. Vastaavaa suomen kielen raiskausta ei ole olemassa. Ketä on samaa mieltä?

e: Mitä vittua oikeesti!?!?! MIKSI!???

Tää on sama kuin mie ja sie joissain murteissa, syntymästä asti opittu tapa. Seura tekee kaltasekseen. Parhaita on nää "ketä vittua?" ja vastaavat.

Masuasukki, masukki.

Sit ne kaikki kusipäät jotka laittaa fb:n täyteen jotain lapsensa kuvia sanoen niitä Peipposeksi, Tirriäiseksi, "pikku-mieheksi/poitsuksi"

Yleisestikkin ottaen vituttaa fb:n vauva päivitykset.

Tämä. Yhdellä tutulla syntyi muksu 2 viikkoa sitten, siitä on 109 kuvaa tällä hetkellä.

Kuulin stadin slangista sellaisen käsitteen kuin pönde, kuulemma synonyymi landelle. Pitääkö tämä paikkansa?

Nuoresta naisesta puhuttaessa "mamma" tai "emäntä". Emäntä tuo mieleen n. 50 v ruman, harteikkaan maatalon emännän. Mamma tuo mieleen n. 50 v äidillisen naisen.

Juuri tänään nuori nainen fabessa kertoi itsestään lemmikin mamina...ikää ehkä 22 v. Kuvitteleeko noi mamittajat synnyttäneensä sen hurtan/kissan/marsun/hevosen/tms.

- - - Updated - - -

Verrattuna hetkeen, jolloin ironia välittyi ilman hymiöitä? vinkkaavahymiö

Tää on juuri hyvä esimerkki. Jos viesti ei ole hauska, se ei muutu hauskaksi, vaikka siellä olisi perässä hymiö. Jos se taas on hauska, se on hauska ilman hymiötäkin.

. Kuvitteleeko noi mamittajat synnyttäneensä sen hurtan/kissan/marsun/hevosen/tms.
Ei, ne vaan purkaa sen sisällä vellovan hoivavietin sen eläimen inhimillistämisen kautta.
Ku ei kaikki viitti hankkiutua raskaaksi.

Olen Turusta ja oon aina sanonu ketä ja tuun aina sanomaankin.
koska ketä mua estää?

Kuulin stadin slangista sellaisen käsitteen kuin pönde, kuulemma synonyymi landelle. Pitääkö tämä paikkansa?[/QUOTE]

Bönde taitaa olla aika lähellä.Suomalaisilla taitaa olla toi p ja b aika vaikeita aina.

Uusi ihminen tullessaan tilaan, jossa jo jonkin verran porukkaa oleskelee sanoo: "Joopasen joo... tai Jaapasen jaa" taustalla vallitsevan hiljaisuuden rikkomiseksi. :face:

Ei mihinkään voi näköjään luottaa.. mä olin niin varma että tää tarjous vetoaa vähintään puoleen pakkiksen punttimimmeistä.

Tosi punttimimmi ei tunne käsitettä hoivavietti. Tosi punttimimmi tainnuttaa kohteensa käsipainolla ja raahaa viattoman uhrinsa mukaansa. Palatessaan tajuihinsa viaton uhri huomaa olevansa pakotettu panemaan tosi punttimimmiä rajuin ottein, tosi punttimimmi myös ottaa poskeen nielurisat heiluen, nielee ja haluaa vielä persepanon. Saatuaan haluamansa tosi punttimimmi sheikkaa proteiinit ja viaton uhri tuntee itsensä julmasti hyväksikäytetyksi ja itkee pakkiksella naisten julmuutta.

Tosi punttimimmi ei tunne käsitettä hoivavietti. Tosi punttimimmi tainnuttaa kohteensa käsipainolla ja raahaa viattoman uhrinsa mukaansa. Palatessaan tajuihinsa viaton uhri huomaa olevansa pakotettu panemaan tosi punttimimmiä rajuin ottein, tosi punttimimmi myös ottaa poskeen nielurisat heiluen, nielee ja haluaa vielä persepanon. Saatuaan haluamansa tosi punttimimmi sheikkaa proteiinit ja viaton uhri tuntee itsensä julmasti hyväksikäytetyksi ja itkee pakkiksella naisten julmuutta.

En uskalla mennä enää salille. Alan syödä jäätelöä suoraan isosta purkista. Sohvalla.

Kuka ei minun sanavarastooni kuulu, mutta muita pronomineja osaan käyttää oikein, toisin kuin useat muut. Tyypillisimpiä väärinkäytettyjä: joka, mikä, se, kuka, yksi(tää on sitä paitsi lukusana...).

Kaupassa myyjä just sano hintaa kysyessäni et maksaa "sen kakskymppiä". Vilkasin toista lähellä ollutta asiakasta ja totesin, että kiva kun ei tarvitse itse maksaa.

E: ellu=elokuva. Ja miks äidit puhuu (jopa vanhemmille) lapsilleen muodossa "äiti tekee sitä ja tätä". Kai ne lapset nyt jumalauta tuntee äitinsä muutenkin.

Äideistä tuli mieleeni: älkää opettako lapsillenne, että joku tuntematon mies tai nainen esim. bussissa on setä tai täti. He ovat miehiä ja naisia, eivät setiä ja tätejä. Nyt äidit, kamoon...ei voi olla niin vaikeaa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom