Hox!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sitten on tullut ainakin netissä semmonen ihme villitys että "t:n" tilalla käytetään "d:tä" Esim. "Oikeesdi mä en dajuu midä järkee dässäkin on kuulosdaa nii vidun dyhmäld xD" onneks en oo kenenkään tota kuullut käyttävän Irl ainakaa vielä.
"Ebin juttu"
Sitten on tullut ainakin netissä semmonen ihme villitys että "t:n" tilalla käytetään "d:tä"
Ainakaan itse en ole tekemisissä "ketä"-tyyppien kanssa. Toivottavasti ei kukaan muukaan
Meijän duunissa yks naapuri puhuu tollee. "voi viddu, midä de deedde".
"Ottaisin lasin viintä."
Kiitos tästä. Mä oikeesti luulin, et se on viintä kun osa kavereista on mulle näin väittäny enkä oo jaksanu netistä tarkistaa. Itte en suostu tota sanaa sanomaan, koska se kuulostaa ehkä urpoimmalta ikinä. Nytpä tiedän ainakin, että mä sanon sen oikein."Ottaisin lasin viintä."
"Ootkos maistanu tätä viintä?"
"Vain italiaanot tekee näin hyvää viintä."
Miksi se on niin helvetin hankalaa? Miksi pitää usein vieläpä pakolla mokata toi sana? Kun halutaan viintä, niin se tarkoittaa tätä. Ei pitäisi olla hankalaa osata suomea?
Sitten jos halutaan sitä jumalten juomaa niin halutaan viiniä. Sanomalla 'viintä' menetätte vain kaiken uskottavuuden.
Ja tuota väärää sanaa vielä käyttää ~90% muka-kulturelleista, jotka kuvittelevat nostavansa statustaan sanomalla kyseisen sanan väärin, juomalla jotain vähän kalliimpaa viiniä ja pitämällä kovaa meteliä siitä mitä kaikkea he siitä muka tietävät. Uskomattoman rasittavaa.
'Viintä'... ei jumalauta!
kukin puhukoot
"Oh, he is qute"
Naisten mielestä nää on ihan eri asiat. Eri sävyjä kato kutsutaan eri nimillä. Itse en niistä tiedä mitään eikä kyllä hirveästi kiinnosta.Se on violetti se lila suomeksi. Et näin!
Pinkkikin taitaa olla vaaleanpunainen.
Joo, nuo on kyllä ihan eri värejä kaikki.Se on violetti se lila suomeksi. Et näin!
Pinkkikin taitaa olla vaaleanpunainen.
Me paletaan auringossa. SAATANA PALAMME!