Älä sano näin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
FYI
kerpele
muksa/muksat (esimerkki fb:sta: "@ Gays Coffee w/ MUKSAT)
trollata
random
argh
fakin
lol
omg
face
semi
höpö
wtf
wazap
tasa-arvo
sami hedberg
dyyd
coolface

Lukekaa alusta loppuun koko lista ääneen, jos luulitte et nuo ovat vituttavia lukea. Ihanaa kun noita käytetään puhuessakin, ARGH. Särähtää lievästi korvaan.

Älä naura jos naurusi kuulostaa ihan vitun tyhmältä.

Yks tyyppi räkättää aina teennäisen ja ihan helvetin typerän kuulosesti :D

Petri Nygårdilla on pari ihan kuunneltavaakin kappaletta, mutta vituttaa rankasti kun jengi on alkanut käyttää sen juttuja päivittäisissä keskusteluissaan, esimerkkinä nämä "mä oon kännissä missä sää oot, jalluu kossuu ja kaljaa, hirvilimuuu" jne. Myötähäpeä oli sanoin kuvaamaton kun bussiin asteli pari keski-iän kynnyksellä olevaa humalaista naista, jotka lauloivat kovaan ääneen "Selvä päivä"-kappaletta...

FYI
kerpele
trollata
random
argh
fakin
lol
omg
face
semi
höpö
wtf
wazap
tasa-arvo
sami hedberg
dyyd
coolface

Lukekaa alusta loppuun koko lista ääneen, jos luulitte et nuo ovat vituttavia lukea. Ihanaa kun noita käytetään puhuessakin, ARGH. Särähtää lievästi korvaan.
Mitä ihmettä :) Oliko tää joku kannanotto?

Kotiäideiltä pitäisi kieltää facebookin käyttö. Niillä on paljon noita vastaavia, kuten esimerkiksi jaksut, jotka yksi äiti postasi toiselle lapsen ollessa sairaana. Jaksut = jaksamisia.

Kotiäideiltä pitäisi kieltää facebookin käyttö. Niillä on paljon noita vastaavia, kuten esimerkiksi jaksut, jotka yksi äiti postasi toiselle lapsen ollessa sairaana. Jaksut = jaksamisia.

Olen täysin samaa mieltä kanssasi, siinä vaiheessa kun nainen pamahtaa tiineeksi niin hyvin monelta kaikkoaa se terve järki ja se näkyy myös kielenkäytössä, ja tämä usein pahenee sitten kun ko.nainen on poksahtanut. Ilmeisesti sitä sitten kommunikoi vaan muiden samanlaisten kanssa jollain omalla kielellään mitä ei joko ymmärrä tai sitten se herättää suunnatonta vitutusta kanssaihmisissä.

En ole kyseistä termiä edes kuullut, mutta pelkkä postisi lukeminen sai jo verenpaineeni koholle...

Ainainen kuvotus sanahirviöistä on mielestäni

masuasukki

Tämä on jo sanana kauhea saati sen ainainen tunkeminen jokaiseen keskusteluun mihin liittyy raskaana oleva nainen.

Täh? Omnomnom... on sama kuin nam nam tai nami nami. Hyvää oli.

Vai ymmärsinkö väärin, etkä tarkoittanut, että se tarkoittaa nauraa, vaan että se on tullut siitä äänteestä? Silloin olisi ollut parempi sanoa, että se on vähän kuin "hahaha" naurusta.

Tätä jälkimmäistä tarkoitin, näin se kieli hukkuu ulkomailla. :)

Ainainen kuvotus sanahirviöistä on mielestäni

masuasukki

Tämä on jo sanana kauhea saati sen ainainen tunkeminen jokaiseen keskusteluun mihin liittyy raskaana oleva nainen.

Tää on kyllä ärsyttävimpien sanojen top femmassa. Pahempi on ainoastaan kun tästä vielä väännetään "masukki" katkee verisuoni päästä kun tollasia tulee eteen :D

Ja käsittäkseni Ruotsissa on (tai on ainakin ollut) paikka nimeltään Turku (Åbo). Aikoinaan Ruotsin vallan alla ollessa on siis pitänyt erottaa kummasta Turusta on ollut kyse, mistä siis kyseinen sanonta on jäänyt käyttöön.

Olen aina kuvitellut että "Suomen Turulla" tarkoitetaan jotain Turun kaltaista kaupunkia mentaliteetiltään. Että esim. Munchen on saksan turku, koska siellä ihmiset kuvittelevat turkulaisten tavoin olevan edelleen maan tärkeimpiä tyyppejä. Ym ym.

Kun työskentelin vanhainkodissa niin vanhukset hokivat minulle tuota 'voi pikku tyttö' tai 'lilla flicka'. ÄÄÄRGH. Kyllä, kunnioitan todella paljon vanhuksia mutta tuo ''sanonta'' sai aivomehuni kiehumaan, nojooo, olen ehkä lyhyt ihminen mutta tunsin itseni 5-vuotiaaksi. Tämän takia aloitin aikoinaan käymään salilla... Noeiees=D

Toinen on 'anteeks ku oon olemassa'. Tarviiko edes lisätä tähän mitään.

Mussu:curs: Fb:ssä yleensä tytöillä kuvateksteissä ja poikakaverinsa kanssa. Ja usein päivityksiä tyyliin: Nyt leffaa mussun kanssa<3 Siis voi vittu mikä sana...mussunmussun

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom