Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tulisi mieleenkään mikään muu kuin siviilipalvelusmies, eli jatkan sanan käyttöä. En ainakaan rupea tota koko litaniaa hokemaan. :DÄlä puhu sivareista, pliis. Kun mulla tulee aina mieleen kysymys että puhutaanko nyt sivuleikkureista, siviilipalvelusmiehistä vai sivuoireista, vaikka konteksti olisikin päivänselvä.
- Täällä useasti jo mainittu "ketä" sanan käyttö silloin kun pitäisi sanoa "kuka".
Mua taas ärsyttää kun noita kuvaavia nimityksiä ei käytetä tarpeeksi. Varsinkin naisten kanssa saa aina arvailla että kuka hitto on joku Jani tai Maija, luullaanko sitä että koko kaupunki tuntee...Jännä huomata miten erilaisista sanoista/sanonnoista ihmiset ärsyyntyy. Itse käytän aika montaa tässä ketjussa mainittua sanaa, mutta ne tulee sinne puheeseen ihan huomaamatta. En k
- Muija/akka sekä ukko/äijä puhuttaessa omasta seurustelukumppanista. Onko oikeasti niin vaikeaa käyttää sen puolison etunimeä?
Kreisibailaa... :jahas:
Vitut oo, kun just äijä sana.Kaverit on menossa juomaan eli ottaa bönthöö.
Vittu bönthöö?! Aivan helvetin ärsyttävä sana.
Vitut oo, kun just äijä sana.
kohta tulee muotiin gluteiiniton ruokavalio ja varmaan aletaan gulppaamaan..
Karppaus vituttaa paljon "KARPPAATSÄ?" kun oot duuniporukalla lounaalla tms.
"mä oon alkanut _Nutraamaan_" ei vittu. Nutrilett-pussikeittokuuri... "mä nutraan" eeeeeeeeeeei.
"Hei me karpataan" ja "Karppurilainen" vei viimeisetkin hermot tuohon aihealueeseen -Ei kestä :face:
Karppaus vituttaa paljon "KARPPAATSÄ?" kun oot duuniporukalla lounaalla tms.
"mä oon alkanut _Nutraamaan_" ei vittu. Nutrilett-pussikeittokuuri... "mä nutraan" eeeeeeeeeeei.