Älä sano näin

Älä puhu sivareista, pliis. Kun mulla tulee aina mieleen kysymys että puhutaanko nyt sivuleikkureista, siviilipalvelusmiehistä vai sivuoireista, vaikka konteksti olisikin päivänselvä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Älä puhu sivareista, pliis. Kun mulla tulee aina mieleen kysymys että puhutaanko nyt sivuleikkureista, siviilipalvelusmiehistä vai sivuoireista, vaikka konteksti olisikin päivänselvä.
Ei tulisi mieleenkään mikään muu kuin siviilipalvelusmies, eli jatkan sanan käyttöä. En ainakaan rupea tota koko litaniaa hokemaan. :D

Jännä huomata miten erilaisista sanoista/sanonnoista ihmiset ärsyyntyy. Itse käytän aika montaa tässä ketjussa mainittua sanaa, mutta ne tulee sinne puheeseen ihan huomaamatta. En kyllä ala niitä edes yrittää karsia, koska sitten saisi koko ajan olla varpaillaan että mitä uskaltaa puhua, ettei vaan sattuisi ärsyttämään ketään...

Ja itse asiaan. Itseäni ärsyttävät sanat/jutut:

- Puhekielen käyttö kirjoitetussa tekstissä. Esimerkiksi tekstareissa tai maileissa yletön puhekielen käyttö raastaa hermoja. Ei tarvitse mitään virallistekstiäkään alkaa hiomaan, mutta jotain rajaa kuitenkin.

- Yhdyssanavirheet. En vaan ymmärrä mikä niissä yhdyssanoissa on niin hemmetin vaikeaa, ainakaan ihmiselle jolla ei ole lukihäiriötä.

- "Enään" ja "kuullostaa" :wall: Tuosta jälkimmäisestä mulle tulee aina mieleen ruoanlaitto ja sipulin kuullottaminen!

- Kirosanojen yletön viljely, etenkin sanan "vittu".

- Muija/akka sekä ukko/äijä puhuttaessa omasta seurustelukumppanista. Onko oikeasti niin vaikeaa käyttää sen puolison etunimeä?

- Täällä useasti jo mainittu "ketä" sanan käyttö silloin kun pitäisi sanoa "kuka".

- Täällä useasti jo mainittu "ketä" sanan käyttö silloin kun pitäisi sanoa "kuka".

Kun nuo yhdistetään, niin saadaan käyttämäni kekä. Sehän se vasta vammaselta kuulostaakin, mutta en oo muuttamassa.

Jännä huomata miten erilaisista sanoista/sanonnoista ihmiset ärsyyntyy. Itse käytän aika montaa tässä ketjussa mainittua sanaa, mutta ne tulee sinne puheeseen ihan huomaamatta. En k
- Muija/akka sekä ukko/äijä puhuttaessa omasta seurustelukumppanista. Onko oikeasti niin vaikeaa käyttää sen puolison etunimeä?
Mua taas ärsyttää kun noita kuvaavia nimityksiä ei käytetä tarpeeksi. Varsinkin naisten kanssa saa aina arvailla että kuka hitto on joku Jani tai Maija, luullaanko sitä että koko kaupunki tuntee...

"Jebou"
Tämä ärsyttää jo fb:ssä ja palstoillakin mutta voi helvetinperkele kun tunnen pari henkilöä jotka hokevat tuota kokoajan ihan oikeassa elämässäkin :curs:

Kreisibailaa... :jahas:

Kaveri kaytti toissaviikolla verbia "krebata". Tampereella kuulemma sanotaan niin. Tein selvaksi etta mun kanssani jutellessa ei tarvitse puhua "krebaamisesta".

Oolsprait, kreisibailaus. Suikkari, kukko, suklaahämis (sori Kimmeli :D).

Kaverit on menossa juomaan eli ottaa bönthöö.
Vittu bönthöö?! Aivan helvetin ärsyttävä sana.

Toinen on kun pärisee viina päässä.
Saatanan fb..

Vitut oo, kun just äijä sana.

"Äijä sana"/juttu ihmisperseiden, 17 vuotiaiden siiderisieppojen ja homonnäköisten peltisepänviiksi amisteinien tyyliin jare ja gei-kalle mielestä. :) Kun tämä paska ilmesty, maailma on ollut taas asteen verran vituttavampi paikka.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Karppaus vituttaa paljon "KARPPAATSÄ?" kun oot duuniporukalla lounaalla tms.

"mä oon alkanut _Nutraamaan_" ei vittu. Nutrilett-pussikeittokuuri... "mä nutraan" eeeeeeeeeeei.

kohta tulee muotiin gluteiiniton ruokavalio ja varmaan aletaan gulppaamaan..

Mc Robo ja Loka-Sakke, ajassa n. 0:45

Robo messissä mielellään
tussua kutittaa kielellään

Sarjassamme tarpeeksi huono koputellakseen loistavuuden portteja.:D

"mä oon alkanut _Nutraamaan_" ei vittu. Nutrilett-pussikeittokuuri... "mä nutraan" eeeeeeeeeeei.

"Hei me karpataan" ja "Karppurilainen" vei viimeisetkin hermot tuohon aihealueeseen -Ei kestä :face:

"Hei me karpataan" ja "Karppurilainen" vei viimeisetkin hermot tuohon aihealueeseen -Ei kestä :face:

Mä kyllä hajosin tohon "mä nutraan" juttuun niin vitusti.. karppaukseen jo vähän tottunut vaikka sekin vituttaa ja paljon. mut nutraus...........

Niin vituttaa, ja tota kun on kuullu jo niin paljon, liikaa ja liian kauan. Pelkkä "Karppi" sana saa mut melkein kuolemaan vitutukseen. Okei itsekin syön hiilaritietoisesti mutta kun joku duunikaveri kysyy että karppaatko niin sanon että en, olen hiilaritietoinen :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom