Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä hiero silmiä taikka käy ilman kumihanskoja kusella heti chiliä käsiteltyäsi.
Been there done that. Voin kertoa, että tuli sanomista.Ei kannata myöskään hirveästi sormettaa muijaa ton jälkeen. Kihelmöi kuulemma vähän eri tavalla.
Älä laita baarista tullessa ruokaa uuniin ja mene sohvalle "pariksi minuutiksi" sillä aikaa.
Älä käytä Fairyä astianpesukoneessa, paitsi jos haluat vaahtobileet keittiöön.
Jep. Nimimerkillä useampaan otteeseen rystysensä halkaissut.- älä avaa kaljapullon korkkia ohutteräisellä puukolla
- älä heitä 20 l kukkamultasäkkiä 1. kerroksen parvekkeelta odottaen sen pysyvän ehjänä
Älä "sulata" ruisleipää mikrossa kun säädin on kypsennyksellä/lämmityksellä. Tuloksena mikro on keltainen ja kämppä täynnä savua, hajusta puhumattakaan.
Älä "sulata" ruisleipää mikrossa kun säädin on kypsennyksellä/lämmityksellä. Tuloksena mikro on keltainen ja kämppä täynnä savua, hajusta puhumattakaan.
Ei varmaan päde ihan kaiken kaliiberin koiriin, mutta meillä ja tottumuksesta kohdallani muissakin koiratalouksissa pätee sääntö nro 1: älä kumarru. Koira ajattelee että maassa on jotain tosi kiintoisaa ja laukkaa täysillä päin. Omalla koiralla on sellainen teräskallo että se saa mm. tuulilasin päätään viskomalla mäsäksi. Kun semmonen teräskallo juoksee omaa kalloa kohti, ei sen kolauksen jälkeen toviin nousta ylös. Viimeksi opin tämän koirapuistossa jossa jouduinkin hetken olemaan maassa makaamassa kun maailma pyöri ympärillä. Kengännauhat oli auki ja pitihän ne tietty sitoa, ensi kerralla en kumarru, nostan vaikka jalan ilmaan. Olin puistossa yksin koiran kanssa ja mietin miten vitussa pääsen täältä kotiin kun en näe suoraan tulisikohan joku auttamaan.
-Älä mene keskellä yötä hyvässä hengessä ilmoittamaan somalinaapurillesi häiritsevästä musiikista. Jonain yönä heräät itse poliisit ovesi takana.
- Älä koskaan grillaa kertakäyttögrillillä puurappusilla.
-Älä mene keskellä yötä hyvässä hengessä ilmoittamaan somalinaapurillesi häiritsevästä musiikista. Jonain yönä heräät itse poliisit ovesi takana.
Evo. Kyse on vain lämmitysajasta. Leipä sulaa parissa sekunnissa, eikä siinä välissä kannata alkaa kahvia keitteleen.
Leivänpaahdin toimii tuossa loistavasti myös.