Älä kokeile tätä kotona- ketju

Jaahas, somppu otti herneet nenään. Reilu veto:D

Tästä kiinnostaisi kuulla lisää!

Joo no, tää somppu oli varmaan nauttinu hieman muutakin kuin mein kansalaisluottamusta ja mehukattia, silmien kiilumisesta päätellen. Meinas perkele tulla vielä päälle, huoraksi haukku ja sylki päin. Tervettä? Otti vissiinki vähän luonnolle kun meikä tulee puuttumaan hänen tekemisiinsä. Poliisit tuli oven taakse syystä että, olin kuulemma käynyt koirani kanssa uhkailemassa tätä timppaa. Se oli elämäni suurin wtf-hetki.

Monikulttuurisuus on rikkaus. Paskan vitut sanon minä, siitä ei ole kuin harmia. Nyt meni jo ihan OT:ksi. Älä siis asu mamun naapurissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos sähkökiukaasi alapuolelta puuttuu suojalevy, niin ei ole hyvä idea laittaa sormia sinne kiukaan sisään. Vähän saattaa napsauttaa. :wtf:
Jos kanisi on sattunut puremaan lampunjohdosta kuorta pois, se ei tarkoita että sinä pystyt puremaan johtoa ilman seuraamuksia. :rolleyes:

Älä siis asu mamun naapurissa.
No tuostahan sai kelpo lauseen tähänkin ketjuun.

-Älä koskaan mene ruuvimeisselin kera asentamaan lamppua (sokeripala-systeemi, joka on piilotettu) ja unohda tarkistaa, onko katkaisija päällä vai ei.

Älä myöskään tapetoidessasi ajattele, että ei tuosta pistorasiasta nyt välttämättä tarvitse sähköjä pois ottaa vaikkei siinä suojakuoria ole. Tai jos ajattelet, niin ota silti ne sähköt pois. Koskee myös liisterien pyyhkimistä kostealla pyyhkeellä pistorasian ympäriltä, kuten maalaamista ja kittaamista ja suojakuoren takaisinlaittamista.

Välillä ihmettelen, että olen ylipäätään hengissä.

Älkää vain kokeilko penkkimaximia yksin kotona maaseudulla, lähimpään naapuriin 200m :D
- Älkää vain testatko puukon terävyyttä teroituksen jälkeen kynteen (jos on terävä puukko)
- Älkää peskö kissaanne suihkulla ellei siitä pidetä kunnolla kiinni (iskän nahkatakki 10 sekunnin sisällä roskiin kissan pesun jälkeen :D)
- Älkää heittäkö kuumeessa kännykkää takananne olevalle pöydälle, jos ette tiedä onko pöydällä kahvimuki, missä kahvia, siis kun makaatte sängyllä/sohvalla

^Suosittelen kissan kynsien leikkausta ennen pesua. :D

^ Vois olla muuten hyvä idea :D ei tosin olla sen jälkeen kissaa pesty....

Älkää peskö kissaanne suihkulla ellei siitä pidetä kunnolla kiinni (iskän nahkatakki 10 sekunnin sisällä roskiin kissan pesun jälkeen :D)

Mä kyllä muuttaisin muotoon: Älä pese kissaa, paitsi jos välttämättä tahdot muistaa sen kylpyhetken vielä 15 vuoden jälkeenkin. Elenya, myös niillä hampailla saa tuhoa aikaan..
Nimimerkillä "10cm arpi edelleen käsivarressa" :jahas:

^ Hui! :wtf: En onneksi joudu kissojani pestä usein, ehkä n. kerran vuodessa tuon pitkäkarvaisen ja lyhytkarvaista harvemmin. Ei ne ole kuitenkaan koskaan purreet tai raapimalla raapineet. Lähinnä kun paniikissa ovat yrittäneet karkuun, niin kynnet on saattaneet osua. No, kissat eivät tykkää vedestä, joten pesu niille on kai lähinnä sama kuin yrittäisi hukuttaa ne. :D

Sori ot.

Jos sähkösaunan käynnistysnappula on vessanpöntön yläpuolella, NIIN ÄLÄ MISSÄÄN NIMESSÄ PASKO PÖNTTÖÖN JA JÄTÄ VETÄMÄTÄMÄTTÄ SITÄ ENNEN KÄYNNISTYSYRITYSTÄ!

seuraukset voittekin päätellä itse :urjo:

Ei, en voi päätellä noista premisseistä mitään, oon ihan pihalla.:wtf: En omista sähkösaunaa, eikä mieleeni tule millään, mitä tekemistä sen käynnistysnappulalla on vessanpöntön kanssa. Valaisisiko joku?:wtf: Ainoa mitä voin ajatella on jonkinlainen liukastumistapahtuma likaisin seurauksin, mutta sellaiselle kömpelöydelle löytynee muita syitä kuin minkään käynnistysnappulan sijainti.. vai?:rolleyes:

Kissoja ei kuulu edes pestä. Sen takii ne taipuu asentoon jos toiseenkin ja niil on kieli.

Kyllä niitä välis täytyy pestä, jos on tippunu johonki mutaojaan kaatosateella ja menee johki valkoiselle sohvalle/sängylle valkoiselle lakanalle niin ei oo mukavaa....

Kyllä niitä välis täytyy pestä, jos on tippunu johonki mutaojaan kaatosateella ja menee johki valkoiselle sohvalle/sängylle valkoiselle lakanalle niin ei oo mukavaa....

+ jos kyseessä on näyttelyä varten pesu, tai jos se kissa on kakkinut alleen kuljetusboksissa ja lähmännyt turkkinsa tuotokseen, tai jos niitä on samassa kuljetuslaatikossa useampi ne voivat samaan tapaan liata toisensa, myös esim. oksentamalla toistensa päälle. Pitkäkarvaisten yksilöiden ollessa kyseessä tämä on erityisen mukavaa.

Mustekynää ei välttämättä tosiaan kannata pestä pesukoneessa. Ei varsinkaan vaaleiden vaatteiden kanssa. Sitä mustetta saattaa ehkä olla ympäri koneen sisustaa, puhumattakaan niistä vaatteista.

Jep, täällä on pitkäkarvanen kissa ja voin sanoa ettei ole hauskaa kun se on likainen.

- Älä turhaan mene asiallisesti huomauttamaan naapuria metelistä, ei mitään vaikutusta, joten joka tapauksessa jouduin soittamaan paikalle poliisin. Eihän tossa muuten mitään, mutta naapuri ainakin tiesi kuka poliisit soitti. Meteli loppui poliisin käynnin jälkeen, mutta kivasti oli aamulla auton tuulilasi paskottu ja maalipinta naarmutettu ihan paskaks. Enhän mä varma voi olla, että oliko naapurilla osaa eikä arpaa tossa, mutta autoa on tossa toista kymmentä rivissä, meitin sillonen auto ei tosiaan ollut mikään uuden karhea ja kaikki muut autot oli jätetty rauhaan. Tästä lähin soitan ihan suoraan poliisille.

- Ja edelliseen liittyen auton vakuutusten omavastuut kannattaa pitää pieninä. Ylläolevassa tapauksessa 350e ja vitutti. Tästä reilu viikkoa myöhemmin olin kolarissa, jossa olin syytön osapuoli, mutta syyllinen hilpaisi karkuun eikä jäänyt kiinni (en saanut kilpeä ylös), joten meni sitten auto lunariin ja mun täyskaskosta, omavastuu 500e. Vitutus sai jo ihan uusia ulottuvuuksia. Auto oli rahoituksella, ja auton käypä arvo (lunastushinta) olisi ollut enemmän kuin jäljellä oleva velka, mutta koska omavastuu vähennettiin lunastushinnasta, jouduin lopulta maksamaan rahoitusyhtiölle, autosta, joka oli pillun päreinä jonkun toisen sohlauksen takia. Summa ei onneksi ollut mitenkään merkittävä, mutta tossa kohtaa vitutus oli jo aika suuri, varsinkin kun ks. kolarissa oli oikeasti meikäläisen hengen lähtö lähellä.

Palatakseni kissa asiaan. Kyllä niitä saa ja kuuluukin pestä yhtälailla kuin koiria, jos ovat likaisia. Ei ne siihen kuole. Meillä ainakin tuon pitkäkarvaisen kissan turkki rasvoittuu ja alkaa takkuuntua jos ei sitä aika ajoin pese.

Ainiin, ja perinteisen linkkuveitsen, jonka veitsen terä ei lukitu millään tavalla, kanssa kannattaa olla oikeasti varovainen, eikä sitä kannata käyttää puukon korvikkeena. Eikä varsinkaan siten, että siihen kohdistuu jonkinnäköistä vääntömomenttia. Jäi peukalo väliin ja tuli iso pipi. Eikä ollut elämäni hienoimpia hetkiä sen veitsen irrotus.

Ei, en voi päätellä noista premisseistä mitään, oon ihan pihalla.:wtf: En omista sähkösaunaa, eikä mieleeni tule millään, mitä tekemistä sen käynnistysnappulalla on vessanpöntön kanssa. Valaisisiko joku?:wtf: Ainoa mitä voin ajatella on jonkinlainen liukastumistapahtuma likaisin seurauksin, mutta sellaiselle kömpelöydelle löytynee muita syitä kuin minkään käynnistysnappulan sijainti.. vai?:rolleyes:

Meidän sähkösaunan käynnistysnappula on ihan katonrajassa ja minähän en sinne sitten ylettänyt. Paashasin pönttöön ja sitten tuli käsky käynnistää sauna. No, minähän tietty unohdin vetää pöntön ja jätin kannen auki. Tasapainottelin pytyn reunoilla jotta ylettäisin nappulaan, mutta juuri kriittisellä jalka lipes kakkelin sekaan :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom