Alicia
VIP
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liimaahan ne siihen väliin sentään näön vuoks uuden siks aikaa että saa kunnon tekohampaanMä kävin hammaslääkärissä tänään. Pari hammasta pitää paikata ens kerralla mutta mun toinen etuhammas on 30 vuotta sitten saanut tällin ja kuollut ja se pitää ens kerralla kuvata koska siellä saattaa olla tulehdus juuressa. Mikä tarkoittaa että se pitää vetää irti
Siis miettikää mikä katastrofi olla ilman etuhammasta puoli vuotta!! Mä ennemmin vaikka kuolen tai jotain![]()
Oikeasti? Mä kuvittelin että pitää olla reikä rivissä puoli vuotta ennenkuin saa implantinLiimaahan ne siihen väliin sentään näön vuoks uuden siks aikaa että saa kunnon tekohampaan
Kaippa se vähän riippuu, mutta väliaikainen näkösuoja kait mahdollinen.Oikeasti? Mä kuvittelin että pitää olla reikä rivissä puoli vuotta ennenkuin saa implantin
Oikeasti? Mä kuvittelin että pitää olla reikä rivissä puoli vuotta ennenkuin saa implantin
Neiti-ihminen voi aina vetää huomion muualle ja olla hymyilemättä.Käsittääkseni sellaisen luuhun ruuvattavaan implanttiin on jotain aikarajoja. Mutta jos jollain muulla tekniikalla. Joku tuki vierekkäisistä hampuleistaEi kai nyt puolta vuotta voi olla ilman näkyvällä kohdalla olevaa hammasta
Ainakaan neiti-ihminen.
Se on jo juurihoidettu silloin kun siihen tuli tälli ja veret vuoti hampaan sisälle. Sen voi kokeilla yhden kerran hoitaa uudestaan ellei tulehdus juuren alla oo liian suuri.Kaippa se vähän riippuu, mutta väliaikainen näkösuoja kait mahdollinen.
Mikäli se hammas ei ny ole täysin kaput eikö sitä voi juurihoitaa?
Mullakin oli tuollanen kolhun saanut joka tyhjäksi mennyt, kesti vuosia hyvin. Tohtori halusi sitten rosoreunaisen paikan vaihtaa ja huomasi hampaan tyhjäksi...
Teki sitten juurihoidon jonka jälkeen se hajos täysin.
Tohtorointi ei aina kannata.
Sininen pörsse? Sitten olin ehkä minä. Takaisin kotona mökkireissulta.Taisin bongata tänään orsilla1sen Riihikalliossa. En tajunnut nostaa kättä, mutta ajelit Porssella dösärin ohi siinä Alepan kohdilla.
Jotenkin tuo on vaan kaunis auto minun silmääni. Eläkkeellä, jos olisi Riittävän varakas, niin voisi hankkia ja ajella Arvokkaasti ja rauhallisesti.
#Goldfinger
katso liitettä 271774