Vir Aeternus
VIP
Joo ja hopeinen parta. Meillä on sama partamalli, mulla ei oo vaan vielä tuo viimeinen väri.Sininen pörsse? Sitten olin ehkä minä. Takaisin kotona mökkireissulta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ja hopeinen parta. Meillä on sama partamalli, mulla ei oo vaan vielä tuo viimeinen väri.Sininen pörsse? Sitten olin ehkä minä. Takaisin kotona mökkireissulta.
Joo, tämä väri on se ”varattaisiinko hautapaikka” sävy.Joo ja hopeinen parta. Meillä on sama partamalli, mulla ei oo vaan vielä tuo viimeinen väri.
Samat mietteet.Älä nuolaise ennen kuin tipahtaa! Ristiriitaiset tunteet, olis hienoo ku voitto menis Kanadaan mut sit toisaalta Floridan suomalaiset kyl kannun ansaitsisi taas.
En ikinä enää tuu salille kuudelta, täällä on liikaa porukkaa.
Ärsyttävää kun en saa salikaveria. Varsinkin penkatessa tarvisi vähän tsemppiä![]()
Kannattaa kyllä hihattomissa treenata, ehkäpä jopa ilman paitaaTietysti ei aina mahdollista, mutta näin vuorotyöläisenä, ja etenkin nyt kesälomalaisena, pyrin käymään salilla joskus 0900-1100 välissä. Välillä onnistuu olemaan salin isoin sonni, kunnes ovi käy ja sisään tulee jollain jumalaproteiineilla ruokittuja 16v jätkiä.
Saavutin omat tavoitteet painon suhteen kerrankin oikeesti kesäksi, ja lupailin että hihattomalla saa alkaa treenata vasta kun mittarissa tämä lukema, mutta mutta, ehkä se egoilun (t)aika alkaa hiipumaan kun ihan yhtä kivasti sitä treenaa näissä vuoden mittaan uusituissa lyhythihaisissakin.
Viel jos tosta 5kg pudottais ni näkyis letkut paremmin, salilla ja makkarissa =D
katso liitettä 271778
Okei, mulla on taas ranteet tosi paksut jo valmiiks. 20cm+ kun joku kellokauppias niitä taivasteli. Kai ne forkut tuosta turpoo, ei vaan näytä miltään pitkään aikaan ku mittasuhteet niin huonot. TENS-laiteesta sellanen kokemus, et se on joko vähän hyödytön tai sit liian vaikee asetella ne tarrat just oikein että se vaikuttais mihinkään. Jääny kaappiin itellä.Varmaa joo, "käsien pohkeet" eli genetiikan armoilla. Itselläni taas ranteet on täysin lelut ja Versa Gripeissäkin se pienin malli ja ei tulisi mieleenkään hakkaa säkkiä ilman että on ranteet sidottu. Forkkuja en ole mitenkään suoraan treenannut, oikeestaan päinvastoin kun on ollut noita kyynärpää ongelmia ni useampi kuukausi ojentaja ja forkku jutut ihan minimissä, myös epäsuorat treenit. Tänään, itseasiassa reilu 2h ni pääsee tunniksi taas hierojalle jynssää kalvoja juurikin edellämainituilta alueilta. Ostin myös hienot TENS laitteet ja lihashuoltovasaran mutta parhaiten tuntuu toimivan euron pakaste hernemaissipaprika pussin pitely 2x päivässä.
Sellainen on kyllä tänä iltana luvassa.Illalla osallistuin Hikitakuu-treeniin.