Riippuu myös miten renkaat on aseteltu. Jos tyyliin 10 metrii korkeen huoneen katossa roikkuvat, ni about 10x vaikeempaa myös ku ns. perus(renkaat leuanveto tankoon yms. vipattuna) korkeudesta. Ite olin silti äimän käkenä, ku hommasin nuo renkaat toissa jouluna, ja aloin välillä käyttään. Olihan se vähän totuttelua alussa, mut aika nopee sain esim. lisäpaino dipit lähenteleen normidippien tasoa(ero n. 15-20kg silti toki, ja renkaiden ulkokierrolla raskaimmatki toistot), ja pysty heti tekeen tiettyjä advanced liikkeitäki. Odotuksena oli kuitenki totaalinen katastrofi. Moni on noita halunnut kokeilla ku on nähny mun salilla käyttävän. Äimänkäkisyys tuli siitä siis, ku tasan 1 henkilö on kyenny suorittaan kokonaisen dipin noilla. Mukana puol elämäänsä nostelleita ihmisiä, ja yksilöitä jotka esim. penkkaa selkeesti enemmän ku mä(älkää sanoko ettei tää merkkaa mitäänKaikkien jo mainittujen lisäksi mietin sitä, että vaatiiko se renkailla enemmän stabiloivin lihasten työtä ja sieltä löytyy heikoin lenkki? Nimittäin huomasin tuossa taannoin, kun yhdessä paikassa oli renkaat katossa ja päätin vetää kylmiltäni niissä leukoja, niin voi vittu miten raskasta se oli. Oli siis ensimmäinen kerta ikinä renkailla ja toista kertaa en niihin hyppää etten nolaa itseäni, ellen saa harjoitella ensin jossain puolisalaa.