ehec
VIP
En tiedä mihin tällä viittaat, mutta kyllä ainakin itse huomioin koronakurimuksen edellisen hallituksen tekemisiä arvostellessani. Edellisen hallituksen tekosista koronan hoito ei ollut katastrofaalisin aikaansaannos, vaan Kepun ajama Soteuudistus yhdistettynä kauttaaltaan vasemmistolaiseen "nyt tulee rahaa" -politiikkaan, jonka Kepu siunasi siksi että sai Sotehimmelin vastalahjaksi. Totaalista valtiontalouden romuttamista.Vähän ku joskus koronavuodet vaikutti edelliseen hallitukseen ja joskus taas ei mitää vaikutusta. Jännä miten asioita niin heitellään.
Mihis se Orpo nyt olisi syypää kun tehdään persujen mieleistä politiikkaa..? Katso viimeiset gallupit jos et muuten usko. Soinilla ei ollut mitään selkärankaa taikka omaa linjaa, kaveri oli populistin malliesimerkki ja kävelevä sutkauttelija. H-A ja Purra taas ovat täydellisiä vastakohtia sille.Mä en itse näe että persut olisivat niin paljoa muuttuneet, ihan samat ongelmat Soinilla oli umpi rasistien mediajuttujen lakaisussa kuin Hallalla. Ja tuo nykyinen takkienkääntely on liian tuttua viime kerralta. Toki viimeksi se oli Sipilä ja nyt varmaan Orpo ku on syypää.