Olen samaa mielta, Vesan kirjoituksia on kiva lukea kun asiat on argumentoitu jarkevasti ketaan haukkumatta ja hommat on kirjoitettu ajatuksen kanssaSä kyllä osaat kirjottaa aina nii hyvin/järkevästi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olen samaa mielta, Vesan kirjoituksia on kiva lukea kun asiat on argumentoitu jarkevasti ketaan haukkumatta ja hommat on kirjoitettu ajatuksen kanssaSä kyllä osaat kirjottaa aina nii hyvin/järkevästi
Pari päivää sit vilkasin ketjua ni oli jotain homojuttua.
Tänään transujuttuja.
Liittyykö nää jotenki marko savolaiseen ja mitähän seuraavaks?

Taitaa olla suoraan ketjun indeksihenkilöstä pikkusen vähänlaisesti puhuttavaa? 97 kuntoa on jo yli 25 vuotta ehditty mehustella, DVD:stäkin kohta 20 vuotta ja lisäravinnebisneksetkin taisivat kusta vuosia sitten.Ketju toisensa jälkeen menee päin persettä kun ei pysytä mitenkään asiassa, taitaa mennä aika lujaa muillakin kuin ketjun aihe henkilöllä![]()
Taitaa olla suoraan ketjun indeksihenkilöstä pikkusen vähänlaisesti puhuttavaa? 97 kuntoa on jo yli 25 vuotta ehditty mehustella, DVD:stäkin kohta 20 vuotta ja lisäravinnebisneksetkin taisivat kusta vuosia sitten.
Ihan kirjaimellisestiKetju menee päin persettä
Mirka SavolainenPari päivää sit vilkasin ketjua ni oli jotain homojuttua.
Tänään transujuttuja.
Liittyykö nää jotenki marko savolaiseen ja mitähän seuraavaks?
Liian normaalia. Leroy Savolainen. Transracial.Mirka Savolainen. Olis aika twisti.
Mutta aika lyhyt...Kyllä. Oksettaa ajatella miltä ihmisestä tuntuisi jos tuollaisen (fyysisen) muutoksen olisi itselleen tehnyt, ja sitten tuleekin se todellinen katumus. Haastava loppuelämä tiedossa...
Mä ostin jokunen kk sit supermass pre workoutin, oli muuten ainoa mitä löysin missä ei piristeitä.Taitaa olla suoraan ketjun indeksihenkilöstä pikkusen vähänlaisesti puhuttavaa? 97 kuntoa on jo yli 25 vuotta ehditty mehustella, DVD:stäkin kohta 20 vuotta ja lisäravinnebisneksetkin taisivat kusta vuosia sitten.
Eipä oo tainnut tulla aikoihin (moniin vuosiin) kun sekin homma meni reisille.Mä ostin jokunen kk sit supermass pre workoutin, oli muuten ainoa mitä löysin missä ei piristeitä.
Kai niistä jotain rahaa markolle luulis tulevan.
Oon kans miettiny että sellanen ois kova ku Meri Jantula.Mirka Savolainen. Olis aika twisti.
Valitettavasti tämä uhka on todella läsnä.Mutta aika lyhyt...
Oon kans miettiny että sellanen ois kova ku Meri Jantula.
Voitko sä painua nyt vittuu jo näiden typerien juttujes kans, suus ei suolla kuin paskaaOis kyllä aika saatanan kova veto Makelta alkaa tytöksi nimellä Meri Jantula! Marko jos luet tätä, niin tässä on sun seuraava tempaus, alat kerään sen nimissä rahaa pimpsa leikkaukseen.
Make ei ole missään suhteissa supermass nutritionin kanssa enää ja hyvä niin. Sen verran levotonta touhuaMä ostin jokunen kk sit supermass pre workoutin, oli muuten ainoa mitä löysin missä ei piristeitä.
Kai niistä jotain rahaa markolle luulis tulevan.
Eiks se o vähä ku energiajuoma ilman kofeiinia?Ja mä ainakin suosittelen vahvasti noita stimulanttivapaita jotka keskittyis lähinnä pumpin parantamiseen eikä siihen jonnepärinään.