BB PRO Marko Savolainen

Kyllä sillä omistautumista riittää, mutta kun se piri tuli kuvioihin, se vei miehen mennessään. Paluuta ei enää ole. Mä veikkaan että se menee pitkälti niin, että kun vähän tulee rahaa jostain, niin sitten juhlistetaan sitä yhdellä viivalla ja se sitten kusee kaiken.
Niin tai itselleen valehtelu. "Oon ollu tosi tehokas mut nyt alkaa jalka painaa, jos ihan vähä vauhtia nii jaksaa suorittaa..."
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä sillä omistautumista riittää, mutta kun se piri tuli kuvioihin, se vei miehen mennessään. Paluuta ei enää ole. Mä veikkaan että se menee pitkälti niin, että kun vähän tulee rahaa jostain, niin sitten juhlistetaan sitä yhdellä viivalla ja se sitten kusee kaiken.
Kuuntelin just toisen Markon elämänkerran ja tutun kuuloista touhua aina pirifillarilla sotkemiseen. Aika karmeaa elämää, kun fiksit on ainoa mikä nappaa. Kenellekään tuollaista toivoisi, mutta sieltä kuopasta nousemiseen on ihan itse rakennettava tikkaat.
 
Joo Markohan on äärimmäisen addiktoituva persoona. Sillähän on noita addiktioita ollut aina, ne muuttaa vaan muotoaan aina jossain kohti. Aluksi se oli treenaaminen, se alkoi sitten viemään seuraavaksi järkyttävään myrkyttämiseen mikä varmasti ollut osaltaan ongelma, seuraavaksi haluttiin viedä treenit seuraavalle levelille ja ruvettiin ottamaan amfetamiinia buusteriksi. No sehän lähti sitten käpälästä kerta heitolla 🤷🏻‍♂️ Markolla on kummiskin ollut sen pirin kanssa ongelmia sieltä 90 luvulta lähtien tasaisesti! Väliin mahtuu myös pitkiä selviä kausia.

Ekaa kertaa sitten kun alkoi saamaan rahaa alkoi se hillitön pelaaminen, muu hölmöily, pirin veto ja sen jälkeenhän on tainnut mennä enemmän ja vähemmän lujaa kyseisellä herrasmiehellä! Karua kun katsotte jo Markon kasvoja ihan vaikka 5v sisään niin alkaahan noista kilometrit ja eletty elämä näkyä, etenkin kun se on vähän rankempaa elämää. Olishan se hyvä että sais tuon ikäsenä uuden suunnan elämälleen mutta on niin pinttyneenä ja pitkään jatkuneessa kierteessä ja luonne joka addiktoitua kaikkeen
 
Kovasti nyt makea kaikki kiusaa. Mulle tuli kyllä ajatus, jos se vika löytyis eteisen peilistä. Kunhan vaan tuli mieleen, mut ei se niin voi mennä.
 
Kovasti nyt makea kaikki kiusaa. Mulle tuli kyllä ajatus, jos se vika löytyis eteisen peilistä. Kunhan vaan tuli mieleen, mut ei se niin voi mennä.
Harvoin se syypää addikteilla tuntuu omassa toiminnassa olevan.
 
On tuo make kyllä niin yksinkertaisen olonen heppu ettei kovin montaa vastaavaa ole somessa tullu eteen.
Nyt on ostettu taas kenkiä,ens viikolla veivataan sillalla "ei ole yhtään rahaa ruokaan,ei yhtään".
Liekkö päässy peruskouluakaan läpi?
En yhtään ihettele että bodareita pidetään tyhmiä jos tuollaiset huuhaa ukot on jotaki idoleita? Ainoa mitä osas oli tehdä hauiskääntöä. Muuta ei ole elämässä osannu tehdä vaikka olis voinu helposti luoda kovan työuran,auttajiakin oli joka lähtöön ennen ettei olis tarvinnu ku naama ja nimi antaa käyttöön sekä valvoa niiden oikeuksia,mutta ei se onnistunut ku ei jaksa.
nyt sitten viiskymppisenä veivataan siltaa eestaas nälissään,poliisit hyökkää asuntoon(itse kertoi storessa)uhkaillaan powerin myyjiä ja pankkitoimihenkilöitä ja veivataan pyörällä telkkari tarakalla poliiseja karkuun.samaa sillan pätkää päivästä toiseen ja mutistaan jotain mistä ei saa mitään selvää. audi mies vei rahat bluethootilla ku ajo ohi ja kusetetaan faneilta rahaa hyväntekeväisyyteen,lapsille ja vanhuksille,kiitetään niistä varoista joita tuli paljon eikä enää puhuta asiasta mitään.
Vika on aina muissa,itsessä ei koskaan.
Helvetin huonoa tuuria 50 vuotta...
 
Viimeksi muokattu:
Jos Make näitä sivuja vielä lukee niin toivottavasti ymmärtää, että nyt on saapunut siihen pisteeseen, missä ratkaisee loppuelämänsä kohtalon. Mitään ei ole vielä lopullisesti tuhottu. Maineen saa takaisin olemalla luottamuksen arvoinen ja sillat saa rakennettua entistä ehommaksi. Alkuun lopettaa kusettamisen itselleen ja muille ja hakeutuu heti hoitoon. Ei huomenna, ei seuraavan fiksin jälkeen, vaan heti. Aurinko nousee vielä jos antaa sille mahdollisuuden.
 
Back
Ylös Bottom