Itse tein vuosia välillä 3-vuoroa ja parin vuoden ajan pelkkää yötyötäkin, ei ollu vaihtoehtoja. Mulla ei nukkuminen edes onnistu päiväaikaan yhtään samoin kuin öisin. Lääkkeillä piti nukkua eikä tietenkään niissä unilääkkeissäkään suostuttu respaa kirjoittamaan minulle sopiviin, ainoastaan mirtatsapiiniin jossa oli mulla kauheet sivarit, tai siis ympärivuorokautinen väsymys/sumu. Treenaamaan pystyin ainoastaan aamulla heti vuoron jälkeen, muuten ei toivoakaan krapulaisen olon takia. Lopultahan oli siinä pisteessä, että muuttoa tehdessä nukahteli pystyyn, sairasteli jatkuvasti ja makas päivystyksessä verenpaineen heittelyn takia. Sitten päätin lähteä opiskelemaan, kun tuli seinä vastaan, enkä olis koulutustani vastaaviin hommiin ikinä työllistynyt kun olin tuloksetta yrittänyt jo kolmen vuoden ajan siinä vaiheessa. Nyt joudun harkitsemaan paluuta yötyöhön, mutta en sitä pelkästään tekis vaan minimimäärän esim. yrittäjyyden ohessa tarvittaessa. Toki kieltolaput löytyy lääkärin toimesta, mutta eipä noita lääkärintarkastuksia ole joka paikassa. On se sekin parempi kuin hektisessä henkisesti raskaassa kokoaikatyössä olla 1,5ke kk-palkalla. Oveltakin sais saman sentään puolella tuntimäärällä. Eikä olla koko ajan kyttäämässä mitä teet.