Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma, Pineapple Lemonade -50%

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Oho. Mitä aiot tehdä seuraavaksi jos saa kysyä?
Ajattelin tässä tehdä etähommia ja seurailla tilanteen kehittymistä. Se on kuitenkin tässä vaiheessa jo selvä asia, että minua on turha yrittää kiristämällä saada piikille. Se ei tule tapahtumaan. Minulla on se hyvä puoli, mitä valitettavan harvalla on, että olen taloudellisesti riippumaton palkkatöistä. Henkinen riippuvuus on sitten eri juttu, hehe.

Minä ymmärtänyt asian niin että koronassahan on ongelma se että vie sairaalahoitoon niin pirusti sairastuneista ja jos sairaidenhoito ylikuormittuu niin kaikkia ei voida hoitaa ja kuolemia tapahtuu kapasiteetin loputtua.

Tämän influenssan kuolleisuuden olen käsittänyt että olisi pinentynyt rajusti korona toimien seurauksena?
Vai käytetäänkö vertauksissa influenssaa ennen ja koronan luvut nyt tietysti ovat nykypäivää eli rajoituksista huolimatta tulleita kuolin tapauksia?

Tämmöisä kulkutautejan on tullut iät ajat ja tulee jatkossakin.
Jotkut ovat pahempia ja jotkut lievempiä.
Koronastahan on käytetty samoja menetelmiä mitä aina kulkutauteihin eli desifiointi.suojaus,eristäminen ja kun lääke löytyy niin rokote.

Jotenki vain jäänyt kuva että tiedotusvälineet uutisoivat kuin tämä olisi jotenki poikkeava tauti entisiin verrattuna ja sitten vastapuolella tämä että kyseistä pöpöä ei edes ole vaan se on eliitin salajuoni kansalaisia kohtaan.

Sen tämän tuoma julkisuus on opettanut että en enää usko ilman varausta mitään lukemaani.
Esimerkiksi rokotteesta kirjoitetaan että lähes kaikki koronaan menehtyneet ovat nykyään rokottamattomia ja toisaala lukee että kaikki koronaan menehtyneet ovat juuri rokotettuja joten rokottamattomissa ei olisi menehtyneitä.
No väittäisin että jompikumpi puhuu paskaa tai
Sitten on suuri tulkinnallinen ero.

No tämä on vitsaus mistä saamme lopullisen vastauksen joskus myöhemmin ja ainakin henkilökohtaisesti elelen käyttäen suojautumistä siinä määrin kun se henkilökohtaisesti on mahdollista enkä jää kummemmin murehtimaan jos en jossain tilanteessa voi toimia suositusten mukaan.
Ongelma on lähinnä siinä, että tämä on ensimmäinen some-pandemia, jossa internetin tyhmimmilläkin on sanansa sanottavana. Olet pitkälti oikeassa tuossa mitä kirjoitit, mutta olennainen puuttuu: Se on se, että vasta jälkeenpäin voit tietää miten kävi. Tautiin kuolee niin spurguja kuin miljonäärejäkin, niin vanhuksia kuin lapsiakin = se ei erottele, etkä ole suojassa edes omaisuutesi takana. Kukaan ei siis voi tietää miten käy, ennen kuin historia todistaa miten todella kävi. Onko silloin parempi A. perseillä kuin mitään pandemiaa ei olisikaan, vai B. tehdä sen mitä voi, jottei sairastuisi tai tartuttaisi ketään muuta? Minusta tuo ensimmäinen on ÄO alle keskiarvon vaihtoehto, tuo jälkimmäinen ÄO keskiarvossa tai sen yli- vaihtoehto. Arvaa kuka hyötyy tuon jaon aiheuttamasta muutoksesta ÄO keskiarvoon, kun tietty porukka hyppää ulos geenipoolista? Ts. tämä virus jää kiertämään tätä planeettaa ja tappaa joka vuosi uusia riskiryhmäläisitä nykypäivästä kauas tulevaisuuteen, ja koko ajan lohkotaan pois eniten noita A. vaihtoehdon valinneita. Ei se välttämättä huono lopputulos ole, pitkän päälle..:LOL:

Ajattelin tässä tehdä etähommia ja seurailla tilanteen kehittymistä. Se on kuitenkin tässä vaiheessa jo selvä asia, että minua on turha yrittää kiristämällä saada piikille. Se ei tule tapahtumaan. Minulla on se hyvä puoli, mitä valitettavan harvalla on, että olen taloudellisesti riippumaton palkkatöistä. Henkinen riippuvuus on sitten eri juttu, hehe.
No jos olet taloudellisesti riippumaton vapaaherra niin ei parempaa tilannetta ole tämän paskan seuraamiseen.

Itse menettäisin työni jos siitä jäisi kiinni. Olen varautunut siihenkin taloudellisesti jos sellainen hulluvaihe tulisi vielä.

Koronan vaarallisuus yhteenvedettynä

- Alle 50-vuotiaat: Hieman vaarattomampi, kuin kausi-influenssa
- Yli 50-vuotiaat: Hieman vaarallisempi, kuin kausi-influenssa
- Lapset/nuoret: Käytännössä vaaraton

Tämä on täyttä paskapuhetta. Koronaan ei ole siksi kuollut kovin paljon väkeä Suomessa, että sen estämiseen on panostettu. Samat toimenpiteet ovat painaneet normaalin influenssatilanteen käytännössä nollaan. Ruotsissa, missä on tehty vähemmän toimenpiteitä, on kuollut 12 000 ihmistä.

Tämä on täyttä paskapuhetta. Koronaan ei ole siksi kuollut kovin paljon väkeä Suomessa, että sen estämiseen on panostettu. Samat toimenpiteet ovat painaneet normaalin influenssatilanteen käytännössä nollaan. Ruotsissa, missä on tehty vähemmän toimenpiteitä, on kuollut 12 000 ihmistä.
Ihan validia tietoa. Tilastot ja tutkimukset on ollut tuolla toisessa ketjussa moneen kertaan.

Influenssa ei ole painunut nollaan vaan testit eivät pysty erottelemaan koronaa ja influnssaa kunnolla, joten kaikki menee koronaksi.

Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.

nyt meni sairaaksi. mites ne sen tarkistaa onko piikkiä vai ei?

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Ei ole laitonta. Työnantaja saa kysyä henkilökohtaisia terveystietoja, mutta pakko ei ole vastata. Vastaamattomuus johtaa etätyökomennukseen Toki voi tietysti valehdella, koska työnantajallahan ei ole mitään keinoa varmistaa asiaa.

Ei ole laitonta. Työnantaja saa kysyä henkilökohtaisia terveystietoja, mutta pakko ei ole vastata. Vastaamattomuus johtaa etätyökomennukseen Toki voi tietysti valehdella, koska työnantajallahan ei ole mitään keinoa varmistaa asiaa.
Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Kiinnostaisikohan jotain toimittajaa tehdä juttu tuosta 🤔 Tollasia tapauksia ois mielestäni hyvä saada julkiseen keskusteluun. Vaikka työnantajan linjaus olisikin laillista, niin saisipahan sitten ainakin työnantajakuva ihan ansaitun kolhun.

Nämä sinun purkaukset on kyllä jo nähty moneen kertaan. Toisto ei ainakaan minua vaakuuta yhtään enempää. Koronan vaarallisuus yhteenvedettynä

- Alle 50-vuotiaat: Hieman vaarattomampi, kuin kausi-influenssa
- Yli 50-vuotiaat: Hieman vaarallisempi, kuin kausi-influenssa
- Lapset/nuoret: Käytännössä vaaraton

Oma toimintani on tämän mukainen. En tee mitään eri tavalla, kuin influenssakausina enkä myöskään eri tavalla kuin sinä olet toiminut aiempina influensskausina. Älä turhaan purkaudu minulle tämän enempää.
Niin siis eri variaatioillahan on erilainen kyky levitä ja ovat myös erilaisia kyvyltään aiheuttaa kuoleman.
Katsoo tilastoja siltä kantilta kuin haluaa vastauksen olevan.
Vai onko tämä kokoelma kaikista varianteista eli näistä uusistakin?

Kuulostaa kyllä uskomattomalta. Kiinnostaisikohan jotain toimittajaa tehdä juttu tuosta 🤔 Tollasia tapauksia ois mielestäni hyvä saada julkiseen keskusteluun. Vaikka työnantajan linjaus olisikin laillista, niin saisipahan sitten ainakin työnantajakuva ihan ansaitun kolhun.
Olen tosiaan pahassa välikädessä, koska edustan työlain näkökulmasta työnantajaa, en työntekijöitä. Mutta on tästä mennyt jo kyselyjä liittoon työntekijöiden toimesta.

Ihan validia tietoa. Tilastot ja tutkimukset on ollut tuolla toisessa ketjussa moneen kertaan.

Influenssa ei ole painunut nollaan vaan testit eivät pysty erottelemaan koronaa ja influnssaa kunnolla, joten kaikki menee koronaksi.
Kysyin testaajalta niin vastasi että ovat erityyppisiä pöpöjä joten ei pitäisi antaa virheellistä tulosta.
Mutta toki onhan tuo täysin mahdollista.

Olen tosiaan pahassa välikädessä, koska edustan työlain näkökulmasta työnantajaa, en työntekijöitä. Mutta on tästä mennyt jo kyselyjä liittoon työntekijöiden toimesta.

Mä tosta intrasta luin, että tohon seuraavaan kerrokseen saa palata töihin jos on ottanut 2 rokotetta. Muuten jatkuu etätyö kans

Niin siis eri variaatioillahan on erilainen kyky levitä ja ovat myös erilaisia kyvyltään aiheuttaa kuoleman.
Katsoo tilastoja siltä kantilta kuin haluaa vastauksen olevan.
Vai onko tämä kokoelma kaikista varianteista eli näistä uusistakin?
Tämä on siitä alkuperäisestä koronasta. Delta on toki paljon löysempi, lähempänä flunssaa.

Puutteelinen selitys. Miksi se ei ole sama asia, koska kummassakin tapauksessa otat itsellesi oikeuksia, jotka eivät sinulle kuulu? Miten tämä pitää selittää sinulle, jotta ymmärrät? Sinulla ei ole oikeuksia, sinulla on kansalaisvelvollisuus toimia siten, ettet toiminnallasi vaaranna muita, muitten terveyttä tai elämää. Sen vuoksi meillä on laki, joka kieltää heilumasta aseen kanssa, raiskaamasta tai levittämästä tarttuvia tauteja ympärilleen. En ne ole mitään toisistaan irrallisia asioita, vaan sinulla on se velvollisuus suomeen syntyneenä tai tänne muuttaneena kansalaisena. Ja koska se on velvollisuus, ei kysellä sinun mielipidettäsi suuntaan tai toiseen, vaan sinun tulee noudattaa sitä velvollisuutta, jotta sinulla olisi ylipään mitään oikeuksia tässä yhteiskunnassa.

Sinä kiistelet tästä aiheesta vain, koska kuvittelet tietäväväsi, mutta noitten argumenttien paskuus paljastaa sinut oitis. Sinä kuvittelet olevasi ylöpuolella sitä porukkaa, joka noudattaa rajoituksia, ja katsot halveksien niitä, jotka käyttävät maskia suojatakseen muita tartunnalta, mutta todellisuudessa sinulla on vielä paljon oppimista. Ei tämä planeetta pyöri sinun tai teikäläisten napojen ympärillä, vaan auringon ympärillä. Ei se mene niin, että asiat ratkaistaan internetin idioottien huutoäänestyksellä ja muka-faktoilla, jotka myötäilee yksinkertaisten ennakkoluuloja. Asiat ratkaistaan faktoilla, ja niitä sinulle toimittaa tässä tapauksessa tiede ja asiantuntijat, ei internetin anonyyymit kaikkitietäjät tai sellaisiksi itsensä ylentäneet. On pelkästään denialismia ja typeryyttä kyseenalaistaa esim. THL:n suosituksia siksi, että joku idiootti amerikasta kirjoittaa, että maskit ei auta. Jo pelkästään se ajattelu, että THL on tässä asiassa väärässä, perustuu pelkkään typeryyteen ja foliohattu-ajatteluun, joka on silkkaa idiotismia. Jos sinä käyttäydyt kuin idiootti ja minä kutsun sinua idiootiksi, se on hyökkäys? Olet erehtynyt vallan pahoin, se on vain ystävällinen toteamus, jotta ajattelisit millaisen kuvan annat itsestäsi ulospäin..
Meillä on laki joka kieltää aseen kanssa heilumisen, mutta meillä ei ole lakia joka pakottaa rokotteen ottamisen tai maskin käytön.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom