Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Kysyin testaajalta niin vastasi että ovat erityyppisiä pöpöjä joten ei pitäisi antaa virheellistä tulosta.
Mutta toki onhan tuo täysin mahdollista.
Joo, ne on erityyppisiä mutta testimenetelmän puutteellisuus saa ne näyttämään samalta. Tämän takia esim. CDC ja WHO ei suosittele niitä käytettäväksi niiden erottelukyvyn puutteen takia. Tuolla toisessa ketjussa oli linkit noiden instanssien ohjeistukseen.

Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.
Uskomaton juttu. Tähän se varmaan pian meilläkin eskaloituu. Iso kansainvälinen pörssiyhtiö. Eletään aika kummallisia aikoja.

Edes sairaalassa ei ole tuota linjaa rokotteen kanssa. Siellä sentään niitä riskiryhmän ihmisiä ja vakavasti sairaita talo täynnä.
Sanos muuta. Hyvesignalointiahan tämä on psykoosien lisäksi. Tämä oli kyllä vähän niin kuin viimeinen pisara. En kommentoi enää mitään tuonne HR:ään vaan jään seuraamaan sivusta. Ei kannata nostattaa enempää verenpaineita.

Sanos muuta. Hyvesignalointiahan tämä on psykoosien lisäksi. Tämä oli kyllä vähän niin kuin viimeinen pisara. En kommentoi enää mitään tuonne HR:ään vaan jään seuraamaan sivusta. Ei kannata nostattaa enempää verenpaineita.
Joo älä seuraa hetkeen mitään. Covidia vaarallisempi on stressi mitä tämä aiheuttaa.

Joo, ne on erityyppisiä mutta testimenetelmän puutteellisuus saa ne näyttämään samalta. Tämän takia esim. CDC ja WHO ei suosittele niitä käytettäväksi niiden erottelukyvyn puutteen takia. Tuolla toisessa ketjussa oli linkit noiden instanssien ohjeistukseen.
Soitin vielä varmistuksen tytölle testauskonteille ja niillä ei ollut annettu tietoa tuosta.
No toivotaan että tieto tulee trstasjillekkin kun niillä on mahdollisuus siirtyä siihen toiseen menetelmään joka on tarkempi mutta hitsampi ja kalliimpi myös.

V****taa tuo hyvehörhellys. Syvästi.
Samoin puheet siitä, kuinka sairaaloissa ihan kympillä henkilökunta on maskijutussa mukana. No, voin paljastaa: ei ole. Asia ok, kun on joku hoitotoimenpide, jossa ollaan lähikontaktissa heikkokuntoiseen potilaaseen ja tietysti eristyspotilaiden kohdalla, mutta kun kävellään käytävillä yms. Ja se maskin käyttö ei todellakaan ole aina ns oikeaoppista eikä pysy naamalla henkilökunnan omissa tiloissa (joskus kiva hengittää työpäivän aikana) eikä sitä maskia näprätä vain desinfioiduilla käsillä.

Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.

Varmaankin useampi firma tekee vastaavan piakkoin. Odottelen omalle kohdallekin samaa jossain vaiheessa.

Mikähän tässä on ns. end game? Pääsääntöisesti piikittämättömät ovat kuitenkin hyväkuntoista porukkaa, ja esim. jenkkidatan perusteella vieläpä korkeasti koulutettua väkeä. Monet näistä ovat niitä hyviä työntekijöitä työnantajan näkökulmasta. Nämä työntekijät saattavat vaihtaa maisemaa helpostikin, ja luulisi, että silloin voittajapuolella ovat ne yritykset, jotka eivät diskriminoi terveystietojen perusteella.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Varmaankin useampi firma tekee vastaavan piakkoin. Odottelen omalle kohdallekin samaa jossain vaiheessa.

Mikähän tässä on ns. end game? Pääsääntöisesti piikittämättömät ovat kuitenkin hyväkuntoista porukkaa, ja esim. jenkkidatan perusteella vieläpä korkeasti koulutettua väkeä. Monet näistä ovat niitä hyviä työntekijöitä työnantajan näkökulmasta. Nämä työntekijät saattavat vaihtaa maisemaa helpostikin, ja luulisi, että silloin voittajapuolella ovat ne yritykset, jotka eivät diskriminoi terveystietojen perusteella.
Kuka tietää mikä end game... ainoa mitä voi tehdä on pitää kantansa ja mennä vähän epämukavuus alueen ulkopuolelle tarvittaessa. Siihen tämäkin kusetus luottaa ettei ihmiset tekisi sitä.

Jaa, et tää alko jo. Mun aatelmat näköjään oikeesti pitää kutinsa. En ois uskonu.

Oisin kuvitellu et vähän myöhemmin, tyyliin loka-marraskuussa varsinkin kun ei ole yhteiskunnassa edes vielä koronapassia voimassa. Jos edes tulee.

Mulla on pieni henkilökohtainen tarina joka liittyy yleisellä tasolla tarttuviin tauteihin.

Mulla meni 30v ilman mitään ifluenssa rokotteita eikä tarttunut koskaan mikään pahempi tauti.
Jokatalvinen pikku räkätauti tosin vitutti vaikka ei edes kuumetta nostanut.

Luin kirjan vitamiinien vallankumous ja löyty lääke normiflunssaan.
Heti kun flunssa tuntui tulevan otin 7g c-vitamiinia kerralla ja jatkoin päivittäin kunnes ei mitään tuntunut.
8g oli liikaa kun meni heti vatta sekasin mutta 7g vielä kesti.
Näin jatkoin 10v eikä mitään rokotteita enkä kärsinyt pienimmästäkään flunssasta.
Kavereille kehuin ja ylistin että mulla on konsti ettei mikään pöpöiske.

No oli mennyt 40v hyvin ja sittenpä tuli flunssa vaikka noudatin tuttua kaavaa.
Tilanne paheni päiväpäivältä ja kuume nousi pirusti.
Yhtenä päivänä tuli tilanne että röörit oli niin tukossa että en voinut enää hengittää.
Mihinkään en voinut liikkua kun kaikki voima meni siihen että sain happea.
Viimein sanoin vaimolle että vie mut vitun nopesti sairaalaan ja jos taju lähtee soita lanssi.
Sairaalassa totesivat jonku sen hetkisen viruksen oliko sika,lintu vai mikä lie mutta positiivita oli että happitasot oli siltikin ok ja astmalääkkeellä saivat putket auki.
Se tilanne oli karsea kun happea ei tuntuvat saavan vaikka kuinka yritti.

No nyt on sitten jokavuosi tullut otettua heti rokotteet kun olleet saatavilla ja 10v on taas menty näin ja jos säästyn pahemmilta niin ei epäilystäkään etten ottaisi.

Tiiä sitte miksi alkuun ei tarttunut mikään ja oliko toi c-vitamiini toimivaa vai tarua mutta mulle riitti se kerta sairastuminen jos vain mahdollista.

Tiedän että tulee moraalisaarnoja että ei rokotteita saa ottaa mutta ei uskalla nyt toistaiseksi jättää välistäkää eli näillä mennään.
Niin ja jatkuu tuo c hommeliki mutta 1g/d

Aika radikaalia. Onko emoyhtiö ihan Suomeen rekattu vai ulkomailla?

Näen täysin mahdollisena tuon scenarion myös itsellä.

En usko että kovin moni meistä jotka ovat päättäneet olla ottamatta rokotetta tulee taipumaan painostuksen alla. Mikään rajoitus tai pakko ei tule saamaan minua vaihtamaan kantaa tässä. Tästä eteenpäin tämä on vain ja ainoastaan periaatekysymys.
Jep. Tässä on ylitetty rajoja mitä en koskaan uskonut näkeväni ja ilman mitään korokkeelle nostoa tai selkääntaputusta itselle on mielestäni tärkeää olla myös porukkaa joka näyttää esimerkkiä ja on tätä roskaa vastaan. Ehkä se herättää jossain välissä muitakin, koska jos kaikki tähän covid hulluuteen lähtisi olisi se menoa sitten isosti.

Näen että tässä on kyse sellaisesta käsitteestä kuin "vapaus" minkä puolesta aika kovaakin toisinaan otattu matsia.

En usko että kovin moni meistä jotka ovat päättäneet olla ottamatta rokotetta tulee taipumaan painostuksen alla. Mikään rajoitus tai pakko ei tule saamaan minua vaihtamaan kantaa tässä. Tästä eteenpäin tämä on vain ja ainoastaan periaatekysymys.
Painostus, rajoitus, pakko? Typerän miehen puhetta!
Punnitse hyöty/haitta suhde omalla kohdallasi ja tee päätös itse.

Ammutko itseäsi perseeseen uhmalla mikäli äitisi kieltää sen?

Jaa, et tää alko jo. Mun aatelmat näköjään oikeesti pitää kutinsa. En ois uskonu.

Oisin kuvitellu et vähän myöhemmin, tyyliin loka-marraskuussa varsinkin kun ei ole yhteiskunnassa edes vielä koronapassia voimassa. Jos edes tulee.
Meilläkin kyseltiin rokotteitten perään. Ilmeisesti on joku valtakunnallinen mahtikäsky tullut.
Tulevaisuus näyttää, että tuleeko tästä päivämäärästä joku y-day, d-day tai c19-day.

Painostus, rajoitus, pakko? Typerän miehen puhetta!
Punnitse hyöty/haitta suhde omalla kohdallasi ja tee päätös itse.

Ammutko itseäsi perseeseen uhmalla mikäli äitisi kieltää sen?

Hyöty/haittasuhde on punnittu jo aikaa sitten. Päätös on tehty terveydellisin perustein. Sen jälkeen on alkanut tämä painostus, jonka myötä asiasta on tullut myös periaate- ja vapauskysymys.

En halua elää ympäristössä, jossa jokin pakkoa käyttävä taho päättää, mitä lääkkeitä minun on pakko käyttää tai mitä toimenpiteitä minulle tehdään. Olen valmis vaihtamaan työpaikkaa tai vaikka muuttamaan maasta tämän vuoksi, niin tärkeää se minulle on.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom