Saako kysyä missäpäin suomea tämmöstä on?Mä tosta intrasta luin, että tohon seuraavaan kerrokseen saa palata töihin jos on ottanut 2 rokotetta. Muuten jatkuu etätyö kans
Onkohan tämä heseongelma taas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako kysyä missäpäin suomea tämmöstä on?Mä tosta intrasta luin, että tohon seuraavaan kerrokseen saa palata töihin jos on ottanut 2 rokotetta. Muuten jatkuu etätyö kans
Edes sairaalassa ei ole tuota linjaa rokotteen kanssa. Siellä sentään niitä riskiryhmän ihmisiä ja vakavasti sairaita talo täynnä.Olen tosiaan pahassa välikädessä, koska edustan työlain näkökulmasta työnantajaa, en työntekijöitä. Mutta on tästä mennyt jo kyselyjä liittoon työntekijöiden toimesta.
Saako kysyä missäpäin suomea tämmöstä on?
Onkohan tämä heseongelma taas
Joo, ne on erityyppisiä mutta testimenetelmän puutteellisuus saa ne näyttämään samalta. Tämän takia esim. CDC ja WHO ei suosittele niitä käytettäväksi niiden erottelukyvyn puutteen takia. Tuolla toisessa ketjussa oli linkit noiden instanssien ohjeistukseen.Kysyin testaajalta niin vastasi että ovat erityyppisiä pöpöjä joten ei pitäisi antaa virheellistä tulosta.
Mutta toki onhan tuo täysin mahdollista.
Uskomaton juttu. Tähän se varmaan pian meilläkin eskaloituu. Iso kansainvälinen pörssiyhtiö. Eletään aika kummallisia aikoja.Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.
Sanos muuta. Hyvesignalointiahan tämä on psykoosien lisäksi. Tämä oli kyllä vähän niin kuin viimeinen pisara. En kommentoi enää mitään tuonne HR:ään vaan jään seuraamaan sivusta. Ei kannata nostattaa enempää verenpaineita.Edes sairaalassa ei ole tuota linjaa rokotteen kanssa. Siellä sentään niitä riskiryhmän ihmisiä ja vakavasti sairaita talo täynnä.
Joo älä seuraa hetkeen mitään. Covidia vaarallisempi on stressi mitä tämä aiheuttaa.Sanos muuta. Hyvesignalointiahan tämä on psykoosien lisäksi. Tämä oli kyllä vähän niin kuin viimeinen pisara. En kommentoi enää mitään tuonne HR:ään vaan jään seuraamaan sivusta. Ei kannata nostattaa enempää verenpaineita.
Soitin vielä varmistuksen tytölle testauskonteille ja niillä ei ollut annettu tietoa tuosta.Joo, ne on erityyppisiä mutta testimenetelmän puutteellisuus saa ne näyttämään samalta. Tämän takia esim. CDC ja WHO ei suosittele niitä käytettäväksi niiden erottelukyvyn puutteen takia. Tuolla toisessa ketjussa oli linkit noiden instanssien ohjeistukseen.
Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.
Kuka tietää mikä end game... ainoa mitä voi tehdä on pitää kantansa ja mennä vähän epämukavuus alueen ulkopuolelle tarvittaessa. Siihen tämäkin kusetus luottaa ettei ihmiset tekisi sitä.Varmaankin useampi firma tekee vastaavan piakkoin. Odottelen omalle kohdallekin samaa jossain vaiheessa.
Mikähän tässä on ns. end game? Pääsääntöisesti piikittämättömät ovat kuitenkin hyväkuntoista porukkaa, ja esim. jenkkidatan perusteella vieläpä korkeasti koulutettua väkeä. Monet näistä ovat niitä hyviä työntekijöitä työnantajan näkökulmasta. Nämä työntekijät saattavat vaihtaa maisemaa helpostikin, ja luulisi, että silloin voittajapuolella ovat ne yritykset, jotka eivät diskriminoi terveystietojen perusteella.
Jaa, et tää alko jo. Mun aatelmat näköjään oikeesti pitää kutinsa. En ois uskonu.Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.
Jahans, mukava ylläri HR:ltä maanantai-aamuun. Piikittättömät eivät saa enää tulla yrityksen tiloihin vaan ainoa vaihtoehto tässä tapauksessa on etätyöt. Turhapa tätä on sen enempää kommentoida. Mukavaa oli niin kauan kun sitä kesti.
Jep. Tässä on ylitetty rajoja mitä en koskaan uskonut näkeväni ja ilman mitään korokkeelle nostoa tai selkääntaputusta itselle on mielestäni tärkeää olla myös porukkaa joka näyttää esimerkkiä ja on tätä roskaa vastaan. Ehkä se herättää jossain välissä muitakin, koska jos kaikki tähän covid hulluuteen lähtisi olisi se menoa sitten isosti.En usko että kovin moni meistä jotka ovat päättäneet olla ottamatta rokotetta tulee taipumaan painostuksen alla. Mikään rajoitus tai pakko ei tule saamaan minua vaihtamaan kantaa tässä. Tästä eteenpäin tämä on vain ja ainoastaan periaatekysymys.
Painostus, rajoitus, pakko? Typerän miehen puhetta!En usko että kovin moni meistä jotka ovat päättäneet olla ottamatta rokotetta tulee taipumaan painostuksen alla. Mikään rajoitus tai pakko ei tule saamaan minua vaihtamaan kantaa tässä. Tästä eteenpäin tämä on vain ja ainoastaan periaatekysymys.
Nyt tais covid fanbasella taas iso pyörä pyörähtääPainostus, rajoitus, pakko? Typerän miehen puhetta!
Punnitse hyöty/haitta suhde omalla kohdallasi ja tee päätös itse.
Ammutko itseäsi perseeseen uhmalla mikäli äitisi kieltää sen?
Meilläkin kyseltiin rokotteitten perään. Ilmeisesti on joku valtakunnallinen mahtikäsky tullut.Jaa, et tää alko jo. Mun aatelmat näköjään oikeesti pitää kutinsa. En ois uskonu.
Oisin kuvitellu et vähän myöhemmin, tyyliin loka-marraskuussa varsinkin kun ei ole yhteiskunnassa edes vielä koronapassia voimassa. Jos edes tulee.
Painostus, rajoitus, pakko? Typerän miehen puhetta!
Punnitse hyöty/haitta suhde omalla kohdallasi ja tee päätös itse.
Ammutko itseäsi perseeseen uhmalla mikäli äitisi kieltää sen?