Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Koronavirus, COVID-19 – maailmanlaajuinen kriisi joka mullisti arjen, talouden ja politiikan kertaheitolla

Meta description: Keskustelua COVID-19:n vaikutuksista, tutkimuksista, rokotteista ja arjen muutoksista – kokemuksia ja näkemyksiä ilman paniikkia tai alakehää.

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 90 27,8%
  • Ei

Votes: 234 72,2%

• Total voters
    324
Terhi Koulumies (Kok) oon päättänyt erota Helsingin kaupunginhallituksesta. Koulumies kertoo asiasta Facebook-päivityksessään.

Eron syyksi Koulumies kertoo sen, että hänellä on ollut näkemyseroja pääkaupunkiseudun koronarajoituksien asettamisen suhteen.

– On tullut selväksi, että olen näiden näkemysteni osalta yksin kaupunginhallituksessa ja kaikki muut ovat eri mieltä. Siksi on järkevämpää, että minä väistyn, hän kirjoittaa.

British Medical Journal. BMJ

View: https://www.youtube.com/watch?v=L9Bq4sOnfQE

Ei kukaan jaksa tota viedota katsoa, mikä aktuaalisesti oli pointti miksi ero?

Omaa maa ensin mutta ei päde suomes
20210219_231350.webp

Lentoja Lontoosta, Pariisista, Amsterdamista jne tulee koko ajan, ja sit pitäs meidän sulkea bisneksiä yhden **tun valtion lentoyhtiön tappiollisten bisneksien takia. Kapina sanon minä!
United front, kukaan ei sulje yhtään mitään ennen kuin noi lennot lopetetetaan, järjen vastaista ääliö toimintaa, ei testejä, ei karanteeneja, ja yrittäjät maksaa ton touhun menetettyinä tuloina ja työpakkoina ja vanhukset hengellään, niin ei todellakaan käy!

Jos jotain hyvää tästä "koronasta" seuraa, on se että vihervasemmistolainen media tekee tässä itsemurhan. On Pekka huutanut sutta jo niin kauan että kohta kukaan ei enää kuuntele. Ei ainakaan kukaan täysjärkinen.

Jos jotain hyvää tästä "koronasta" seuraa, on se että vihervasemmistolainen media tekee tässä itsemurhan. On Pekka huutanut sutta jo niin kauan että kohta kukaan ei enää kuuntele. Ei ainakaan kukaan täysjärkinen.
Kaksi viikkoa mä silloin viime maaliskuulta olin itsekkin tässä touhussa mukana. Sitten hetken päästä mietin, että ei v..tu tässä ole mitää järkeä, ja että s..tana saa riittää tämä panikointi.

Ei kukaan jaksa tota viedota katsoa, mikä aktuaalisesti oli pointti miksi ero?
Aattelin et pistelen samaan viestiin vähän eri juttuja. Ei liittyny tuohon eroon mitenkään.

Ero johtu, kun Oli erimieltä varmaan mm. Vapaavuoren kaa rajoitteista, liian lepsuina pitää.
———

LÄÄKEJÄTTI AstraZenecan ja Oxfordin yliopiston yhdessä kehittämän koronavirusrokotteen teho kasvaa, jos kahden rokoteannoksen välistä aikaa kasvatetaan kuudesta viikosta kolmeen kuukauteen. Tämä käy ilmi lääketieteen aikakauslehden Lancetin perjantaina julkaisemasta, vertaisarvioidusta tutkimuksesta.

Reutersin mukaan tutkimus vahvistaa lääkeyhtiön aiemmin tässä kuussa omissa tutkimuksissaan tekemät havainnot, Niiden perusteella rokotteen teho oireista koronatartuntaa vastaan on 76 prosenttia, kun toinen annos annetaan kolmen kuukauden kuluttua ensimmäisestä.

Kattokaapa vaikka Espanjan ja Israelin googlen tarjoamia koronakäppyröitä, menee aika samaa linjaa.
Ainoa ero että toisessa maassa on 80% "rokotettu"...

Eilen ajellessani pohjoisesta työreissulta takaisin Vaasaan niin tulipahan niin aidosti iloinen mieli, kun näki vastaantulevat päättymättömät talvilomalaisten autojonot. Median ja virkamieskoneiston ylläpitämä ja edistämä hysteriastrategia ei selvästikään enää pure. Yhä useampi alkaa ajatella omilla aivoillaan ja palaavat normaaleihin tapoihinsa. Ymmärrän toki myös virkamiesten ja median hädän hysterian laantuessa. Lähiviikkoina tullaan varmasti näkemään isoja toimenpiteitä hysterian ja pelon palauttamiseksi sekä yritystoiminnan tukahduttamiseksi. Vaikeaa se tulee olemaan koska ote on päässyt jo herpaantumaan ja ihmiset ymmärtävät tämän olevan normaali flunssa.

Ymmärsinkö oikein että yksityiset kuntosalit voidaan nyt laittaa kiinni mutta esim. ravintoloita ei? Mihis tämä perustuu? Elinkeinoja molemmat.

Kaikki voidaan laittaa kiinni.
Ei voi baareja laittaa kiinni, se kai jätettiin ulos tartuntalain muutoksesta.
Siihen kait tarvis sitä valmiuslakia edelleen.

Veikkaan että ne kattoo tarkasti nyt miten todettuja tartuntoja tulee ja miten se brittivariantti alkaa leviää. Määrät kasvaa ja leviää nuo muuntovirukset niin se voi olla viikko tai kaksi niin salit kiinni, toivottavasti vain pk seudulla.

Ei voi baareja laittaa kiinni, se kai jätettiin ulos tartuntalain muutoksesta.
Siihen kait tarvis sitä valmiuslakia edelleen.

Veikkaan että ne kattoo tarkasti nyt miten todettuja tartuntoja tulee ja miten se brittivariantti alkaa leviää. Määrät kasvaa ja leviää nuo muuntovirukset niin se voi olla viikko tai kaksi niin salit kiinni, toivottavasti vain pk seudulla.
No sitte oon käsittänyt ihan väärin, onpa outoa!
Nää vitun variantit, nythän on löytynyt yksi mikä on ainoastaan suomessa ja mitä vittua ne vauhkoo niistä kun asia on ihan selkeästi tiedossa että ne muuntuu niin kauan kuin ylipäätään viruksia on maailmassa.

Vähän on vielä näkynyt sellaisia viestejä missä osoitetaan, että mahdollisimman huolettomasti koronaan suhtautumalla saavutetaan parhaat tulokset taloudessa. Eikö ole muuten hupaisaa, että Kiinassa yksilön oikeuksilla tai hengellä ei ole maan johdolle pienintäkään arvoa, vaan talous menee aina kaiken edelle. Silti valitsivat "hysteerisen" linjan. Ja tekivät sen siksi, että se on taloudellisesti paras ratkaisu. Terveydelliset seikat sattuvat olemaan vain sivutuote.

Back
Ylös Bottom