Koronavirus, COVID-19

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 43228
  • Aloitettu Aloitettu

Rokotepassi?

• Kyllä

Votes: 88 27,4%
  • Ei

Votes: 233 72,6%

• Total voters
    321
Vaikka kuinka sovitettaisiin foliohattua päähän, niin itse olen alusta lähtien pitänyt todennäköisempänä, että korona on kotoisin wuhanin labrasta, kuin wuhanin torilta. Linkin uusi tutkimus on jo kerennyt nostattamaan melkoisen paskamyrskyn, ja on tällä hetkellä vertaisarvioitavana.

Ei varmasti sehän ei olis hyväksytty väite hitto miten natsi olis jos niin sanois.

On tää aika huolestuttavaa, ettei pystytä myöntämään mitkä on ne keinot millä korona lähtee. Sitten markkinoidaan ja hyvesignaloidaan kuitenkin jotain suurta huolta ja vakavien toimien tarvetta, vaikka se kaikkein tärkein toimi jätetään tekemättä.
EU first, suomalaiset sitten tokana.
Älytöntä markkinoida jotain "virallista linjaa" missä järjestyksessä pitää paikkoja sulkea, jos korona leviää.
Kun pitää pysäyttää ne itä-eurooppalaiset tai laittaa karanteeniin, eikä sulkea suomlaisia palveluja, kauppoja tai kouluja.
Siitähän tää touhu lähti kun pohjois-makedonialaiset hitsarit kantoi koronaa Turun telakalle.
Niin sen jatkamisen tähden, pitää sulkea firmoja ja suomalaisten kärsiä. Mun mielestä ei pidä.

On tää aika huolestuttavaa, ettei pystytä myöntämään mitkä on ne keinot millä korona lähtee.
Miksi meillä sitten on vieläkin influenssa riesana? Influenssa on ollut olemassa +2000 vuotta, ja ensimmäiset 1500 vuotta ei ole täällä päin ollut mitään kauhean massiivista matkustusta.

Pitäisi kyetä jo pikkuhiljaa tunnustamaan tosiasiat, eli korona on tullut tänne jäädäkseen, ja kaikki rajoitustoimet ovat vain ja ainoastaan (pois lukien vanhukset) haitallisia. Kaikki elämä pitäisi normalisoida, mutta näin ei tule tietenkään tapahtumaan koska kyse on politiikasta, eikä enään "pandemiasta" (jos siitä koskaan edes oli kyse) ja tavoite on talouden alasajo.

5 vuoden päästä keskustelu kahvipöydässä

- Ei helvetti, piti lähtee pikku reissuun, mutta iski kaamee kortsu ja olin 3 päivää kuumessa.
- Sama homma mulla keväällä, 2 päivää nokka vuosi ja kurkku kipee, vituttaa kun joka vuos tää kortsu iskee just kun mulla on hiihtoloma.

Nyt runkkarit panikoi tätä ja ajan kanssa siitä tulee vain tavallinen flunssa. Ja kuka maksaa tän sirkuksen? Veronmaksajat, onneksi maksajina on myös ne vatipäät jotka tätä paisutteli.

Vaikka kuinka sovitettaisiin foliohattua päähän, niin itse olen alusta lähtien pitänyt todennäköisempänä, että korona on kotoisin wuhanin labrasta, kuin wuhanin torilta. Linkin uusi tutkimus on jo kerennyt nostattamaan melkoisen paskamyrskyn, ja on tällä hetkellä vertaisarvioitavana.

Mikähän muuten mahtaisi olla motiivi suunnitella laboratoriossa ihmiselle vaarallisia viruksia? Sehän olisi varmaan paskin biologinen ase mitä nyt äkkiä mieleen tulee. Mutta sit taas jos ajatellaan toisinpäin, niin voiko niistä olla apua lääkkeiden kehittämisessä?

Miksi meillä sitten on vieläkin influenssa riesana? Influenssa on ollut olemassa +2000 vuotta, ja ensimmäiset 1500 vuotta ei ole täällä päin ollut mitään kauhean massiivista matkustusta.

Pitäisi kyetä jo pikkuhiljaa tunnustamaan tosiasiat, eli korona on tullut tänne jäädäkseen, ja kaikki rajoitustoimet ovat vain ja ainoastaan (pois lukien vanhukset) haitallisia. Kaikki elämä pitäisi normalisoida, mutta näin ei tule tietenkään tapahtumaan koska kyse on politiikasta, eikä enään "pandemiasta" (jos siitä koskaan edes oli kyse) ja tavoite on talouden alasajo.

Siitä oon samaa mieltä että on tullut jäädäkseen.
Samoin siitä että kaikki rajoittavat koronatoimet ovat haitallisia.
Realiteetti on kuitenkin että niitä tehdään, niin aivan käsittämätöntä ettei tehdä tehokkaimmasta vähiten suomalaisille haitallisesta päästä alkaen.
Suomessa riittäis ulkomaalaisten matkustajien parempi valvonta testausten ja perushygieniajuttujen lisäksi. Niin ei mentäis johonkin "tasolle 2" tai mikä nyt on se keksitty paniikkiraja.

Mikähän muuten mahtaisi olla motiivi suunnitella laboratoriossa ihmiselle vaarallisia viruksia? Sehän olisi varmaan paskin biologinen ase mitä nyt äkkiä mieleen tulee. Mutta sit taas jos ajatellaan toisinpäin, niin voiko niistä olla apua lääkkeiden kehittämisessä?
Siis eiköhän sitä ole tutkittu siellä ja sitten vahingossa karannu.

Mitkä on ne pelkästään vanhusväestöön kohdistuvat rajoitustoimet jotka suojais heitä vaikka muu kansa tekis mitä, ja minkä ikäsenä ajattelit itse ruveta niitä noudattaan kun tää homma nyt on tullut jäädäkseen?

Tuossa jutussa puhuttiin, että siellä olisi geenimanipuloitu koronaviruksia ja tehty niistä ihmiselle tarttuvampia ja tappavampia. Jos näin olisi, niin miksi niin olisi haluttu tehdä?
Sehän ois ihan hitokseen hyvä suunnitelma, jos itellä ois käytössä rokote/vastalääke ja sopivasti jengiä jolla perustaa rotupuhdas maailma.

Mulla ei valitettavasti ole. Niin joo, eikä sitä supervaarallisten virusten laboratoriotakaan, mutta suunnitelmatasolla tää on jo toimiva.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Tuossa jutussa puhuttiin, että siellä olisi geenimanipuloitu koronaviruksia ja tehty niistä ihmiselle tarttuvampia ja tappavampia. Jos näin olisi, niin miksi niin olisi haluttu tehdä?
Niin no piru tietää. Eikös biologiseen sodankäyntiin pyritä tekemään sekä aseita että hoitoja, lisäksi ennakoimaan mitä muut ehkä kehittää.

Mitkä on ne pelkästään vanhusväestöön kohdistuvat rajoitustoimet jotka suojais heitä vaikka muu kansa tekis mitä, ja minkä ikäsenä ajattelit itse ruveta niitä noudattaan kun tää homma nyt on tullut jäädäkseen?

Samat toimet mitkä ovat käytössä influenssan kanssa, mutta vain tehostetummin. Varmasti on jo kertynyt paljon lisää tietoa miten sitä pystytään-pystyttäisiin vielä tehokkaamin torjumaan riskiryhmien kohdalla, minua asia ei kiinnosta sen enempää. Minä tulen todennäköisesti kuolemaan johonkin muuhun, kuin influenssaan tai koronaan, en panikoi siitä.

Tuohon tapaus Wuhaniin, niin sehän on fakta, että siellä tutkittiin Covid-19 virusta, ja sen siitymistä lepakosta (väli-eläimen, tai jotain muuta kautta) ihmiseen. Ihan villinä veikkauksena, että eiköhän ideana ole ollut kehittää joku tehokas yleislääke joka toimisi kaikkiin (nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin) koronaviruksiin, ns. koronaviruksien penisiliini.

DDR:n paluu
”Kuudenneksi kohteeksi valikoituneesta ravintolasta on tullut aluehallintovirastolle ilmoituksia, joiden mukaan paikassa ei muun muassa ole saatavilla tarpeeksi käsidesiä.”

Tähänkö on tultu, tarkastajat juoksee ratsaamassa baareja ku denat imee käsidesit niin ettei sitä oo tarpeeks koronaa pelkääville denoille. Tai et onko jossain baarissa pari denaa liikaa. No, kaipa niilläkin jotain tekemistä pitää olla.

”Kuudenneksi kohteeksi valikoituneesta ravintolasta on tullut aluehallintovirastolle ilmoituksia, joiden mukaan paikassa ei muun muassa ole saatavilla tarpeeksi käsidesiä.”

Tähänkö on tultu, tarkastajat juoksee ratsaamassa baareja ku denat imee käsidesit niin ettei sitä oo tarpeeks koronaa pelkääville denoille. Tai et onko jossain baarissa pari denaa liikaa. No, kaipa niilläkin jotain tekemistä pitää olla.
Miettikääpä kuinka tosissaan noi tyypit tekee tota naamarit päässä kiimatippa munanpäässä.
Natsiaikaan eräässä Puolassa sijaitsevassa kaupungissa olisi nämä tyypit pudottaneet erästä Zyklon B nimistä ainetta luukusta kysymättä mitään koska sellainen määräys on annettu.

Talouselämässä juttua samasta tutkimuksesta, tuossa mainitaan myös tuo viruksen tekeminen vaarallisemmaksi. Olisko syynä se, että sillä tavalla saadaan kehitettyä mahdollisesti tehokkaampi lääke?

"Yliopiston yksi tavoite on saada julkiseen keskusteluun niin sanottu gain-of-function-tutkimus, jota kerrotaan tehtävän maailmanlaajuisesti. Sen tavoitteena on tehdä harmittomista taudinaiheuttajista vaarallisempia"

Tuohon tapaus Wuhaniin, niin sehän on fakta, että siellä tutkittiin Covid-19 virusta, ja sen siitymistä lepakosta (väli-eläimen, tai jotain muuta kautta) ihmiseen. Ihan villinä veikkauksena, että eiköhän ideana ole ollut kehittää joku tehokas yleislääke joka toimisi kaikkiin (nykyisiin ja mahdollisiin tuleviin) koronaviruksiin, ns. koronaviruksien penisiliini.

Siis tässä on kaksi ihan oikeasti todella huolestuttavaa faktaa:

1. Wuhanin labrassa tehty eniten tutkimusta näistä viruksista ja lepakoita roudattu sinne läjäpäin
2. Välittäjäeläintä lepakon ja ihmisen välillä ei olla löydetty, virusta ei ole löydetty mistään eläimestä, se on tullut "ei mistään". Pitäis olla jo löytynyt.

Jotain pielessä? On.

Mun mielestä ei ole ollenkaan foliohattuilua epäillä Kiinalaisten mokanneen jotain ja virus karannut tuolta labrasta ja kinukit hävittäneet tiedot karanneesta viruksesta. En sano varmaksi tai todennäköisimmäksi selitykseksi, mutta erittäinkin mahdollinen ja sopii siihen miten homma levisi.

Sitten jos foliohattua laittaa päähän jonkun verran ja miettii minkä ydinaseeseen verrattavan pelotteen Kiina lähettänyt maailmalle, loppuu se vittuilu tai lähtee ärhäkämpi versio matkaan... Tähän en kuitenkaan usko, kun ei tuollainen ole hallittavissa helposti kenellekään ja Kiina toki haluaa että maailmankauppa pyörii ja länkkärit ostaa niiden tekemät roinat.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom