Spekulaatio on kivaa, ei siinä mitään. Tässä Mika vs Make -vertailussa on vaan niin mieletön määrä jossittelua, ettei oikein koe mitenkään hyväksi spekulaatioiksi.
Ajankohta täysin eri, miesten koko ihan eri, vahvuudet erit jne jne.
Ja kun kyseessä muutenkin niin puhdas arvostelulaji, jossa samojen kisojen kahta samankokoista äijääkin voi tuomareiden päätöksestä huolimatta suht relevantisti vielä "jälkipyykätä". Mutta Mikan ja Maken kohdalla se on kyllä melko hömelöä hommaa.
Paremmuuden mittarina kun voi käyttää siitä tasaisesta tämän päivän onnistumisesta sinne yhteen lavakuntoon, eikä kumpikaan ole sen parempi tai oikeampi tapa arvioida paremmuutta kehonrakentajana.
Itse olen kyllä tyytyväinen vain siitä, että tämän Sihvosen uraa on päässyt todistamaan sen aikana. Markon primen aikoihin olin liian nuori, että sitä on päässyt fiilistelemään vasta viiveellä.
En olisi odottanut Suomesta Sihvosen kaltaista kehonrakentajaa. Se lisäksi, että on aivan upea paketti, niin vahvuudet lihaspyöreyksinä ja upeine rakenteineen ovat melko epätyypillisiä tähän meidän geenipooliin nähden.
Itseeni iski joskus se jostain hotellin katolta otettu kuva Sihvosesta ihan helvetin kovaa. Siihen asti ylivoimainen ykkönen Make sai vähintään helvetin kovan haastajan. Make oli Make, mutta Sihvosen fysiikassa on jotakin vaikeasti sanoitettavaa; tain ihan poikkeuksellisen ällistyttävää...