CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Laitoit Jani instastoryyn että nyt on CBB-ura paketissa ja posehousut ripustettu naulaan. Mitäs nyt? Nytkö jatkuu tavoitteellinen treenaaminen normityyliin ilman sen kummoisempia tavoitteita vai onko jotain muuta suunnitelmissa? Hattu päästä ja onnittelut komeasta urasta.
27688-1536070696-35b13a09c955a33274c3553728ddf52d.jpg
Joo kyllä tätä päätöstä on mietitty pitkään... kroppa ei jaksaisi enää kisadieettiä tai ehkä sen yhden vielä mut sit olis kova duuni saada kaikki vielä toimimaan (mikä tuskin enää onnistuisi) Aikansa kutakin ja valtava kasa hyviä muistoja "urasta"
Kovaa reenaaminen ei lopu koskaan. Sitä jatketaan kunnes sydänkäyrä näyttää viivaa ;) Saattaa olla et joskus tulevaisuudessa vielä kisaan mutta mikä liitto/sarja? Sitä ei tiedä vielä kukaan :) Kiitos että tekemiseni on kiinnostanut ja kuullemma motivoinutkin monia. Se on jo itsessään voitto mulle!

Joo kyllä tätä päätöstä on mietitty pitkään... kroppa ei jaksaisi enää kisadieettiä tai ehkä sen yhden vielä mut sit olis kova duuni saada kaikki vielä toimimaan (mikä tuskin enää onnistuisi) Aikansa kutakin ja valtava kasa hyviä muistoja "urasta"
Kovaa reenaaminen ei lopu koskaan. Sitä jatketaan kunnes sydänkäyrä näyttää viivaa ;) Saattaa olla et joskus tulevaisuudessa vielä kisaan mutta mikä liitto/sarja? Sitä ei tiedä vielä kukaan :) Kiitos että tekemiseni on kiinnostanut ja kuullemma motivoinutkin monia. Se on jo itsessään voitto mulle!
Sä oot yksi niistä kolmesta "syyllisestä" joka sai mut miettimään tosissaan kilpailemista ja vetämään pose pöksyt jalkaan.:LOL: Kiitos siitä!(y) Mahtava kokemus että pääsin kertaalleen lavalle samaan lineuppiin vertailemaan hauiksia. Olet yksi kovimmista kisaajista ikinä suomessa. Omalla listalla top 3 CBB:n osalta olisit sinä, Wilenius ja Utti.

Sä oot yksi niistä kolmesta "syyllisestä" joka sai mut miettimään tosissaan kilpailemista ja vetämään pose pöksyt jalkaan.:LOL: Kiitos siitä!(y) Mahtava kokemus että pääsin kertaalleen lavalle samaan lineuppiin vertailemaan hauiksia. Olet yksi kovimmista kisaajista ikinä suomessa. Omalla listalla top 3 CBB:n osalta olisit sinä, Wilenius ja Utti.
Nöyrä kiitos Jarno <3 Oli kyllä hurja lineuppi silloin kun kisattiin yhdessä. Ei välttis vähään aikaan vastaavaa tulla näkemään :) Mul on tosi huojentunut olo, kun ei oo "pakko" kisata enää. Oon tätä mielessäni pyöritelly jo syöpäjälkimainingeista lähtien, et onko tää oikeasti kaiken sen arvoista mitä kuvittelin sen olevan...? Ei. Nyt osaan antaa itsellesi armoa (tietyissä asioissa) mun elämänlaatu on kohentunut tuntuvasti. Nykyään voi ottaa lasin kaksi punaviiniä jos siltä tuntuu. Jokaista suupalaa ei tarvitse punnita jne jne. Tää oli paras päätös <3

Nöyrä kiitos Jarno <3 Oli kyllä hurja lineuppi silloin kun kisattiin yhdessä. Ei välttis vähään aikaan vastaavaa tulla näkemään :) Mul on tosi huojentunut olo, kun ei oo "pakko" kisata enää. Oon tätä mielessäni pyöritelly jo syöpäjälkimainingeista lähtien, et onko tää oikeasti kaiken sen arvoista mitä kuvittelin sen olevan...? Ei. Nyt osaan antaa itsellesi armoa (tietyissä asioissa) mun elämänlaatu on kohentunut tuntuvasti. Nykyään voi ottaa lasin kaksi punaviiniä jos siltä tuntuu. Jokaista suupalaa ei tarvitse punnita jne jne. Tää oli paras päätös <3
Tervetuloa sunnuntaibodarien joukkoon, tää vasta kivaa onkin.

Nöyrä kiitos Jarno <3 Oli kyllä hurja lineuppi silloin kun kisattiin yhdessä. Ei välttis vähään aikaan vastaavaa tulla näkemään :)
Siellä on sen verran meriittejä sulla, Utilla, Timolla ja Lembergillä laittaa jonoksi asti että ei Suomen lavoilla vastaavaa tulla samaan aikaan, samassa sarjassa näkemään.:)

Pernelliä on tullut seurattua hänen ensimmäisistä kisoistaan asti ja treenivideoista tuli haettua motivaatiota niistä Fastin kisavalmistelu videoista (joissa oli se päähän jäävä tunnari aina alussa) asti. Hieno kisaura ja erittäin mukavan oloinen heppu.

Pernelliä on tullut seurattua hänen ensimmäisistä kisoistaan asti ja treenivideoista tuli haettua motivaatiota niistä Fastin kisavalmistelu videoista (joissa oli se päähän jäävä tunnari aina alussa) asti. Hieno kisaura ja erittäin mukavan oloinen heppu.
ISO kiitos!!! Kyl tämmöset palautteet vaan lämmittää vanhaa sydäntä <3

M-Nutrition Sports Greens 1, 210 g, Lemon-Lime

Todella tykki viherjauhe

-33%
Ihme ukko,kateeks käy.Toivottavasti terveys on kunnossa,kaikkea hyvää Janille sekä perheelle.
Hah, kiitos! Terveys näyttäis olevan kunnossa, kontrolleissa käydään tasaisen epätasaisesti. Vuoden lopussa taas kattava setti verikokeita, magneettikuva ym. Kiitos viestistä :) Pidetään perheestä (tytöistä) huolta!

Onhan ok, että postaan nää? Varmistan vain en nimittäin halua loukata Janin yksityisyyttä tai mitään, Mike voi sitten poistaa myöhemmin. Kuvat on Janin ig storysta. Hiljaiseksi veti. Pakko antaa jäätävät respectit ja hatunnostot, ei pelkästään hienosta kisa urasta ja CBB-pioneerina olemisesta, mutta ennen kaikkea tästä syöpä taistelusta! :worship:
20191018_000634.jpg
20191018_000620.jpg

Onhan ok, että postaan nää? Varmistan vain en nimittäin halua loukata Janin yksityisyyttä tai mitään, Mike voi sitten poistaa myöhemmin. Kuvat on Janin ig storysta. Hiljaiseksi veti. Pakko antaa jäätävät respectit ja hatunnostot, ei pelkästään hienosta kisa urasta ja CBB-pioneerina olemisesta, mutta ennen kaikkea tästä syöpä taistelusta! :worship:katso liitettä 161363katso liitettä 161362
Aina saa laittaa näitä mun puolestani (y) Kiitos miljoonasti tästä viestistä :heart: Tämmöiset tsemppaa mua jatkamaan eteenpäin, entistä vahvempana :notworthy:

Mä luulin jo hetken että Janilla uusinut tuo syöpä ja taas leikattu. Onneks olikin jotain vanhoja kuvia.
Mulla otsasta poistettu todennäköisesti okasolusyöpä. Se tulee mahdollisesti UV-säteistä. Kyseessä siis eri syöpä mitä selässä oli. Tämä nopeesti hoidettuna melko vaaraton, mut pitkitettynä voi levitä imusolmukkeisiin. Mulla ei ollut levinnyt mihinkään :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom