CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Eikä ole ollut käsittääkseni ihan helppo matka Janilla, terveysongelmat ym.
Suuret onnittelut, hienoa jälkeä!
Eikös @JaniPernell Mentorilla käy jumpalla?
Itse viime vuodet samalla salilla jumpannut, helvetin hyvä sali kyllä.
Mitä suunnitelmia jatkoon?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Kiitos kaikille kommenteista!! Liian harvoin tulee tänne kirjoitettua. Nyt voisi TÄTÄKIN petrata :D Hurja ollut matka. Kaikki annettu mitä äijästä vaan löytynyt ja siihen päälle vielä 100% Silti olen kyllä nauttinut jokaikisestä päivästä. Tehdä jotain sellasta elämässä mitä rakastaa. Voin suositella ihan kaikille! Mitä tuohon syöpään tulee. Riskit on aina. Ja ihan kaikessa. Pitää vaan sitten miettiä että haluaako elää pelossa jokainen päivä vai elää elämää onnellisempana kuin koskaan? Terveyttä seurataan kokoajan, hallittu riski tämä on. Järkevää? Ei välttämättä. Tämä on just nyt mun tapa elää tätä elämääni. Saa arvostella tottakai. Se miten ne arvostelut vaikuttaa elämääni, niin ei mitenkään :)

Vielä olisi yksi kisa puristettavana 12.9 ja sitten kunnon huili. Blueprint pöydälle ja mietitään jatkosta. Yksi asia on varma. Lavahommat ei ihan tähän vielä jää. Hetki vielä jatketaan. Kunhan terveys pysyy. Motivaatiosta ei ole kyllä huoltoa :)

Hemmetin kivaa maanantaita kaikille Pakkislaisille!

Eikä ole ollut käsittääkseni ihan helppo matka Janilla, terveysongelmat ym.
Suuret onnittelut, hienoa jälkeä!
Eikös @JaniPernell Mentorilla käy jumpalla?
Itse viime vuodet samalla salilla jumpannut, helvetin hyvä sali kyllä.
Mitä suunnitelmia jatkoon?
Siellähän minä!! Jalkoja käyn välillä tekemässä M Clubilla. Vaihtelua, vaihtelua!

Ymmärrän huolen toisen terveydestä, mutta syöpä ja kisaaminen ei oikeastaan liity toisiinsa. Tällä hetkellä mies paremmassa kunnossa kuin ikinä, vaikka miltä kantilta katsoisi. Enkä puhu ulkoisesta olemuksesta pelkästään :giggle:
Kiitos! Jos nälkää ja väsymystä ei lasketa niin vointi on yyyyberhyvä!

Aika kova suoritus, tuskin ois Jani sillon 4v sit uskonu että muutaman vuoden päästä hän voittaa Jerry Ossin kehonrakennus kisoissa :)
Eihän sitä vieläkään meinaa uskoa :D Ihan hullua!!!

Luu kurkkuun!💪
Vaikeaa sitä oli etukäteen ennakoida, joten vastaan sitten jälkikäteen :)

Laitellaas Janille hieman filosofisempi kysymys.
Miltä tuntuu elää tietyllä tapaa uutta kevättä bodauksen kanssa kun nyt tulee silminpistävää jaa vaa'assa näkyvää kehitystä ensimmäistä kertaa ties kuinka monen vuoden jälkeen?
Antaako tämä uusi kehitys lisämotivaatiota entisestään vai eikö sillä ole ollut mitään merkitystä ja treenaaminen oli ihan yhtä hauskaa ja motivoivaa viimeisinä classic vuosinaan vaikka tiesi ettei sen suurempaa kehitystä oikein voi enää saada vaikka sitä tietenkin aina haettiin?

Kiva kuitenkin nähdä että ukko on saanut syövän selätettyä ja silmin nähden nauttii siitä mitä tekee.🙂

Laitellaas Janille hieman filosofisempi kysymys.
Miltä tuntuu elää tietyllä tapaa uutta kevättä bodauksen kanssa kun nyt tulee silminpistävää jaa vaa'assa näkyvää kehitystä ensimmäistä kertaa ties kuinka monen vuoden jälkeen?
Antaako tämä uusi kehitys lisämotivaatiota entisestään vai eikö sillä ole ollut mitään merkitystä ja treenaaminen oli ihan yhtä hauskaa ja motivoivaa viimeisinä classic vuosinaan vaikka tiesi ettei sen suurempaa kehitystä oikein voi enää saada vaikka sitä tietenkin aina haettiin?

Kiva kuitenkin nähdä että ukko on saanut syövän selätettyä ja silmin nähden nauttii siitä mitä tekee.🙂
Onhan tämä ihan uusi välilehti elämässäni. Kehitys ollut hyvää ja ennen kaikkea laadukasta. Mulle se absoluuttinen koko ei ole koskaan ollut se juttu. Kroppa hyvään balanssiin ja änkyräkireeks. Sillä koitetaan pärjätä parhaan mukaan.

Yhtälailla nautin myös cbb ajoista. Se itse treenaaminen on aina ollut mulle koko homman ydin. Toki nyt tilanne eri kun vähän kehitystäkin tapahtuu, mutta muistelen mä aina lämmöllä cbb aikojani. Kiitos kysymyksestä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom