CLASSIC PHYSIQUE Jani Pernell

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Jani laittoi instaan että selän leikkausarvesta otetaan koepala ja jos kaikki ok niin on mahdollisuus päästä korjausleikkaukseen. Jos siinä kaikki menee ok niin paluu lavoille. Paluu alle 90 kg kehonrakennus tai Classic Physique ja tavoitteena tehdä n. 10 kg lisää lihasmassaa. Ensinnäkin, toivotaan että kaikki on kunnossa koepalan osalta ja terveys on kunnossa. Toisekseen, jumankauta että tulee siistiä seurata miltä fysiikka näyttää kun noihin raameihin tulee 10 kg lisää! Selkä näyttää jo nyt kovalta, jos reisiin saa lisää massaa ja pakettia tasapainoisemmaksi niin tulee entistäkin hienompi fysiikka.

Aika rajulta kuulostaa äkkiseltään tuo tavoite 10 kiloa lihasmassaa. Millä aikataululla tämä on niinkuin tarkoitus tapahtua?
Tavoitteet pitää olla korkeella. Toteuma onkin eri asia. Ja mihin ne lihat saa asettumaan :puntti: Ei mulla oo aikataulua mut heti alkuun voin heittää +2v. En mä kisaa jos näytän edelleen samalta kuin cbb kisoissa. Kyl muutoksen pitää olla sen verran selvä :giggle: Aina saa ja pitääkin epäillä :whistle:

Laitetaas tännekkin upeittiä! Tosiaan mulle on luvattu korjausleikkaus alku keväästä tuohon selkään. Kaivetaan arpi kokonaan veks. Koska se vaan kerää verta sinne ja on kipeä. Näin leikkaus-suunnitelman paperilla ja siitä tulee kyllä hyvä! Uskon ettei kisaamisaikeita häiritse millään tavalla. Hullu motivaatio nyt päällä ollut kokoajan. Paino huitelee yli 100kg. Ja nousee taas kohta lisää. En aio pitää itseäni turhaan missään änkyräkireässä kunnossa. Kaikki hyöty nyt irti tästä! Mukavaa perjantaita Pakkislaiset!

Laitetaas tännekkin upeittiä! Tosiaan mulle on luvattu korjausleikkaus alku keväästä tuohon selkään. Kaivetaan arpi kokonaan veks. Koska se vaan kerää verta sinne ja on kipeä. Näin leikkaus-suunnitelman paperilla ja siitä tulee kyllä hyvä! Uskon ettei kisaamisaikeita häiritse millään tavalla. Hullu motivaatio nyt päällä ollut kokoajan. Paino huitelee yli 100kg. Ja nousee taas kohta lisää. En aio pitää itseäni turhaan missään änkyräkireässä kunnossa. Kaikki hyöty nyt irti tästä! Mukavaa perjantaita Pakkislaiset!
Mitä ukolle kuuluu ?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olis hienoa nähdä Jani ens vuonna SKL kisalavalla. Bullin valmennuksessa.

A7BB686E-D929-49E0-8C09-77BAB8A862A3.jpeg

069A9451-115A-47E8-B43F-D6788C675B5A.jpeg

850A1121.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom