BB Markku Suonsivu

Kisaako Markku nyt syksyllä?

Kyllä.

Näyttökuva 2019-7-1 kello 21.50.56.webp

Kotavuopio on kans "vaarallinen" kisaaja, viime kisoissa oli ainaki massiivinen ku perkele ja jos vielä JiiPeen tiimissä mennää nii kondis tulee olee luokkaa timantti.

Näin tässä hiljattain Kotavuopion treenailemassa ja on herra ottanut ainakin jonkin verran lihaa sitten vuoden 2017 ja erityisesti selkäosasto hurjaa luokkaa. Jos kunnon saa kohdalleen niin varmasti vähintäänkin mitalitaistossa mukana.

Näin tässä hiljattain Kotavuopion treenailemassa ja on herra ottanut ainakin jonkin verran lihaa sitten vuoden 2017 ja erityisesti selkäosasto hurjaa luokkaa. Jos kunnon saa kohdalleen niin varmasti vähintäänkin mitalitaistossa mukana.

Mä uskon että Jarkko tulee kunnossakin, mutta esiintymiseen pitäisi panostaa rankalla kädellä! :)

Mä uskon että Jarkko tulee kunnossakin, mutta esiintymiseen pitäisi panostaa rankalla kädellä! :)

Juu jos kärki tasaista niin vois jopa tippua mitallien ulkopuolelle vaan esiintymisen takia jos samanlaista kuin 2017. Mun mielestä meni väärin silloinkin hänen voittonsa. Artturin olisi pitänyt mennä esiintymisellä ohi ei se niin paljoa pehmeempi ollut kuitenkaan... mutta se oli sillon.

Kyllä tämä vuosi tulee hyvinkin todennäköisesti olemaan Suonsivun kultavuosi, ihan ylivoimaisesti kovin toi fysiikka mitä hiljan herraa nähnyt ja jos noissa lihoissa tulee oikeasti kireenä lavalle niin en itse näe kovinkaan suurta vaaraa muista ellei Kotavuopio yllätä. Vaikka kuinka haluaisi fanittaa ison lihasmassan omaavaa Kohosta niin ei ole kyllä jakoja Markkua vastaan, tuo tuorein kuva kertoo sen tosiasian että toi fysiikka ei vaan yksinkertaisesti riitä voittoon.

Kyllä tämä vuosi tulee hyvinkin todennäköisesti olemaan Suonsivun kultavuosi, ihan ylivoimaisesti kovin toi fysiikka mitä hiljan herraa nähnyt ja jos noissa lihoissa tulee oikeasti kireenä lavalle niin en itse näe kovinkaan suurta vaaraa muista ellei Kotavuopio yllätä. Vaikka kuinka haluaisi fanittaa ison lihasmassan omaavaa Kohosta niin ei ole kyllä jakoja Markkua vastaan, tuo tuorein kuva kertoo sen tosiasian että toi fysiikka ei vaan yksinkertaisesti riitä voittoon.

Meinasitko Kohosen viimeisintä ig kuvaa?
Jos meinasit niin mulla tuli ihan sama fiilis ku näin sen ku sullaki. No kuvat on kuvia mutta jos spekuloida haluaa niin kyllä se vaan suonsivu niissä nyt näyttää paremmalta. Pitää vaan muistaa että kummastakaan ei ole kunnon kuvia nähtävillä mistä voisi oikeasti sanoa mitään, mut lavalla se totuus nähdään. Hienoa olis nähdä kyllä Olli ja Suonsivu vierekkäin Overallissa jotenki jotain samaa niissä herroissa.

Kohosen instagramista löytyy koko kesältä yksi kuva ilman paitaa. Kyseisessä kuvassa hän kantaa jotain vesisankoa mökillä eikä fleksaa yhtäkään lihasta. Suonsivulla taas on instagram täynnä fleksausta, peilikulmat tarkkaan valittuina.

En sano, etteikö Suonsivu voisi olla ylivoimainen, mutta onhan tää nyt jopa vitun koomista että tuon perusteella jaetaan Pakkiksella mitaleja :D

Onhan Suonsivu varmasti kova vastus ihan kelle vaan kisoissa... On kivisyyttä ja kokoa vaikka muille jakaa. Edestä vaan näyttää keskivartalo aika leveältä vaikka ylimääräistä ei olekaan... Ig kuvien perusteella nyt vaikea sanoa mut kisoissahan se sit selviää kellä paras fysiikka (y)

Back
Ylös Bottom