Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Edellisellä sivulla:Kisaako Markku nyt syksyllä?
Hienoa kun Markku on päättänyt osallistua kisoihin.![]()
Ei oo Artolla asiaa näiden herrojen vierelle. Ei oo vihaa, vain mun mielipide.Mitenkäs Arto Vainio?

Arto on kyllä kiree mutta rakenne on vähän rosoinenEi oo Artolla asiaa näiden herrojen vierelle. Ei oo vihaa, vain mun mielipide.![]()
Arto on varmaan Suomen parhaimpia poseeraajia, osaa peittää heikkoudet loistavasti.Arto on kyllä kiree mutta rakenne on vähän rosoinen
Näin tässä hiljattain Kotavuopion treenailemassa ja on herra ottanut ainakin jonkin verran lihaa sitten vuoden 2017 ja erityisesti selkäosasto hurjaa luokkaa. Jos kunnon saa kohdalleen niin varmasti vähintäänkin mitalitaistossa mukana.

Onhan herra nähty lavallakin joitain vuosia sittenMutta onhan tuo hieno nähdä Suonsivu vihdoin lavalla, kun aika kova tuo offi-lookki ja massa
Mä uskon että Jarkko tulee kunnossakin, mutta esiintymiseen pitäisi panostaa rankalla kädellä!![]()
Kyllä tämä vuosi tulee hyvinkin todennäköisesti olemaan Suonsivun kultavuosi, ihan ylivoimaisesti kovin toi fysiikka mitä hiljan herraa nähnyt ja jos noissa lihoissa tulee oikeasti kireenä lavalle niin en itse näe kovinkaan suurta vaaraa muista ellei Kotavuopio yllätä. Vaikka kuinka haluaisi fanittaa ison lihasmassan omaavaa Kohosta niin ei ole kyllä jakoja Markkua vastaan, tuo tuorein kuva kertoo sen tosiasian että toi fysiikka ei vaan yksinkertaisesti riitä voittoon.