Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Lantionnostoa.

Hyvinhän sulla näyttää munat ampuvan kattoon ja liike varmasti menee perille. Viimesissä seteissä selkeesti vaan liikaa painoa, jää se kovin supistus sieltä pois ja liike täten vajaaksi yläasennosta. Takamaan Tomihan tosta joskus puhui että moni tekee ton liikkeen aina tohon tyyliin miten sulla meni noilla isoimmilla painoilla, eikä sanonu sitä sillä että se olis hyvä asia mikäli sitä taka-akselia haluaa aktivoida parhaalla mahdollisella tavalla. Ei kuitenkaan mikään hävytön tekniikka mutta ero on selkeä ensimmäisiin sarjoihin.

Onko sulla useinki tarkotus tuon mukainen kun otat uuden liikkeen ni kolmannella kerralla teet jo semmosilla painoilla että tekniikka muuttuu himpun verran huonommaksi/vajaammaksi suurien painojen myötä? Ihan mielenkiinnosta kysyn koska itse kun voimailen, tulee uusia liikkeitä välillä (vaikka näitä olen joskus aikoinaan tehnytkin paljon) niin lähden rakentamaan sitä pohjaa aika pienillä painoilla, kylvän sitä siementä useita ja taas useita viikkoja nostellen sarjapainoja ja lopulta se kantaa hedelmää, täten olen itse päässyt parhaimpaan lopputulokseen. Mitään sarjapainoprogressioita ei ainakaan pysty tuolla sun tavalla toteuttaan jos kolmannessa treenissä pusketaan jo all in. En tiedä mikä sun treenin punainen lanka on, onko se voimailu vai mikä, siksi kysyn ihan mielenkiinnosta, hyvä apuliikehän tuo varmasti on. PS. En ole itse tehnyt koskaan :)

^varmaan syvin näkemäni kyykky ilman minkäänlaista buttwinkiä. Kerrohan Peruspunttaaja sun salaisuus :D

Joo nyt oli kova. Ja ilman kenkiä vielä. Onko liikkuvuus ollu noin hyvä aina, vai ootko vaan nähny paljo vaivaa asian eteen?
Kysyn mielenkiinnosta, koska ite taivun moiseen(aika turisti-luokan painoilla tosin ;) ), mut en oo kyl millään suurella raivolla joutunu venytteleen yms. vaan varmasti pitkälti geneettinen juttu myös.

Tuollainen syvälle pienen stopin kanssa kyykkäily tuntuu kaikista luontevimmalta itselle, ja hyvin luonnostaan tuo asento tulee kaikenkaikkiaan :D Painonnostoahan mä harrastin pari vuotta ihan tosissaan, mutta ennen sitäkin kyllä muistaakseni venyin aika hyviin syvyyksiin kyykätessä :D Joskus viitisen vuotta sitten tänne laitoin mun ensimmäisen kyykkyvideon mikä löytyy tuolta mun kanavalta.. Sieltä näkee vertailukohtaa kyykyn syvyyteen kun olin vähän nuorempi(ja paremmin syönyt). Toki noissa vuosia vanhoissa videoissa mulla oli yleensä "korkkarit" jalassa :P

Joo katoin useemman pätkän, ja tulin just tohon johtopäätökseen, että toimit pianonnostajana. Mitä vinosilmä Pn-tyyppejä seuraillu vähän, ni noi kuitenki tuntuis aika vakavissaan liikkuvuuteen yms. panostaan.

Joo se liikkuvuus on noissa pianonnosto-liikkeissä tärkee just sen takia kun se on heti kiloja pois tangosta jos vaikka tangon vastaanotossa paikat jäykistelee eikä sit sen takia pääse hyvään asentoon ottaan raudasta koppia (y) Mähän itse oon venyvyydeltäni tasoa rautakanki, eli mulla on todella kankeet paikat jos ihan perus venyttelystä puhutaan :D Mutta kyykkyasento on itselle se the juttu mihin on aina mukava mennä tanko niskassa :rock:

Onhan siinä nyt selkeästi nähtävissä oleva "buttwink". Ihan luonnollinen liike noin syvässä kyykyssä eikä haittaa mitään. Hyvä kyykky (y)

Niinpä onkin, winkkaakin jo ylempänä. Kattelin vaan äkkiä, että alhaalla ei winkkaa, mutta olikin jo valmiiksi "winkissä" sinne mennessä.

Back
Ylös Bottom