Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Kyllä sie oot onnekas mies. PR:iä penkataan olkkarissa amerikkahousuissa ja parempi puolisko varmistaa. Alfa suorastaan.

Joo onhan tää kivaa kun kulkee, voi olohuoneessa reenailla ja varmistaja on myös innoissaan! Vaikka ei se videoita ehkä välity :D

Kyllä. Melkein yhtä kova jätkä ku minä.

Veikkaan että meijän hauiskiäntökisan jälkeen myös sie näät miten asian laita oikeasti on.

vielä ei oo kerrottu, mitkä panokset kisassa on. eli?

aattelin ehdottaa laulusuoritusta kukkamekossa paikallisessa liikenneympyrässä, mutta miehiä hieman jo tuntien tulee mieleen seuraavia:
- kumpaakaan tuskin kukkamekkoilu haittaa pätkän vertaa. päinvastoin jopa innostaa.
- edelliseen viitaten: oisko toi tehtävä voittajalle vai häviäjälle?

vielä ei oo kerrottu, mitkä panokset kisassa on. eli?

aattelin ehdottaa laulusuoritusta kukkamekossa paikallisessa liikenneympyrässä, mutta miehiä hieman jo tuntien tulee mieleen seuraavia:
- kumpaakaan tuskin kukkamekkoilu haittaa pätkän vertaa. päinvastoin jopa innostaa.
- edelliseen viitaten: oisko toi tehtävä voittajalle vai häviäjälle?

Veikkaan että ihan sama kumpi voittaa, tai häviää, myö tehdään tuo yhdessä jossain saunaillassa, koska kaksin aina kaunihimpi.

Piti kokeilla tuota pystypunnerrusta seisten. En ole aikaisemmin kuin 40-60kg:lla lyhyviä sarjoja tehnyt, niitäkin harvoin ja ihan lämmittely mielessä muihin liikkeisiin.
Halusin vähän testata pystypunnerrus seisten vs. minun variaatio pysty/vinopenkki. Kyllähän se on myönnettävä, että tuo on miesten laji. Nostan nöyrästi hattua jsjrvn:lle ja myös apulukselle + muille pystärin tekijöille.
Kova liike, täytyy ruveta harjoittelemaan, kun lempiliikkeeni penkki on pois kuvioista tällä hetkellä, ainakin isot raudat, naisten painoilla joutuu. :cry:
Videolla myös vähän muutakin tämän illan treenistä, lepopäivä piti muka olla :whistle:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hienoja nostoja! Ja jos kisassa otettas huomioon miten mukava mies oot, oisin maailman paras <3
Joo kyllä ite oon tyytyväinen miten liikku. Voimaa oli ja kunto osui kohdalleen. Vika oli semmonen hit or miss -yritys ja nyt tuli miss. Tästä parannetaan, fiilis on hyvä.

Täytyy kyllä sanoa et karmeimman näköset mavet mitä oon hetkeen nähnyt.. Lopeta toi pelleily ennen ku jotain hajoo. Oikeesti.
Kyllä tämän päivän mavet oli varmasti parempia kuin nämä aikoinaan
View: https://www.youtube.com/watch?v=QxobGlhhOkA
Minun jaloista loppuu paukut ennen selkää. Siitä johtuu huonot loppuojennukset. Joskus tein 98 kiloisena 210x3 ja tällä hetkellä paino 93 ja vähän rapiat- Jalkojen heikkouteen on tulossa kuitenkin muutos venäläisen "Squat generatorin" siivittämänä. Sen jälkeen ehkä vielä smolov Jr perään. Smolov Jr:n aikana ei tosin mavea tehdäkkään koska niin paljon kyykkyä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei provo. Pidin olennaisena sen kannalta, mitä tarkalleen pidit tossa karmeana. Alaselän suoruuden kannalta pääsee tuhat kertaa karmeempaanki suoritukseen, ja se se pahin riski kuitenki on, jos se pettää.

Täh....................? Enhän maininnut mitään yksittäistä juttua vaan koko suoritus oli aivan kuraa.

Kyllä tämän päivän mavet oli varmasti parempia kuin nämä aikoinaan

Vaikka olisikin parempi niin ei se silti tee siitä hyvää tai järkevää. Enkä ees sitä paitsi nää juurikaan eroa noiden kahden suorituksen välillä. Mut jokanen tyylillään, kyllä siperia opettaa.

Et maininnukkaa, just siks vähän niinku ton heitin. Monesti katottu täälläki maveja sormien läpi, missä selkä pyöristyy vähän ton tasosesti. Yleensä, jos nostaja nostaa tarpeeks paljo, ja löytyy meriittiä ;). Joku linkkas tänne ihan perus penkkaustaan, mis ei ollu mitään ihmeellistä vikaa, ni mielestäni sinä sanoit, että kyseinen penkkaus oli aivan karmeeta. Nimimerkki Boingin, tai mikä olikaan video siis. Toi jääny mieleen myös siis, joten kommentoin. Mut kokonaisuutena ei ollu toki kauniin näkönen veto.

Oot sä kyllä aika vekkuli. Aletaaks käymään sunkin viestihistoriaa läpi sit? :) Mun mielipide on edelleen siitä penkistä sama mut se on vaan MUN mielipide..

Tämän päivän harjoitukset. Maastavedossa pieni ennätys ja vauhtipunnerruksia.

Tomppa Miksi?
Tämän päivän harjoitukset. Maastavedossa pieni ennätys ja vauhtipunnerruksia.

Tomppa miksi yrität rikkoa selkäsi tahallaan:sick:? Olet nuori ja et ymmärrä vielä miltä tuntuu kun selkä paukahtaa. Siinä ei mene vain treenit,myös työura voi loppua. Itse vedin noin sinun iässä. Pullistumahan siitä tuli. Kärsin siitä edelleen vaikka aikaa yli 15 vuotta. Iskias vaiva voi jäädä elinikäiseksi. Ainoa ratkaisu on dramaattinen kilojen vähennys, ja hyväksyä se ettei jaksa mavettaa turvallisellä tyylillä enempää. Nyt unohda ne enkat ja koko mave uusiksi jonkun fiksun opastuksella(y) Ei millään pahalla,selkäsi takia avauduin:worship:

Back
Ylös Bottom