Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

juu kyllä se keskilevee on edenny hyvin myös. katotaan mitä tapahtuu.

On joo. Onneksi tuli hommattua tuo isompi räkki nii pystyy tekee penkin myös maksimileveydellä kotona. Tää on muuten eka kerta miun treeniuralla kun ei kapia penkki oo ollenkaan mukana ohjelmassa ja hyvin on toiminut!

Piiiiitkä video. Kattelkaa, jos kiinnostaa.

-Penkkipunnnerrusta
-Kesäkuulumisia
-Miten kesäajan treenit, ruoka ym on maistuneet
-Mitä muuta oon puuhaillut
-Syksymmällä dieetille
-Sensein valmennuksesta joitain ajatuksia
-Lihavan sedän poseerauksia
-Rehellistä ja aitoa pohdintaa ja monologia
-Jos kisakireä alfa tai isot raudat kiinnostavat, kattele jotain toista videota :LOL:

View: https://youtu.be/aTp8mVKiRZU

On kyllä isolla miehellä hyvä liikkuvuus!
Kiitos! Mulla on ollu aina suht hyvä liikkuvuus, mutta joskus otin ihan asioikseni noi syväkyykyissä hengailut, valakyykyt ja muut vastaavat liikkuvuusharjoitteet (ja teen niitä edelleen vähintään kevyillä viikoilla).

Nykyään on tota etureppua sen verran, että joutuu kyykkäämään aiempaa leveämmällä jalka-asennolla, ettei ota maha kiinni etureisiin ennen pohkeiden ja takareisien kontaktia. (n)

Spämmätään nyt videoita, kun ei saikulla oo muutakaan tekemistä. Pystäri 110 kg ilman vyötä, tommonen änkyrätiukka hermoston herättely tähän väliin. Vielä on vanhaan enkkaan matkaa, mutta pikkuhiljaa se kuroutuu umpeen. Huomatkaa valtavat pohkeet.

160 kiloo penkistä. kahtasataa mä metsästän. Tuleekohan tänä vuonna 170? ken tietää.

View: https://www.youtube.com/watch?v=ZglrGPZwDt4

Kehonpaino ei ole noussut kilollakaan, mutta penkkiin on tullut 20 kg lisää rautaa.

Ei ole haittaa vaikka keskittyisit hieman enemmänkin suoritukseen. Tuo oli vähän semmoinen huitaisu siitä eteenpäin kun rautaan tartuit:sneaky:. Kun otat raudan telineestä,niin anna sille edes pieni kontrolloitu hetki ennen pudotusta. On pitkässä juoksussa parempi,ettet opettele tekemään sitä tuolla tyylillä.

160 kiloo penkistä. kahtasataa mä metsästän. Tuleekohan tänä vuonna 170? ken tietää.

View: https://www.youtube.com/watch?v=ZglrGPZwDt4

Kehonpaino ei ole noussut kilollakaan, mutta penkkiin on tullut 20 kg lisää rautaa.

Veikkaan että pystyt aika isoihin juttuihin, kattellu noita yhden käden leukoja, aika rajuja ja ikinä et valita että paikat kipeenä. Toi penkkikin tulee nopeesti alas aatellen, että tangossa isot enkkapainot, no fear.

Vahva kaveri ja varsinkin ikäisekseen. Voi pystyä vaikka mihin. Mä otin penkistä 140kg ekan kerran 20-vuotiaana(tää nyt ei sinänsä yllätä kun luontainen kynäniska olin) ja kuitenkin yli 200kg pääsin ilman ulkopuolisia apuja. Taisin sillon parikymppisenä ajatella, että oon tyytyväinen, jos 170 kiloon joskus pääsen. Se taisikin mennä jo 1,5 vuodessa siitä. Kyllä sitä tuossa iässä hyvin kehittyy kun ottaa kovat tavoitteet(mutta realistiset) ja tärkeintä, että löytää itselleen toimivat systeemit treeniin ja uskoo itseensä. Se pitää muistaa, että vuosikin on todella lyhyt aika voimailuhommissa. Mut se aika tärkeää nuorena kun intoa riittää ja kehitystä tulee hyvään tahtiin, että muistaa kuunnella ja huoltaa kroppaa. Loukkaantumisia voi ennaltaehkäistä omalla toiminnalla aika paljon, mutta sitten on paha tehdä mitään kun särkyy pahemmin. Kolmen tai viiden vuoden keskimääräinen loiva nousu vie paljon korkeammalle, kuin vuoden piikki ja pitkä taantuma (esim. ylirasituksen tai vammojen takia). Itse hommasin hölmöllä treenillä(ei ollut tietoa eikä halua sitä etsiä tai vastaanottaa) nuorena melkoisen lihasepätasapainon hartian seudulle työntävien- ja vetävien lihasten välille ja kärsin sen tuottamista vaivoista edelleen. Paskat tekniikat myös aiheutti olkaniveliin jo itsessään melkoista oirelua.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
^ Mä kans muistan kuinka tää @_MrSiima on pitäny aina itseään lahjattomana, kynäniskana ja kaverina joka joutunut kääntämään joka kiven jotta tulisi edes pienintä kehitystä, kuitenkin natuna +200kg penkki? Tohon pääsee aivan vitun pieni prosentti edes vakavista kuntosaliharrastajista, puhumattakaan jos otetaan huomioon kaikki punttijuntit. Tuohon +200kg penkkiin ei pääse lähellekkään kaikki roinaroopet edes.

En todellakaan epäile ettetkö ois tuota kahta markkaa ottanut, lähinnä jäin ihmettelemään vaan tuota kun muistan nimimerkkisi nimenomaan noista sanoista sinun suustasi mitä yllä jo mainitsin.

Back
Ylös Bottom