Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

Toi tekstin pätkä, mihin replysit ei välttämättä ollu THE pointti tässä, vaikka olennainen olikin. Sun kommentissa mua nyt eniten jäi pohdituttaan, että mihin viittasit esim. tolla kehonpainosekoilulla? Oliko toi vaan sun osalta jtn tietämättömyyttä noihin juttuihin, vai meinasitko, että en tajua, miten treeni ohjelmoida loogisesti? Vai oliko kehonpainon liikkeiden maininta täysin sivuseikka? Ton voi lukee aika monel tapaa, ja ite en tykkää miettii mitään piilotarkotuksia, ni sanon just niinku asia on. Sano säki. Mä kestän sen :D. Ja siinä oot oikeessa, et oon maailman itsepäisin ihminen. Siks mul on myös tää vitun puuduttava, pitkä tyyli kirjottaa, koska takerrun jokaseen yksityiskohtaan, minkä joku erehtyy esille tuomaan. Näin mä vaa menettelen. Ei tulis mieleenkään kirjottaa näihin viesteihin ''joo sori''. Voin olla itsepäinen, mut en mä oikeesti eilen syntyny.

Viittasin kehonainosekoilulla siihen että yrität tehdä asioita joita ei kellään muulla kävis edes mielessä tehdä. Ja salin outolintu -jutulla viittasin mm. siihen ku leuanvetoon liittyen joskus sanoit veteleväs mieluummin myötäotteella ku vastaotteella siks että se on erilaista verrattuna siihen mitä muut tekee.

Tiedän faktaksi sen että et osaa ohjelmoida treenejä fiksusti. Jos osaisit niin et JATKUVASTI postais videoita joissa suoritustekniikka kertoo että joku on nyt mennyt treeneissä aivan päin mäntyä.

Silloin, jos liikeradat ovat hallussa ja keskivartalo sekä lihastasapaino kunnossa, niin ei tekniikan pitäisi edes maksimeissa hajota niin pahasti kuin Vagilla säännöllisesti. En itsekään ole mikään oikeiden suoritustekniikoiden tai puhtaiden bodypumppailuliikeratojen yliguru ja tiedän omakohtaisen hyvin että isoissa raudoissa tekniikka rumenee aina vaikka liikkeet muka kuinka osaisi ja tietäisi, mutta jos joka liike menee kissanselälle jo hyvissä ajoin ennen maksimeita ja ne maksimit ovat suoraan helvetistä, niin ei siinä kyllä kannata tuudittautua joka kerta siihen, että "mä nyt vaan vähän kokeilin ja tyhjällä tangolla osaan kyllä tehdä nätilläkin tekniikalla, joten homma hanskassa".

Aivan varmasti myös sinä, ja moni muu suunnittelee treeninsä, kevennyksensä, peruskautensa jada jada jaa tarkemmin, ku taas mä vedän noi fiilispohjalta. Te ette silti oo mitään vuosisadan neroja, vaikka te ehkä noita paperimuodossa orjallisemmin noudatattekin, ettekä ikinä poikkea kaavoista. Hieno homma, mut mä en oo tollaseen valmis, ja noi konseptit on silti ihan ymmärrettäviä kenelle tahansa. Myös sovellettavissa varsin helposti, vaikkei tekis jokaikistä asiaa optimaalisesti.

Palataan esim. 5 vuoden päästä, ku oon sun ikäses.
Minä en osaa treenejäni ohjelmoida, siks oonki ulkoistanu sen ammattilaiselle. Etten riko itseäni ja että saavuttaisin asettamani tavoitteet.

Toivon ihan vilpittömästi että säkin pysyt ehjänä, treeni maistuu ja kehityt niillä osa-alueilla mitkä sua kiinnostaa. Ihan sen takia kannattais järkeistää tuota tekemistä niinku aiemmin sanoin. Ettei vaan sattuis mitään! Se on yleensä vasta se eka isompi loukkaantuminen joka avaa silmät.

Me ollaan muuten saman ikäisiä jos toi sun profiilissa lukeva ikä pitää paikkaansa.

Siinä muuten eilistä vetoani. Ei mitään erikoista, vika lämppäri vaan. Tämän jälkeen failasin 275 kiloa, ei jaloissa riitä vielä voima. Harmitus oli kova mutta kehittämiskohta on selvä.

View: https://youtu.be/7WQlpAPYAnE

Viimeksi muokattu:
Mikä sun pointti noissa tavoitteissas on..? Tai niinku reenaamisessa ylipäätään? Tuntuu jotenkin tosi.. idioottimaiselta tappaa kroppa tommosilla ihme venkoiluilla, jotka mun mielestä on tarkotettu korkeentaan avustaviksi. Varsinkin ku ne näyttää menevän täysin egopainojen puolelle..
Jaa zercher? Toi on ollu mulla alakerran pääliikkeenä etukyykyn ohella jo melko kauan.

Illalla noiden videoiden jälkeen ajattelin et mitäköhän tästäkin tulee ja eipä tosiaan yllättänyt. 30 kirjoitusta syväluotaavaa analyysia aamuun mennessä. Ei saatana lukeeko noita oikeesti kukaan? Ei siitä sen enempää. Tosiaan toivon täältäkin vagille että paikat pysyvät ehjänä ja pystyisi harrastusta jatkamaan mahdollisimman pitkään. :)

Sitä en kiellä, ettenkö nykyään kokeilis mahollisimman paljon uusia asioita, mut kyllä nää mun ''kehonpainosekoilut'' on viel tosi kaukana, bosupallon päällä alasti kyykkäilyistä, 1 sormi perseessä, ja toinen suussa :D.
Tossa pitäis muistaa vaihtaa sarjojen välillä käsiä, ettei pääse puolieroja syntymään. Ihan vaan sivuhuomiona. :ROFLMAO:

Illalla noiden videoiden jälkeen ajattelin et mitäköhän tästäkin tulee ja eipä tosiaan yllättänyt. 30 kirjoitusta syväluotaavaa analyysia aamuun mennessä. Ei saatana lukeeko noita oikeesti kukaan? Ei siitä sen enempää. Tosiaan toivon täältäkin vagille että paikat pysyvät ehjänä ja pystyisi harrastusta jatkamaan mahdollisimman pitkään. :)
Mä ihmettelen kuka niitä jaksaa lukea, enkä sano tätä pahalla mutta liika teksti on vaan liikaa ja ne tärkeät kysymykset yms. hukkuu turhan tekstin sekaan.

Ettei @Vaginaattori olis ainoa outolintu ja erikoisuudentavoittelija, niin linkkaan tän päivän pystärin tempausotteella. Normipystärissä oma pr on 3x7x100, tempausotteella sain räävittyä just ja just seiskan 80 kilolla. Pakko jättää alhaalta vajaaks, ettei repee olkapäät irti.

Oon naureskellu omille tikkupohkeilleni monet kerrat noita treenipätkiä katellessa. Fysiikan lakien mukaan noiden ei pitäis edes kannatella rehevää olemustani.

Joo sama homma. Siis omilleni, en siun. En tiiä mikä helvetti on ku ne ei kasva. Treenasin niitä kumminkin viimeks vuonna 2008 3 sarjaa failureen ja yli, nii luulis että kehitys jo näkyisi, jos näkyisi.

Ei niitä pohkeita jotenkin jaksa niin paljoa priorisoida :LOL: No pääasia, että pysyvät isompina kun käsivarret. Tai ei ainakaan merkittävästi pienemmät saisi olla

Oon naureskellu omille tikkupohkeilleni monet kerrat noita treenipätkiä katellessa. Fysiikan lakien mukaan noiden ei pitäis edes kannatella rehevää olemustani.

Hevosilla ja peuroillakaan ei ole pohkeita, ainoastaan iso perse. Ja kovat on voimat takajaloissa. Mitä isompi perse, sitä parempi lihastasapaino, eikös se näin mene?

Ettei @Vaginaattori olis ainoa outolintu ja erikoisuudentavoittelija, niin linkkaan tän päivän pystärin tempausotteella. Normipystärissä oma pr on 3x7x100, tempausotteella sain räävittyä just ja just seiskan 80 kilolla. Pakko jättää alhaalta vajaaks, ettei repee olkapäät irti.

Haukutaan nyt tätäki vähän tasapuolisuuden nimissä:

- Aika kapea tempausotteeksi noin isolle ukolle
- Miksi et tee leveällä (tempaus-) otteella niskan takaa? Paljon luonnollisempi liike ja yleisesti käytössä painonnostajillakin ihan punnerruksena ja vauhtipunnerruksena.

Haukutaan nyt tätäki vähän tasapuolisuuden nimissä:

- Aika kapea tempausotteeksi noin isolle ukolle
- Miksi et tee leveällä (tempaus-) otteella niskan takaa? Paljon luonnollisempi liike ja yleisesti käytössä painonnostajillakin ihan punnerruksena ja vauhtipunnerruksena.
Kiitos palautteesta!

Teen tempausotevariaatiot perusliikkeistä (kuten maastaveto) samalla otteella, millä tempaan. Se on siis tuo leveys, jolla teen videolla pystäriä (merkkien ulkopuolella kädet kuitenkin). Leveämpi ote on mulle tempaamiseen ihan paska, koska oon pelkkää selkää ja joku kädet kauluksissa kiinni-ote tarkottais sitä, että suorana seistessä tanko ois navan korkeudella.

Normaalisti teen tempausotepystärit juurikin niskan takaa ja isommilla romuilla, mutta mulla repes takareisi ja pullistu välilevy, niin halusin tän ensimmäisen kuntoutuskuukauden tehdä jotain ihan muuta, mitä normaalisti. Ikäänkuin tuulettaa pääkoppaa tiäksää, että on sitten kivempi palata sen perussorvaamisen ääreen.

Back
Ylös Bottom