Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on kyllä periaatteessa rasittavaa. Kesällä yläkerrassa asu joku pojankloppi ja sen baby kun oli kylässä niin sen mukula poras välillä niin, että heräsin siihen aamulla.
Ei siinä mitään, mutta ois nyt vienyt sen itkevän mukulan johki eikä huudattanut aivan patterissa kiinni. Rauhallista minääni alkoi jopa hieman risoa.
Omalla tavallani sitten näytin muutamaan kertaan, miten se huuto pattereita pitkin yöaikaan kuuluu. Hoho. En tiedä oliko sattumaa, mutta tuntui, että nuori isä pureutui asiaan jatkossa huomaavaisemmin.
Vaikkei asia minuun liity ja saatan kuulostaa epäempaattiselta, mutta kun se ei kuulu minulle tai muille, millaisille rajoille jonkun psyyke menee toteuttaessaan omia elämänvalintojaan, eikä niiden tulisi aiheuttaa ongelmia niille, jotka niihin ovat syyttömiä.Ei vittu ku nousi verenpaineet tästä. Tiiätkö yhtään miten äärirajoille siinä välillä psyyke menee kun kanniskelee puolen vuoden ajan yötä päivää huutavaa vauvaa, jota ei vaan saa nukahtamaan tai lopettamaan itkua? Siihen joku naapurin pattereiden kolistelu päällee niin alkaa olla valmista matskua lataamoon.
Vaikka teillä itellä ois ollu vaan hirmu helppoja vauvoja, jotka kerran päivässä vähän inahtaa nälkäänsä niin se ei tarkoita sitä, että kaikki vauvat ois sellasia. Kyllä meilläkin isovanhemmat aina hyvin pätevänä sitä vauvaa ottivat syliinsä, että näyttävät meille, miten sitä hoidetaan, mutta yllättäen se palautettiin aina ihan yhtä kärttyisenä.
Vaikkei asia minuun liity ja saatan kuulostaa epäempaattiselta, mutta kun se ei kuulu minulle tai muille, millaisille rajoille jonkun psyyke menee toteuttaessaan omia elämänvalintojaan, eikä niiden tulisi aiheuttaa ongelmia niille, jotka niihin ovat syyttömiä.
Ei vittu ku nousi verenpaineet tästä. Tiiätkö yhtään miten äärirajoille siinä välillä psyyke menee kun kanniskelee puolen vuoden ajan yötä päivää huutavaa vauvaa, jota ei vaan saa nukahtamaan tai lopettamaan itkua? Siihen joku naapurin pattereiden kolistelu päällee niin alkaa olla valmista matskua lataamoon.
Vaikka teillä itellä ois ollu vaan hirmu helppoja vauvoja, jotka kerran päivässä vähän inahtaa nälkäänsä niin se ei tarkoita sitä, että kaikki vauvat ois sellasia. Kyllä meilläkin isovanhemmat aina hyvin pätevänä sitä vauvaa ottivat syliinsä, että näyttävät meille, miten sitä hoidetaan, mutta yllättäen se palautettiin aina ihan yhtä kärttyisenä.
Just, sanoinko niin ?No tappaako se lapsi sitten pitäisi, jos ei sitä hiljaiseksi saa? Niissä kun ei oo mitään hiljennysnappia, jos et tiennyt.
No joo. Tuo nyt on onneksi sellanen asia, että jos menee isännöitsijälle valittamaan, niin se vastaa, voi kyynel, koita kestää.
Juu, tämä on kyllä totta, itse asunut kerrostalossa kerran muutaman vuoden, enkä toiste asu. Tai no, jos ostaisi koko kerrostalon, voisin harkita.Niin, se on myös oma elämänvalinta asua kerrostalossa jossa kuuluu "elämisen ääniä". Yötyöläistä vituttaa naapurin remppaäänet, aamutekijää itkevä lapsi ja kaikkia MM-lätkänaapurit.
Mulla on ollu tuommonen meno tänään koko päivän töissä. Toistaiseksi keksittyjä keinoja: nolla. Mutta onhan tässä vielä aikaa!
Ihan hyvän jumpan sinnekin väliin saa.Enkä mä sitä väliä tarkota.
No joo. Hmmm.. olisko aerobisen paikka.Ihan hyvän jumpan sinnekin väliin saa.