Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kahen päivän migreenin jäljiltä varmaan junpat jää tänään:

väliin.

Enkä mä sitä väliä tarkota.
Terkkuja migreelästä.
Mä alan olla jo hengissä ja uskon pääseväni jumppaan.

Onks WoWi vieläkin hengissä ja paljon pelaajia ?
Muistan joskus AMK:n loppuaikoina (~2014), kun sitä jotkut rasvaletit tahko yöt läpeensä.
Muistan kun eksä pelas Wowia joskus sata vuotta sitten. Ja silloin ei saanut häiritä. Joo, en häirinnyt.

Onks WoWi vieläkin hengissä ja paljon pelaajia ?
Muistan joskus AMK:n loppuaikoina (~2014), kun sitä jotkut rasvaletit tahko yöt läpeensä.
Ei enää niissä huippulukemissa mitä ennen, mutta edelleen maailman suurin MMO. Kyllähän tätä huviksensa tahkoo.

Normisetti aina kun yrittää vähän torkahtaa.

3dc9c3c529b64eda90a02f1703a8a409.jpg

Aamulla vaalikahvit torilla, worship Laura! Sitten sekalaista settiä. Just tuli tosi hot hippimuija istuun viereen, tuli ny aika liki :) Wooot, tuolla jaettaan Väyrynen ämpäreitä, hippimuija sikseen ja jonottaan :)

Toi on Matti Vanhanen eikö Väyrynen! En vittu mee tolta mitään ämpäriä hakeen. Enää 40min. niin frendi tuo jeesiä tuohon välilevynpullistumaan. Kyl mä löylyä kestän tonne niskaan, oon kestänyt jo 20v. Mutta kun lyö ruoska ja salama tonne kyynärvarteen, sinappipulloa ei pystynyt puristaan :(

Kävin vetämässä 8 km lenkin juoksumatolla. Menipä tasapainoelin vartiksi tilttiin mokomasta, olis vissiin pitänny köpötellä tovi hissukseen. Helvetinkone.

Kato vittu, kotinekru osu huudeille. On se kyllä viime vuodet vetänytkin keskaria siihen malliin että kyl kai ne pahimmatkin Kongo muistot liukeneen. Siis tosi jees, ny miehellä oli jo pää pystyssä.

Sitten kun on ajanu, niin joo. Nyt sisätilalämppäri on sulatellut takaikkunan päältä.
Aaa, aivan. Ihmettelinkin, että kun on vähemmän lunta, mutta sisätilalämppäri selittää jo paljon. Kun laitat vielä jatkojohdon ja siihen kiinni toisen sisätilalämppärin, niin sulaa lumetkin katolta.

Ei sillä, että tästä energian haaskauksesta jotain tietäisin :whistle:

Aaa, aivan. Ihmettelinkin, että kun on vähemmän lunta, mutta sisätilalämppäri selittää jo paljon. Kun laitat vielä jatkojohdon ja siihen kiinni toisen sisätilalämppärin, niin sulaa lumetkin katolta.

Ei sillä, että tästä energian haaskauksesta jotain tietäisin :whistle:

Sitten yhden voisi lykätä vielä konepellin alle (tavaratilaan), niin saisi sen ehkä aukikin..

No, torstaina Turkuun ja auto lämpimään halliin sulamaan.

Olihan tää musta piru sieltä Kongosta, miten mää haistoin tän homman. Rikoin jään ja menin jutulle, 5v. ollan tyyliin kävelty viikottain kävelty vastatusten. Aika varautunut oli kaveri vaikka muistikin mut tuolta rantatieltä. Mut sen ymmärtää, siel on oikeesti silvottu raajoja, kauloja ja sukupuolielimiä.

Back
Ylös Bottom