Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jes!Täälläkin reilut domssit! Kuljen ku vanha mummo, ku selkä on niin tukossa. Ja kuten doktorilla, pahimmat olot tulossa vasta huomenna, yök. Sopivasti myös oksettavin eli etukyykkypäivä huomiselle ohjelmassa... itkettää vähän jo valmiiksi.
Mutta!! Tavoitteeni päästä joskus salin vakkarikävijöiden kanssa juttusille täyttyi eilen. Yks iso voimanostajajannu tuli kommentoimaan mun vetoja! En oo näkymätön enää![]()
Vain otettu lääke auttaa.Yskin ja yökkäilin just vartin keuhkonpalasia pihalle kun Sir.Epherdin kiekaisi. No nyt happi taas kulkee eikä pillit vikise. Harmi kun ei sylviä vieläkään näy eikä kuuluu, ihan varmasti antaisi kissatarran kun olin kiltti poika ja reippaasti otin lääkkeeni.
Täälläkin reilut domssit! Kuljen ku vanha mummo, ku selkä on niin tukossa. Ja kuten doktorilla, pahimmat olot tulossa vasta huomenna, yök. Sopivasti myös oksettavin eli etukyykkypäivä huomiselle ohjelmassa... itkettää vähän jo valmiiksi.
En mäkään kyl mee juttelemaan kenellekään (salilla), jos ei vaikuta vastaanottavaiselta. Enkä kyllä yleensä muutenkaan :DJes!
Tuohon minäkin pyrin. Ja siihen, että saisin jonkun kivan jumppakaverin.
Mutta salilla pätee sama kuin baarissa: en todellakaan mene juttusille jos vastapuoli ei ole sen näköinen tai oloinen, että kaipaa juttelua kenenkään kanssa.
Itsehän olen luonnostaan resting bitch-face - ilme naamalla aina.
En mäkää mitää bodaushommia. Nämä domssit tuli maksimitestailuista eiliseltä, ja alla oleva kevyt viikko vielä pahentaa oloja. Noin muuten yleensä uuden ohjelman alussa tulee aina pahat domssit, mutta ohjelman edetessä helpottaa.Mulla on korkeintaan joskus vähän tukkoinen olo, kunnon domsseja ei juuri ikinä #löysäätreeniä #vanhajalaiska #antibodaus.
Väsymys iski. Mutta ei viittis nukkua päikkäreitä enää ja kohta salille.