Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eilisen kasvispihvin henkisesti kastroimana oli tänään laitettava lihaa. Ulkofilee pannun kautta uuniin ja päälle voi-ytttikerros. Kaverina punaviinisoosi ja rehuina uunijuureksia. Aika lailla parempaa ku härkispiffi.

Mä seisoskelen kohta vaihtopenkillä likkojen kanssa ja laitan viestiä kotiin, että pikkuteini valmistelee tortillat loppuun niin, että ne ovat valmiita meidän saapuessa kotiin.

Saatanan munapää naapurissa polttaa TAAS märkiä risuja. Vesisateessa, ääliö! Vittu Juha, lopeta ny jo! Mukava kun iv-kone vetää käryt kämppään..
Aaah, naapurit osaa olla kyllä mahtavia. :mad:

Mä söin jo kertaalleen tänään niin paljon, että mahaan sattui jonkin aikaa. Mutta nyt vähän hiukoo taas....... :nolo: jos ihan vähän vaan söis.

No kaveri on kyllä oikeesti ihan mukava, ollaan jeesailtu puolin ja toisin rakennushommissa, jne. :) Matkaakin niille kolmisensataa metriä, ettei tartte katella. Onneks ylty sade niin loppu sen hölmöily. Lupas kyllä jatkaa huomenna savustusta. Ääshole.. Jaa, jos sitä yhden Sirdan vielä, alkaa niska-osasto olla aika kivuton. Huomenna kyl pakko lähtä lenkille.

Sain kuin sainkin kerättyä joulun vittuu täältä vielä näin loppiaisen kunniaksi.

Täydet pisteet anna itselleni kuusen kantamisesta ulos. Ei varissut.
Joskus on saanut vielä juhannuksena imuroida neulasia listojen välistä.

Täälläkin reilut domssit! Kuljen ku vanha mummo, ku selkä on niin tukossa. Ja kuten doktorilla, pahimmat olot tulossa vasta huomenna, yök. Sopivasti myös oksettavin eli etukyykkypäivä huomiselle ohjelmassa... itkettää vähän jo valmiiksi.

Mutta!! Tavoitteeni päästä joskus salin vakkarikävijöiden kanssa juttusille täyttyi eilen. Yks iso voimanostajajannu tuli kommentoimaan mun vetoja! En oo näkymätön enää :oujee:

Yskin ja yökkäilin just vartin keuhkonpalasia pihalle kun Sir.Epherdin kiekaisi. No nyt happi taas kulkee eikä pillit vikise. Harmi kun ei sylviä vieläkään näy eikä kuuluu, ihan varmasti antaisi kissatarran kun olin kiltti poika ja reippaasti otin lääkkeeni.

Kyllä ihmisillä on sitten eri tavoitteet. Itse pyrin maastoutumaan seiniin.
Onneks ei käydä samalla salilla! :LOL: En voi vahingossakaan häiritä sun maastoutumisyrityksiä.

Sitä paitsi tähän asti on ollu aika hiljaista tuolla rintamalla. Kaikki äijät kyllä heittää läppää keskenään, mutta mua eivät viitsi ees tervehtiä.

Back
Ylös Bottom