Niin heititkö esimerkkeinä, vai oonko maininnu, et mulla noi suhteet menee hyvinki lähellä noita? Jos, et tienny, ni suht hyvä lotto.
Omalla kohalla sanoisin, että vaikka selkä onki vahvempi ku jalat, ni ei oo silti olennaisin ongelma. Keskikropan oikeeoppinen käyttö, & sen heikkous on mulla rajottavin tekijä.
Takakyykyssä 100kg on se raja, missä alkaa näkyy ensimmäiset merkit jullettamisesta. Ei mitään järkyttävää etukenoa, mut semmonen, et mieluummin ilman.
Tosin mun kyykyt on 100% ajasta erittäin syviä(lattian & perseen välissä +-5cm), joka tietenki vaikeuttaa liikettä huomattavasti. En kyykkää näin, lesotakseni, tai saadakseni jtn extrapisteitä, vaan siks, että tuntuu kaikin puolin terveemmältä mulle. Mun polville siis. Liikkuvuus kyykätä näin löytyy, ja vaikka sarjapainoi joutuu käyttää maltillisemmin, ni uskon, että oikee ratkasu pidemmän päälle. Eli, jos nyt tohon pistetään 200kg tankoon & käsketään vetää se maasta, ni kyllä mä sen sieltä ylös saan varmasti. Edullisella tekniikalla en, joten pitää parantaa tekniikkaa & voimia. Samaten VOISIN puolittaa kyykyn liikeradan, ja tehä vaan siihen 90 asteeseen tai ylemmäs, jollon sais heti kymmeniä kiloja lisää tankoon, mut mun polvet ei tykkäis tästä valinnasta. Eli tässäki pitää miettiä, et miten määrittelee omat todelliset potentiaalinsa? Voiko sanoo olevansa 200kg mave kunnossa, jos se nosto tehää terveyden kustannuksella? Tai voiko sanoo olevansa 150kg kyykkääjä, jos syvyys onki 20 senttiä? Mun mielestä ei, mut jokainen määrittelee nää itelleen, ellei kisaa, missä joku tekee sen sun puolestas.