Pakkislaisten omia treenivideoita

Meta title: 💥 Pakkislaisten omia treenivideoita – foorumin rautaisimmat suoritukset yhteen megaketjuun

Meta description: Keskustelua jäsenten treenivideoista, kehityksestä, tekniikoista ja kommenteista – näytä omasi ja anna palautetta muille.

joo mut ei se oikein miehisyyteen kuulu ton tason selittely ja jossittelu.

Jos analyyttisyys olis joku miehuuden mittari, täällä ei olis ikinä saatu mitään aikaan. Edison ois lamppua keksiessään haistattanu vitut ja poltellu soihtuja, Fleming ois antanu heittäny homeisen penisilliiniastiansa roskikseen ja jatkanu yöhoitsujen lykkimistä pikkutunteina.

Mee ite ottaa +220kg penkistä ilman mitään treenianalyysia. Tota ei tee kukaan (joo poikkeus on aina) tällä planeetalla. Jossittelu on osa kehitystä ja miten tuo nyt edes on mitään selittelyä, kun suurin osa ei ees tiedä ukosta muuta ku nimimerkin?

Thääänks! Taustaa tavoitteellisesta voimanostotreeniä nyt kolmisen vuotta. Kaikenkaikkiaan jumppailuu kohta 12 vuotta.

Ootko aina vetäny sormilukolla, ja jos et niin kauan meni totutteluun ja kuinka sen teit? Oon harkinnu vaihtavani sormilukkoon ihan vaa vammojen pelossa, vaikkei mitään viitteitä oo sen suuntaan koskaan ollutkaan.

Jos analyyttisyys olis joku miehuuden mittari, täällä ei olis ikinä saatu mitään aikaan. Edison ois lamppua keksiessään haistattanu vitut ja poltellu soihtuja, Fleming ois antanu heittäny homeisen penisilliiniastiansa roskikseen ja jatkanu yöhoitsujen lykkimistä pikkutunteina.

Mee ite ottaa +220kg penkistä ilman mitään treenianalyysia. Tota ei tee kukaan (joo poikkeus on aina) tällä planeetalla. Jossittelu on osa kehitystä ja miten tuo nyt edes on mitään selittelyä, kun suurin osa ei ees tiedä ukosta muuta ku nimimerkin?

nyt on pakko sanoa että aika kaukaa haettua läppää :D

On täällä vuosikymmeneen tullut spekuloitua yhtä sun toista, kun ei ole ollut parempaakaan tekemistä. Hauskaa, että joku vetää johtopäätökset persoonasta nettikirjotteluiden perusteella. Monella muullakin se muuttuu jossitteluksi viimestään siinä vaiheessa, kun paikat ei enää kestä tehdä sitä mitä voimatasot antaisivat myöten. Sillon kun raw-penkki liikkuu huomattavasti lähempänä 250 kuin 200, niin vammautuneiden lista on pitkä tässäkin maassa. Ja eritoten hoikempien kavereiden kohdalla tuntuu ne paikat särkyvän useilla muillakin kun tuonne mennään. Kyllä varmasti voi löytyä lahjakkaita kavereita, jotka näitä tuloksia pitäisi pilkkanaan junttitreenillä. Semmostahan se mullakin nykyisin on ollut. 4x8-10. Ei ole tarvetta muihin itseä verrata varsinkaan kun ei ole minkään sortin kilpaurheilija ollut vuosikausiin. 5 peräkkäisenä vuonna yli 200kg raw-penkistä(kahtena ensimmäisenä naturaalina AD-sopimuksen alla). 4x200kg (@99kg), 10x180kg(@110kg), 16x160kg(@105kg), 2x1 220kg @100kg, 5x200kg (@107kg), kevyt 1x228kg(@110kg) ja 6x200,5kg (@109kg). Pituus 1,8m. Satunnaisina ajankohtina otettuja. Monelta arvostelijalta jää nuokin ottamatta treenityylistä riippumatta, sen tiedän.

Sanotaanko näin, että aika kovina jätkinä pidän itse kaikkia, jotka treenaa voimanostoliikkeitä vuodesta toiseen systemaattisesti ja progressiivisesti. Se on todella kaukana mukavuusalueelta. Ei ois minusta enää semmoseen. Viimesin kokemus vajaan vuoden takaa, kun 6 viikkoa tein progressiivista voimaharjottelua penkissä, että kokeilen meneekö se 500 paunaa rikki. Nytkin melkoset kolotukset nivelissä ja joka paikka kipeenä oli tuon sarjatestin jälkeen, vaikkei rautaa ollut kun reilu 2. Toki tottumaattomuutta kun reenannut paljon pienemmillä painoilla, mutta silti. Minä tein nuo kokeiluni silkasta rakkaudesta penkkipunnerrukseen ja entisillä kilpanostajan pohjilla se voima nousee jollekin tasolle sama miten sitä hinkuttaa. Mitään intressejä tai pakollista tarvetta olisi ollut edes 200kg viimeisinä vuosina tankoon lastata. Sillon kun nostelin kilpaa niin tein systemaattisesti duunia sen penkkituloksen eteen ja oli kova paine olla joka kerta parempi kuin edelliskerralla. Kaikki tietää ne syyt miksi nykyään lähtisi helposti enemmän voimaa treenityylistä ja progression puutteesta johtumatta, kun lihasmassaa on tullut jonkin verran lisää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ootko aina vetäny sormilukolla, ja jos et niin kauan meni totutteluun ja kuinka sen teit? Oon harkinnu vaihtavani sormilukkoon ihan vaa vammojen pelossa, vaikkei mitään viitteitä oo sen suuntaan koskaan ollutkaan.

Sormilukolla oon vedelly vasta alkukesästä asti. Se kipu peukalossa pitää sietää. Ittestä tuntuu, ettei kipu enää 200 kilon jälkeen lisääntynyt. Ja nyt siihen tottunut, ettei pahemmin kyllä enää satu.

Onhan siinä hyvät puolensa, juuri nuo hauisvammat, ei tule rankaan kiertoja. Plus myötäotteella ainakin itse pääsen paljon parempaan asentoon vetää.

Miesflunssaa, kuulumisia ja dieetin aloittamisen pohdintaa? Apuja, vinkkejä ja mielipiteitä kaipaisin. Bulkki vai dieetti? Videolla pituutta alle 6min.
Mieluummin dieetti. Mitä enemmän rasvaa kehossa bulkilla ollessa on, sitä suurempi osa lisäpainostakin tulee olemaan rasvaa. Lisäksi on mukavampaa dieetata lyhyempi pätkä, kuin vaikkapa 20 kiloa.

Mieluummin dieetti. Mitä enemmän rasvaa kehossa bulkilla ollessa on, sitä suurempi osa lisäpainostakin tulee olemaan rasvaa. Lisäksi on mukavampaa dieetata lyhyempi pätkä, kuin vaikkapa 20 kiloa.

Tämä. Omasta kokemuksesta voin kertoa että kun olin +90kg ja 25% rasvoissa niin paino nousi todella herkästi. Nyt saa 78 kilosena syödä ruokaa n. 500kcal enemmän ku sillo ja silti tuntuu että paino ei meinaa nousta/nousee hitaasti. Ja onhan se mukavampi tehdä sitä lihasta kun on rasvat matalammalla kun peilistä huomaa helpommin mitä on saanut aikaseksi :)

Täältäkin ääni välidieetille, jonka jälkeen taas lähtee plussalla hakemaan lisää tehoa lihaskasvuun. On se terveempääkin, kun ei oo hirveesti ylimääräistä ja varmaan mukavampi ollakin.

Miesflunssaa, kuulumisia ja dieetin aloittamisen pohdintaa? Apuja, vinkkejä ja mielipiteitä kaipaisin. Bulkki vai dieetti? Videolla pituutta alle 6min.

View: https://youtu.be/gwdCIAte4KU

Dieettiä ehottomasti. Yli 20% rasvoissa kaikki kääntyy taistelemaan lihaskasvua vastaan hormonitoiminnasta lähtien. Lisäks treenitehotkin kärsii. Ja vaikka onnistuisit kilon pari lihasta siinä bulkissa kasvattamaankin niin se hyöty menetetään, kun dieetistä tulee todella pitkä, jolloin herkästi menettää ne kerätyt lihasmassat.

Ei jumalaude tuo Markus on vahva.. Itse aivan samoissa mitoissa ja samanikänen eikä toivookaan ole mistään 190kilon penkistä puhettakaan 330kg vedosta. :o
Ite oon pidempi ja painavampi eikä silti mitään jakoa Markusta vastaan tulosvertailussa. Kovat on kovia.

Pistän tänne oman isoimmilla raudoilla tehdyn Syväkyykkysarjan mitä olen koskaan tehnyt. Tänäkään päivänä en ole saanut tätä rikottua. Kokeilin muistaakseni vielä kolmattakin toistoa mutta jäi raudoille. :D uutta materiaalia myöhemmin

Sinä oot kyllä kova äijä.

Pitäis nämä tietyt suomibodarit laittaa sun kans reenaamaan nii tietäisivät mitä kova treeni oikeasti on.

Back
Ylös Bottom