CBB Juho Murtonen

AINA löytyy selitys :D Ne ei toimi, eikä niitä käytä Kati Alander, mutta proot käyttää niitä kuitenkin vaikka ne ei toimi, koska ne toimii, mutta ei kun Kati on pro, niin ei käytä, eiku.....vittu, miten tän nyt sais seivattua.

Mitä sä nyt selität? Sun mielestä lääkkeillä ei ole vaikutusta noiden intrajuomien käyttämiseen?

Mitä sä nyt selität? Sun mielestä lääkkeillä ei ole vaikutusta noiden intrajuomien käyttämiseen?
Siis sä selität nyt ihan tosissas, että aminohapot imeytyy vain koska on insuliini käytössä. Ne imeytyy kaikilla ja varsin tehokkaasti imeytyykin. Lopeta toi höpöttäminen, ei niiden käyttö edellytä insuliinia. Mä otin insua yhden kerran helvetti 15 vuotta sitten enkä koskis pitkällä tikullakaan.

Siis sä selität nyt ihan tosissas, että aminohapot imeytyy vain koska on insuliini käytössä. Ne imeytyy kaikilla ja varsin tehokkaasti imeytyykin. Lopeta toi höpöttäminen, ei niiden käyttö edellytä insuliinia. Mä otin insua yhden kerran helvetti 15 vuotta sitten enkä koskis pitkällä tikullakaan.

En vaan sitä että ammattilaiset saa isoimman hyödyn intrajuomista insun ja kasvun takia. Ja lähinnä tuota proteiinisynteesiä mikä oli toinen pointti tuossa Juhojen videolla, siitä ei lääkeaineiden käyttäjien tarvi niin paljon murehtia. Ja tottakai ne aminot imeytyy kaikilla mutta imeytyykö ne jotenkin paremmin tai tehokkaammin treenin yhteydessä niin tuskin. Tai onko sillä pitkässä juoksussa merkittävää vaikutusta lihaskasvuun. Varsinkaan jos ne vaikuttavat negatiivisesti proteiinisynteesiin.

Tolle meadowsin tutkimukselle ei voi kun nauraa. Kaikki kuitenkin ite päättää mitä vetää ja itekkin tulee ostettuu välillä purkki EAA:ta tai tölkki NOCCOa, on kuitenkin hyvä tiedostaa että ei nää ainakaan mun kohalla hyötyä anna.

Nimimerkkis on ainakin todella osuva ja lauseesi typerä.:D

Toimii tai ei niin toi greippi EAA on sen verran nannaa että jois sitä muuten vaa treenin aikana :kuola:. Tuskin haittaa eikä onneks talousta hetkauta

Meadowshan on puhunut tuosta intra protokollasta jo PALJON aikaisemmin, ennen omaa lisäravinnepuljua. Jos tuollaisen kenttäkokemuksen omaava henkilö sanoo, että palautuminen on parempaa(en ota kantaa gainssien saantiin), kun vedät intra hiilari+eaa, niin itse vaikka sinisilmäisenä uskon tämän. Ei juurikaan rasita lompakkoa 500g eaa purkki, joka kestää pari kuukautta itelläni. Siitä voi näppärämmät laskea mitä maksaa käyttää 4 kertaa viikossa 8-10g eaa.

Onnea, tulit juuri kokeneen kenttäkaverin kusettamaksi! Vai syötkö kasvisruokavaliota ja jätät proteiinin määrän vajaaksi tahalleen :D

Onnea, tulit juuri kokeneen kenttäkaverin kusettamaksi! Vai syötkö kasvisruokavaliota ja jätät proteiinin määrän vajaaksi tahalleen :D

Meadows lukeutuu itselläkin ehkä nortonin ja muutaman muun tyypin lisäksi niihin, joiden jutuilla pitää aina painoarvoa. Mutta en kyllä pysty yhtään seuraamaan, mitä talipää tarkoitat/yrität sanoa edes, mikä vajaa prodemäärä? :/

Ei sillä väliä onko noilla edes vaikutusta lihaskasvussa, mutta vaikuttaa ainakin kuinka jaksaa treenissä varsinkin dietillä huomaa vaikutuksen. Siinä jo yksi riittävä syy itsellä käyttää kun ei todellakaan ole niin kallista ettei olisi varaa käyttää.

Joku uskoo intran voimaan, toinen maahisiin ja menninkäisiin. Joku on oikeassa, joku väärässä. Joku laittaa rahansa hukkaan, toinen saa oikean tai placebovaikutuksen kautta potkua jumppaan. Herra X treenaa failureen, Mister Y kerran viikossa tuntumalla.

Tehköön jokainen niin kuin haluaa, väittäköön mitä tykkää ja juokoon mitä haluaa. Hyviä jumppahetkiä, vaan itse kullekin.

Onnea, tulit juuri kokeneen kenttäkaverin kusettamaksi! Vai syötkö kasvisruokavaliota ja jätät proteiinin määrän vajaaksi tahalleen

Juu Meadowsihan on älytön kusettaja.:D En tajua pointtiasi yhtäkkiseen kasvisruokavalio kannanottoon tai proteiinin määrän vajaaksi jättämiseen, mutta tartumpa huvikseni. En ole vegaani ja syön tarpeeksi proteiinia päivässä:p

Kusettaako Meadows myös treenijutuissa? Ai niin, ei kuseta kun ei omista kuntosalia. Jos omistaisi, niin sun logiikalla kusettaisi.

Miten Mika ei saa päivän aikana treenattua kahta kertaa ja syötyä vajaata 3000kcal mistä 200g proteiinia ilman aminoja?

Ihan tälleen urheilijana kysyn kun pelikaudella tulee tuplatreenipäiviä (sali+laji) jolloin kaloreita yli 3500kcal mistä prodea 300g.

- toni lindholm.

Miten Mika ei saa päivän aikana treenattua kahta kertaa ja syötyä vajaata 3000kcal mistä 200g proteiinia ilman aminoja?

Ihan tälleen urheilijana kysyn kun pelikaudella tulee tuplatreenipäiviä (sali+laji) jolloin kaloreita yli 3500kcal mistä prodea 300g.

- toni lindholm.
Ei kyse ole siitä saanko, vaan siitä mikä on mulle parasta. Saanhan mä syötyä vaikka kerralla päivän makrot, mutta ei se ole fiksua. Mä nimenomaan haluan sen vähäisen 200 grammaa olevan hyvin kiertävää.

- toni lindholm.

Mielenkiinnosta dumaamatta kysyn, miksi noin paljon proteiinia ja mikä on hh ja rasvan määrä?

Mielenkiinnosta dumaamatta kysyn, miksi noin paljon proteiinia ja mikä on hh ja rasvan määrä?

En laske mitään. Kuhan heitin yhden päivän "noin suunnilleen" safkat kalorilaskuriin että näin paljon tulee. Lopputuloksena:
P 300g
HH reilu 300g
R 120g

Proteiinin määrä siis yllätti itsenikin.

Ja oma paino 115kg kohilla.

- toni.

En laske mitään. Kuhan heitin yhden päivän "noin suunnilleen" safkat
.
No eikö toi selitä aika paljon. Mä mietin tarkkaan mun makrot, sä et edes laske. Kun treenaa puntilla kovaa 2 kertaa päivässä ja proteiinia on 200 ja hiilaria 400, niin siinä mielellään ottaa sen proteiinin mahdollisimman tehokkaasti.

Lisäravinteista kannattaa miettiä asia myös niinpäin, että miksi et syö jotakin tuotetta?
-Miksi et ottaisi hiilaria reeniin? Miksi et ottaisi heraa treenin jälkeen? Miksi et ottaisi aminoja treenin aikana? Jne... Minusta ainoa hyväksyttävä syy on se, että kyseinen tuote olisi selkeästi todettu haittaavan terveyttä/palautumista/lihaskasvua. Muissa tapauksissa siis kannattaa käyttää, koska hyötyä saattaa olla vähän tai vähän enemmänkin joissain tapauksissa. Natuna mistään ei tule kuitenkaan isoa harppausta, joten kaikki pikku asiat vaikuttavat kokonaisuuteen.

Back
Ylös Bottom